1.Asta sunt eu🔥

42 1 2
                                    

Bun...deci să începem...am 17 ani,numele meu e Raluca şi locuiesc în Bucureşti....mda Bucureşti...muie😊...ok prietenele mele sau cum le mai spun eu "Curvele mele"(nu sunt curve dar aşa le spun eu) sunt exact ca mine,mereu ieşim stăm în acelaşi cartier şi le iubesc enoorm💞ne cunoaştem de la 10 ani şi de atunci suntem ca nişte surori...suntem în accelaşi liceu şi în aceaşi clasă.Pe mine mă enervează băieții aceeia aii liceu-lui..dar mna...sunt populari şi sunt fuckboy...mda...asta urăsc eu la ei...şi încă un lucru...nu mă lasă în pace...băi dintre toate curvele liceu-lui...chiar pe mine😕.
Acum să vă zic şi despre stil-ul meu de viață.
Vara ies împreună cu "Curvele mele,, şi de obicei stăm până pe la 02:00-03:00...ok aşa stăteam vara trecută...dar vara asta nu ştiu cum o să fie...apropo de la 15 ani în fiecare vară plec la mare cu prietenii...iubesc chestia asta...adică fără părinții...bem,fumăm...unii se droghează...ciudaat.
Şi acum să spun şi despre familion-ul meu😅.
Mama este desing de interior si uneori lucrează noaptea...iar tata este polițist...mai mereu lucrează noaptea...şi când mama şi tata lucrează amândoi noaptea...aii aii aii😏..ok nu am frați şi nici surori..asta e...şi ca să ştiți comportamentul meu nu a fost mereu aşa...la vârsta de 14 ani am început să am accest comportament.
Ok deci sper că nu va-ți plictisit💞Vă puup😊

🌸Povestea Mea🌸Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum