După 3 săptămânii.
Nu credeam că în zilele trecute m-am înțeles aşa bine cu părinții mei ,am petrecut timp cu cele mai bune prietene şi că am scăpat de toată presiunea aia de la şcoală ,mă bucuram de vremea de afară şi într-un fel că merg după o vacanță de 3 săptămâni la liceu.
Dimineața a decurs super ,am râs cu mama de Lord care sforăia şi de tata care tocmai a ars pâine şi a mâncat-o aşa ,începusem să mă înțeleg minunat cu ei.Când ajung la liceu îmi văd prietene pe o bancă şi fug spre ele .
-Ce faceți?le întreb eu ,şi observ că se uită ciudat şi în acelaşi timp erau şi amuzate.
-Ai ceva-
-Ce?Unde?Cum?
Ele încep să râdă în timp ce eu eram ruşinată
Emili a luat un şervețel din geantă şi mi-a şters frişca de pe față.
Da,mulțumesc mult tată chiar
trebuia tu să mă murdăreşti cu
frişcă ,eşti un erou.
După ce s-a sunat am mers în clasă unde Alex se mozolea cu o tipă,oh chiar în halul ăsta a ajuns ,mi-e milă.
M-am aşezat în bancă cu Maria şi am început să ne facem poze pe Snap.
După ce Alex a terminat treaba cu blondina aia,a venit la mine luându-mi telefonul ,şi mă enervează când cineva îmi ia ceva fără să-mi ceară aceel lucru ,aşa că m-am ridicat la el privind-ul în ochii să minunați.-Dă-mi telefonul ,nu e deloc amuzant Alex,am spus eu serioasă şi privind în ochii săi.
-Trebuie să-l meriți,spune el rânjind şi uitându-se la mine cu o privire care mă topea.
-Nu mai spune ,spun eu şi zâmbesc puțin chiar atunci intră profa de biologie iar Alex se duce şi îi spune doamnei care tocmai a intrat în clasă.-Bună ziua ,vreau să vă dau smartphone-ul Ralucăi şi să ă spun că îmi făcea poze şi nu mă lăsa în pace.
Tipul ăsta joacă un teatru destul de
bun şi vrea să înceapă un joc care
care nu se va termina prea .-Aha,mulțumesc mult Smark ,poți merge la locul tău.
-Mulțumesc .şi când se întoarce mă priveşte în ochii şi începe să râdă apoi să-i ude buzele cu limba.
***
Ora s-a terminat iar doamna mi-a luat telefonul şi a spus că mi-l va înapoia la sfârşitul orei.Eu merg nervoasă spre Alex şi îi întrerup discuția dintre el şi ceilanți.-Tu realizei că m-ai călcat pe nervi cu teatrul ăla,nu? Îsi spun eu în timp ce mai aveam puțin şi mă pierdeam în ochii să.
-Uite ,ți-am spus că trebuie să-l meriți dar nu m-ai ascultat,mai bine-mi dădeai un sărut şi ți-l înapoiam chiar eu .Spune el uitându-se la mine şi muşcându-şi buza.
-Ți-am înțeles jocul şi să ştii că mă bag în el,o să te fac să regreți că ai vrut să jucăm un joc periculos. Mă uit pentru ultima oară în ochii lui înainte de a pleca iar apoi mă întorc cu spatele şi plec lăsându-l cu ceilanți băieții care au început să chichotească.**
Ajung acasă şi nu era nimeni,merg în bucătărie unde era un bilețel.
,,Ți-am lăsat mâncare în frigider
şi nişte banii ,poate vrei să ieşi
în oraş"După ce am citit bilețelul mi-am dat seamă că erau la servici şi se vor întoarce târziu.Nu vroiam să mănânc
sau să stau toată ziua în casă singură.
M-am dus să îmi fac temele ,dar am
observat că WOW nu aveam teme. Grozav ,acum chiar nu am ce face.Am auzit telefonul vibrând dar era doar o actualizare.
Seara s-a lăsat repde şi chiar când să încep un serial cineva lovea geamul .M-am uitat pe geam şi l-am văzut pe Alex care avea pietricele în mână şi zambea.-De ce arunci ca nebunul cu pietrele alea în geam?îi spun eu serioasă dar fermecată de ochii săi.
-Credeam că dormi,spune şi apoi începe să râdă.
-Ăm nu,tocmai vroiam să mă uit la un serial aşa că p-
-Pot venii şi eu?spune el muşcându-şi buza
-Logic...
-Asta vroiam să aud,spune el zâmbind
-Că nu ,încep să râd uitându-mă la el,ok hai intrăNe aşezasem pe canapea în timp ce mâncam popcorn.După ceva timp îi simt mâna pe ceafa mea şi mi se urcă sângele în obraji ,noroc că singura lumină era televizorul şi nu putea vedea. M-am trezit şi am observat că el încă era lângă mine pe canapea şi dormea aşa drăguț ,dar un singur lucu mă îngrijora şi aceela era dacă au venit ai mei acasă.Am urcat la etaj şi am intrat uşurel la ei în cameră,o fuck dormea amândoi ceea ce înseamnă că m-au văzut şi mai alea că l-au văzut pe el lângă mine pe canapea.Cobor jos şi-l trezesc pe Alex.
-Alex,spun în şoaptă şi îl scutur
-Ce?era aşa somnoros
-Trebuie să pleci oricum deja am dat-o în bară
-De ce?
-Pentru că ai mei au venit acasă şi tocmai ne-au văzut
-Nu îți fā griji ,nu ne-am traso ,doar am adormit pe canapea lăngătine.
-Nu,nu ne-am tras-o dar totuşi trebuie să plleci,m-a enervat adică chiar nu înțelege că trebuie să plece
-Bine,plec acum.
Şi-a luat geaca şi a ieşit.Am urcat în camera mea şi m-am culcat.
CITEȘTI
🌸Povestea Mea🌸
Teen FictionBăi deci acceasta e viața mea...dacă nu îți place..nu mă judeca. Hai pup💞