Buuun.
Mă trezesc frumuşel ,merg la baie ,iar după merg în bucătărie acolo era mama care făcea clătite (mama crede că mă poate readuce la fel ca acum 3 ani,dar nu poate).Merg la ea iar ea se întoarce brusc şi zice:
CONVERSAȚIE:
-Neața scump-o!
-Neața!...
-De ce eşti bosumflici?
-Băi,acultă,nu încerca să fii mama perfectă pentru că nu eşti,şi nu-mi mai spuneți aşa,pa!
-Dar...
-PA!
Am fost cam dură,dar aşa sunt eu...
Merg în cameră şi mă îmbrac
ȚINUTA:Îmi sun "Curvele" dar ele nu răspund....fuck,am mai pățit de astea,am mai fost lăsată baltă de multe ori dar mna....plec la facultate lăcrimând(e ciudat,plang din cauza lor).
Ajung la facultate iar acolo...mda cum credeam , scârbele alea stau cu târfa aia.Trec pe lângă ele dar,dar ele nu mă bagă în seamă,fug în baie şi bag un plâns de ăla (nici intr-un an nu am plâns aşa mult).
Întru în clasă dar înainte de asta Alex mă trage şi mă sărută.
-Să-mi sugi toată rasa,spun eu nervoasă după ce mă smulg din sărut.
-Ştiu că ți-a plăcut,zice el cu rânjetul ăla al lui.
Frate era juma' de studenți acolo iar el mă sărută,în clasă ma pun lângă o tipă Elena,mă înțeleg ok cu ea.
După toate orele astea de căcat îmi amintesc că vine vacanța şi mă bucur😊.Dar când ies afară să plec ,surpriză ,Alex era cu BMW-ul lui şi mă aştepta,băiatu' ăsta mă înnebuneşte (bă ce buze💋moi are)în fine,mă urc în maşină dar nu îi spun nimic,pe drum nu vorbim nimic iar cand ajung in fata blocului imi spune.
-Băi,să ştii că eu îti vreau binele.
-Sau vrei să bagi o pula la mine-n cur :)))).
El râde şi spune:
-Nu prostuț-o să stii ca nu toti baietii sunt la fel.
-Pai stiu unii o ao mai mare unii mai mici mna depi de:))) ( ce lucruri pot spune si eu).
-Eu plec ,vad ca tu chiar vrei.
-Ce sa vreau ,hă?
-Stii tu .
-Nu ştiu hai să te văd.
-Eşti prea mică.
-Ehh.
-Sigur vrei?
-Mie nu mi-e frica de nimic.
În momentele alea amndoi ne apropiem imi las ghiozdanul pe jos ne dam un mozol de ala dupa imi pune mainile in talie ma tranteste in perete ,continuam sa ne sarutam imi deschide geaca mi-o da jos (pacat ca eram afara) si imi baga mainile sub bluza mai sus si mai sus pana ajunge la "portocale,,:)) si incepe sa le stranga iar eu gem ,apoi ma musca de gat si imi lasa o uram de ,,dinozaur" :)) (bai va dati seama ca in momentele alea intrau oameni in bloc si ne vedeau).Fupa vreao 5 minute ma lasa iar eu il sarut pasional (nu ma mai satir de buzele lui).Imi iau geaca si plec ,ma uit pe geamurile blocului cum rade pervers si intra in masina.
Oare chiar il plac?
CITEȘTI
🌸Povestea Mea🌸
Teen FictionBăi deci acceasta e viața mea...dacă nu îți place..nu mă judeca. Hai pup💞