Bab 3

3 0 0
                                    

"Hei Nur, aku tengok kan dalam bulan ni kau tunjuk rekreasi muka yang tak ikhlas je masa buat show. Kenapa ya? " Hampir tersedak nur dibuatnya. Macam mana dia tahu agaknya. Sally sally kan aku tak nak bagi tahu merajuk pulak. Tapi tu rahsia besar aku. Aku mana boleh bagi tahu orang lain. "😑hoi? Termenung pula dia ni ye. Cepat lah aku tanya ni kenapa? " "Kalau aku bagi tahu kau kena simpan rahsia ni elok elok. Kalau sampai pengetahuan orang lain selain daripada kita berdua, teruk kau aku kerjakan. ""Oh ok ok. Hm, kenapa? " "Sebenarnya aku dah tak suka jadi artis. Aku pun dah tak cukup masa nak siapa kan kerja sekolah aku, masa untuk diri aku. Aku ni kaya tapi tak bahagia. Aku nak pergi membeli belah dekat mid valliey dah dekat setahun. Aku sedih sebab aku menyanyi ni bukan untuk aku, tapi untuk mak ayah aku sebab aku tak nak di orang kerja yang berat-berat. Kalau dia jadi actor banyak sikit duit. Pereka baju artis tak payah banyak berjalan nak jual makanan yang berderet deret kat tepi jalan tu. ""Kau menangis ke? "Manakan tidak kalau dah macam tu sekali cerita. Oh... Kenapa lah aku kawan kau. Kalau tak semua tu aku boleh simpan sampai aku lari dari rumah. Aku dah bocorkan rahsia paling besar aku. Aku menyesal tapi mungkin aku boleh percayakan dia sebab dia kata dia sayang aku. 😒😒😒lol.
I'm sorry guys. Tak banyak idea kat bab ni. Tapi tak pa, dekat bab 4 nanti mungkin panjang sikit daripada yang ini.
Teruskan vote dan beri komen yang positif😚😚

Mr Pink Lawan Cik GangsterWhere stories live. Discover now