Yazar: AeChaaa!!
Part1-
KaiHan (Not: Hikayede Kai Luhan’dan büyük. Luhan 19 – Kai 22 yaşında)
‘Bırak beni gideyim! Lütfen’ Luhan ağlıyordu. Bu adamın yanında olmak istemiyordu. Bu oda da kilitli kalmak istemiyordu. Kai odanın kapısının önünde sigarasını yaktı. İçeride zırlayan herifebir türlü anlam verememişti.
İçeri girdiği an onu öldüreceğini söylese de tıpkı küçük bir çocuk gibi ağlıyordu.
Zırlaması bir türlü susmuyordu.
‘Sessiz ol gerizekalı. 2 gündür buradasın! 2 gündür durmadan gürültü yapıyorsun!’
‘Aç kapıyı lütfen!!’
‘Sebep?’
‘Acıktım’
‘Yalan söyleme’
‘İki gündür beni buraya kapattın ve yemek vermiyorsun!’
Kai düşündü. Bu çocuğun babasının ona borcu vardı ve vermiyordu.
Kai öldürülen babasının yerini almıştı ve çok sert bir kumarhaneciydi. İçki içmeyi ve kadınları severdi. Bu çocuk Çin’den gelmişti ve gerçekten ufaktı. Kai iş stresinden uzak kalmak için evde kalmak istiyordu. Ama evine grip çıkan adamlar yüzünden Luhan’ı kaçırdığı otel odasına gelmişti.
Kai odaya yemek siparişi verdi.
Luhan’ın odasına girdi ve ona bakan çocuğu çekiştirdi..
‘Geç şuraya velet’
‘Ben üniversite öğrencisiyim!’
‘Evet ama buradan hiç belli olmuyor.’
Kai oda servisi gelmeden onu bağladı. Çocuk direnmekten korkuyordu çünkü esmer adamın gücü ve elleri Luhan’ın ölümüne bile sebep olabilirdi.
Kai çekmeceyi açtı. Bantdan biraz kesip sarışının ağzını bantladı.
‘Eğer bağırırsan gırtlağını keseceğimi biliyorsun’
Oda servisinden yemeği aldıktan sonra Kai çocuğu kaldırdı. (Ayaklarını ve bacaklarını da bağlamıştı.) Yatağa götürdü. Ve nedensiz yere yemeği kendisi yedirdi. Luhan, Kai’nin yüzünü görünce bağırmaktan vazgeçiyordu. Çünkü ondan çok korkuyordu. Kalbini sarsacak kadar.
Kai’nin telefonu çaldı.
‘Ohh.. KyungSoo.. Oteldeyim. Yok. Yalnızım’ Luhan ağzındakini çiğnerken gülümseyen adama baktı. Yüzündeki çapraz gülümseme onu etkilemişti ama Luhan kafasını önüne eğdi.
‘Hey. Geyik. Arkadaşım geliyor ve senin burada olmaman lazım. Seni çözeceğim ama banyo da kalacaksın. Ters bir şey yaparsan seni öldürürüm.’
Kai silahını çıkardı ve komidinin üzerine koydu.
Luhan’ın bacaklarını çözdü ve ağzını ne olur ne olmaz diye bantladı. Banyo’nun kapısını kilitlemedi. Ve onu içerde bıraktı.
Kai resepsiyondan gelen arama ile KyungSoo’nun geldiğini öğrendi. Aynada kendine baktı.
KyungSoo kapıyı çaldı.
Kai kapıyı açınca kısa adam gülümsedi. Sırt çantasını odaya girerken attı ve girişteki odadan düz giderek yatak odasına geçti.
‘Büyükmüş’
Luhan içeride yabancı bir erkek sesi duyunca kapıyı araladı.
‘Ve ben büyük olan başka bir şey için geldim’
KyungSoo’nun cilveli duruşuyla yatağın ucunda oturan yüzüne baktı Luhan. Adam yakışıklıydı.
Sonra adamın elini Kai’nin pantolonuna attığını gördü. Luhan gözlerini kocaman açtı.
KyungSoo , Kai’nin pantolonun düğmesini açtı. Ve Kai eğildi. Şiddetli biçimde öpüşmeye başladılar. Luhan ilk defa iki erkeğin öpüştüğünü görüyordu.
KyungSoo ellerini Kai’nin sırtına- gömleğine götürdü. Sonra aşağı indirerek kalçalarını sıktı. Kai gülerek gömleğinin düğmelerini açtı. İçindeki siyah yüzücü atleti çıkarıp fıtlattı. Luhan adamın bedenini görünce sertleşmişti. Ve utanmıştı. Yine de bilinçsizce izlemeye devam etti.
KyunSoo gülerken onu yatağa çekti. Artık Kai adamın üzerindeydi ve öpüşüyorlardı. KyungSoo dilini dışarı çıkardı Kai onu emerken elini KyungSoo’nun bacak arasına götürdü.
KyungSoo inlediğinde Luhan’da Kai’de zorlukla nefes aldılar.
Kai yaramaz erkek arkadaşının tişörtünü çıkardı. Sonra pantolonunu..
‘Çantamın içinde’
KyungSoo bunu söyledikten sonra Kai onu öptü. Kalkıp girişteki odaya gitti. KyungSoo o arada iç çamaşırını indirdi.
‘Hemen girmelisin JongIn’
‘Fena azdın değil mi?’
‘Evet. Lanet olsun 2 gündür içime senin girdiğini düşünüyorum!’
Luhan, Jongin’i düşündü. Bu onun gerçek adı olmalıydı.
Jongin eğildi ve onun göğüs uçlarını emdi. Isırırken bir yandan girişi hazırlamaya başladı. ‘Ahh.. Lanet olsun jongin! İşini iyi biliy- ahhh’
Jongin onun girişini diliyle fethetmeye başlamıştı.
Sonra kalktı ve pantolonunu iç çamaşırı ile birlikte çekip attı.
‘Sertleştim ama yardıma ihtiyacım var Soo’
KyungSoo kendi üyesini çekerek kalktı ve onunkini ağzına aldı. Aç bir şekilde emiyordu. Kai terlemişti ve başını geri attı. Genç adam çıplakken bir heykel kadar güzeldi. Çenesi ve dudakları lambadan gelen ışığın teriyle bütünleşince Luhan inlememek için kendini tuttu.
Tiksinse de onun altında olmak istemişti. Çünkü fena halde pantolon canını acıtıyordu. Luhan bağlı ellerini önüne götürdü.
‘Yeter gerizekalı. Hadi. Çabuk gir içime’
KyungSoo arkasını döndü ve yatağın üzerinde eğilmişti. Kai yavaşça yatağa çıktı ve tek seferde onun içine girdi. KyungSoo çığlık atıyordu. Kai onu belinde kavrayıp daha sert kendine bastırdı ve alışması için beklerken eğilip şişeyi aldı. Jeli parmaklarına döktükten sonra altında ki adamı çekmeye başladı. Aynı hızda git gel yapıyordu. Yatak sallanana kadar hızlandı ve sonunda KyungSoo boşalmıştı.
Kai boşalmasada onun içinden çıkıp yanına yattı. Küçük adam onun üzerine tırmanıp bedenini emdi. Esmer adamın üyesini okşayarak çekmeye başladı.
Esmer bedeni yalayarak aşağı kaydı ve baş barmağını onun içine yerleştirerek üyesini çekti.
Kai inleyerek onun ağzına boşaldı.
KyungSoo yuttuktan sonra dudaklarının köşesinden akan beyaz sıvıyı orta parmağıyla seksi bir biçimde aldı. Kai’nin ağzına götürdü ve yatan adam parmağı ağzına alıp emdi.
‘Acelem var Jongin.. Gideceğim. Ama beni aramalısın’ Kyunsoo esmer adamı öptükten sonra yerdeki elbiselerini topladı. Hızlıca giyindi. Kai de o sırada sadece iç çamaşını çekip yatağa yüz üstü yatmıştı.
‘Beni azmış bir şekilde bırakıyorsun KyungSoo’
‘işim olduğunu biliyorsun. Bu sadece ön sevişmemizdi. İşim biter bitmez yeniden seni düşüneceğim. Seni ve penisini’
‘Lanet olsun’
Kai’nin nazik ses tonuyla sövüşünden sonra gözlerini kapattığını gördü Luhan. Hala değişik duygular bedenindeydi.
Ve KyungSoo’nun kocaman dudakları ile onun omzuna bir öpücük bırakıp gittiğini gördü. Luhan önünde ki şişliğin geçmesini bekledikten sonra içeri gitti. Ağzında ki bantı çekti. Neden daha önce bunu yapmayı ve bağırmayı akıl edememişti ki? Bağlı ellerini dişleri ile kurtardı. Sonra yatakta uyuyan adamın bedenine takıldı gözü. O gerçekten seksiydi.