Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Yanımda Kery kitap okuyordu. Uyandığımı gördüğünde direk bana koştu. Yüzünden endişeli olduğu belliydi."Ahh Betty, senin için çok endişelendik. Yangın nasıl oldu. Yangını şimdi hatırlamıştım. O anı düşünmek tüylerimi ürpertiyordu." Bilmiyorum birden koltuk yanmaya başladı ve..."Kery,"Anladım tatlım , çok üzgünüm." O arada aklıma nasıl kurtulduğum geldi. En son evin içindeydim. Beni kim kurtardı. Kery'e sormak istedim ama Kery kitabina dalmıştı. Bende sesimi yükselttim."Kery!hey!Kery"."Ahh pardon tatlım ne dedin" nihayet duydu. "Şey beni oradan yani yangından kim kurtardı."Kery cevap verdi "Bilmiyorum canım duyduğumda direk hastaneye geldim. Bu arada canın çok yanıyor mu?" Canım yansada "Biraz, teşekkürler herşey için."
Aslına bakılırsa çok garipti, bir koltuk hava -20° dereceyken niye durduk yere yansın ki. Ahh.
Gece uyuyamadım. Kim olsa uyuyamazdı. Sorular beynimin içinde dolanıyordu. İçten içe yiyip bitiriyordu sanki. Burada daha fazla duramazdım
Azda olsa hava almaya çıktım. Yine ne oluyor bana.Kapıdan çıktım uzun ve boş koridorlarda yürüdüm. Tek derdim terası bulmaktı. Etraf kapkaranlıktı. Hiç birşey göremiyordum. Neyseki el fenerimi yanıma almıştım. Solumda serumumda vardı. Kimin olduğunu bilmediğim ayak sesleri duyuyordum. Etrafıma bakınırken yanımdan siyah bir şey geçti. O neydi itiraf etmeliyim korkmuştum. Kalbim hızla çarpmaya başlamıştı. Burada yalnız olmadığımı anladım. Cesur olmam lazımdı onun peşinden gittim. Gerçekten ödüm kopuyordu. O neyse çok hızlı koşuyordu. Sessiz gitmek için çabaladım. Ama yerler fayans olduğu için çok zordu.
Arkasına baktığında göz göze geldik. Yüzü buruşuktu. Bu, bu bir cindi ama yaralıydı. Çok yaralıydı. En sonunda "Beklee!"diye bağırdım. Dinlemedi. Aksine daha da hızlandı. Sonra sağa koridora döndü. En son temizlikçi odasına girdiğini gördüm. Ama oraya geldiğimde orada yoktu. İyice araştırdım halde yoktu. Nereye gitti? Az önce ne yaşadığımı düşündüm bu gerçek olamazdı. En küçük bir gerçeklik payı bile yoktu. Sinirimden püzürlü duvara yaslanıp ağladım. Şu anda yapabilecek başka bişe yoktu. Acaba ben deliriyomuyum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Prensesi
FantasyBetty normal bir kız gibi gözükür dışarıdan. Ama Malozia' hiç de öyle değildir. Aslında büyük bir krallığın son yadigarıdır. Fakat doğduğunda bir büyücü tarafından lanetlenmiştir. Büyücü Betty'nin çok yakınındadır. Bu büyü Betty'i çok zorlayacaktır