Luhan onun bedenine baktı. Sonra kapıya doğru yürüdü. Bu adam kafasını karıştıramazdı. Hayır.. Şu an buradan kaçmalıydı. Luhan kapıyı açarken sert basınç kapıyı kapattı. Luhan arkasını döndü ve kapıya yaslandı.
‘Kaçacaksın öyle mi?’
Yarı çıplak adamın gözlerinden alev çıkıyordu.
‘B-Ben bırak beni gideyim’
‘Baban parayı getirmeden hiçbir yere gitmeyeceksin!’
‘İmdaat!! YARDIM ED-‘
Luhan dudaklarının üzerindeki dolgunluğu hissetti. Daha sonra ağzının içine giren dili. Hiçbir şey yapamıyordu bedeni. Bir erkek- az önce başka bir ‘erkek’ ile sevişen bir erkek onu öpüyordu.
Kai geri çekildi. ‘Bağırırsan seni öldürürüm ufaklık’ Luhan sersemlemişti. Adam tekrar onu öptü. Kai kabul etmeliydi ki küçük çocuğun dudakları lezzetliydi.
Dudaklarını yalayan dil ile inledi Luhan. Daha önce öpüşmüştü ama bu korkunç adamın verdiği zevk de neyin nesiydi?
Luhan’ı öperken yatağa doğru sürükledi Kai. Onu az önce KyungSoo’yu becerdiği yere kadar getirdi.
‘L-lütfen beni bırak.. Kaçmayacağım’ Kai çoktan onun şakaklarından çenesine doğru öpmeye başlamıştı.
‘Ben… Daha önce bir erkekle.. Yapmadım lütfen bırak beni.. Seninle yatamam’
Kai sanki onu duymuyordu.
Çünkü Kai şu an beyaz boynuyla meşguldü. Kai içine çekip derin ısırıklar almaya başlayınca Luhan kıvarandı. Bilinçsizce bedeni kendini yukarı itmişti. Böylece Kai’nin penisinin ağırlığını hissetti.
Kai onun ellerini aldı ve yukarı doğru kaldırdı. Parmaklarını parmaklarına değdirirken altında utanan çocuğun yüzüne baktı. Eğilip dudaklarının tadını tekrar test etti. Kesinlikle güzel.
Kai tek eli ile onun ellerini tutarken diğer eli onun tişörtünü yukarı doğru çekti.
‘Ben.. Yapma Jongin.. ‘
Luhan’ın sakin ses tonunda adını duyan Kai durdu. Gerçekten onu becermek istedi. Oyalanmak niyetindeydi ama.. Onu becerirken bu çocuktan onun adını duymalıydı.
‘çıkar üzerini.’ Jongin sert bir şekilde söyledi ve ürkek çocuğun göz yaşlarını gördü. Onun acı çekeceğini biliyordu ama zevk de alacaktı.
Luhan ağlarken üzerini çıkardı. Bir şey yapmaya kesinlikle korkuyodu. Gelen adamla konuşurken ki ses tonunu hatırladı Kai’nin. Şimdi ki gibi korkunç değildi.
Kai eğildi ve onun beyaz tenine öpücükler bıraktı. Yeniden nazik davranmaya başlamıştı. Kai onun pembe göğüs ucunu emdi. Ve daha sonra yaladı. Soğuk nefesini üfleyecekken altında ki çocuk hareket ederek kaçmaya çalıştı.
Neden debeleniyordu ki?
Kai sinirlenince kalktı ve gömleğini yerden aldı. Pantolonun cebinden çıkardığı bıçağı aldı. Luhan onu bıçaklayacağını düşününce Kai’nin komidine bıraktığı silahını aldı.
‘Lanet olsun geyik! Beni vurabileceğini mi sanıyorsun! Oynama şununla!’
Kai hiç korkmamıştı. Çünkü ateş edebilecek insanları görmüştü. Bu velet sadece fevri davranmıştı.
Kai tek seferde silahı alıp ona bir tokat patlattı.
Luhan acı ile yatağa yapıştı. Sonra kumaş sesini duydu. Kai onun bacaklarının üzerine tırmandı ve ellerini zorla yatak başına getirdi. Luhan’ın elini bağlarken Luhan ona vurmaya çalıştı ama bu sefer yediği tokat daha ağırdı. İki eli de sertçe bağlanmışken Luhan çığlık attı. Eline geçen tek şey Kai’nin sinir dolu bakışıydı.
‘Canını sadece içine girerken acıtmak istiyorum velet. Bağırmayı kes! Yoksa sana iyi davranamam!’
Luhan gözyaşlarının arasında cevap vermek istedi ama esmer adam onu öpmeye başlamıştı. Luhan inatla tepki vermedi ama adam gerçekten uzun süre onu öptü. Luhan nefes almak için ağzını araladığında Kai başını yan çevirerek dilini içeri yolladı. Luhan nefes alabiliyordu. Kai onun çenesini tutarak geri çekildi ve onun nefesini tam almasını sağladı. Sonra tekrar onu öptü. Luhan zevk alana kadar.
Luhan artık karşılık veriyordu. İki dil birbiri için kıvranırken Kai onun dilini emdi. Sonra geri çekildi. Kai gülüyordu.
‘Senden tiksiniyorum’
‘Ama sertleştin’
Luhan çok utanmıştı başını yana çevirdi. Sonra Kai çenesinden tutup onu kendine çevirdi.
‘Beni izle velet’
Kai onu dudaklarının üzerinden öpüp aşağı indi. Pantolonunu açarken Luhan ‘Yapma’ dedi. Bağırırsa kötü şeyler olacaktı. Bunu biliyordu.
‘İnlemen hariç sesin çıkmasın geyik.’ Kai pantolonu çekti ve onun bacaklarına dokundu. Sonra iç çamaşırı üzerinden penisini okşadı. Luhan dudağını ısırmış ve gözlerini kapatmışken çok sevimliydi.. Ve savunmasız.
Kai onun iç çamaşırını dizkapaklarına kadar indirdi ve onu çekmeye başladı. Luhan’ın bedeni titriyordu. Kai onu ağzına alırken iç çamaşını tamamen çıkardı- Luhan çıplak ve korkuyordu.
Kai emerken diliyle onu tahrik etti.. Ve çizgi boyunca luhan’ı yaladı. Girişi sıkıydı.
‘Gerçek bir bakir. Ve korkyor’ Kai onu dili ile taciz etti.
‘Yapma’ Luhan inleyerek söylemişti.
‘Aslında yapmamı istiyorsun’ Kai dilini içeri bastırdı.
‘Ha-Hayır’
Luhan gözünü açınca Kai’yi çıplak buldu. Kai onun penisine kendi penisini sürdü.
‘Zevk almalısın’
‘Be-ben’
Kai onun dudaklarını öptü. Sonra parmaklarının iki tanesini aynı anda soktu. Luhan Kai’nin dudağını ısırdı.
‘Bunu yapma Jongin’ Luhan dişlerinin arasından konuştu.
‘Yapacağım ve biraz sonra içine yirmi üç santim alacaksın. Hazır olsan iyi olur’
Luhan tekrar dişlerini sıktı. Kai parmaklarını sokup çıkarıyor makas hareketi yapıyordu.
‘A—Ahh—Acıyor!!’
Kai eğildi ve içine dilini soktu. Luhan çıldıracak kadar sertleşmişti.
‘Benim.. benim boşalmam gerek’
Kai bunu duyunca zaten acı çekecek çocuğa baktı. Birlikte boşalmalarını istiyordu ama o gerçekten kötü olmalıydı. Luhan’ın üyesini ağzına aldı ve çekerek onu boşalttı. Tek damlayı bile kaçırmamıştı.
Luhan’ın bedeni sersemlemişti. Kai onun kapalı gözlerini gördü ve güldü. Sonra onu öptü.
‘Daha önce hiç kendi tadını almadın değil mi?’
Kai onun saçlarını tuttu ve kendini iyice kaldırdı. Luhan’ında başını yukarı kaldırdı. Ve ağzını araladı. Sonra tükürdü.
Luhan tiksinmişti. Kai eğildi ve aç bir şekilde onu emdi. Luhan’ın bedenine değen penisi ağrıyordu. Ama yine de kendini tuttu.
Sonra Lube’u almak için aşağı indi. Ve penisini çekerken lube’u sürdü.
‘Hadi geyik.. Bakalım kaç kez boşalacağım?’
Kai yavaşça başını soktu ve Luhan nefes alamazken devamını soktu. Luhan artık çığlık atıyordu. Kai sıkı girişi yeterince açtığını biliyordu ve git gel yapmaya başladı. Yavaş ritimi arttırdı. Luhan’ı susturmak için onu öptü.
‘Acıyor değil mi?’ Kai onun kulağının dibinde inledi.
‘Ah. Lanet olsun . Evet!’
‘ Daha çok sokmamı ister misin?’
‘Hayır!! HAYIR LANET OLSUN JONGIN HAYIR!!’
Kai kendini sertçe itti. Luhan’ın gözleri acı ile kapandı ve Jongin’in omzunu ısırdı.
‘Ahh ahh acıyor. Yapma’
Kai artık onun noktasını aramaya başladı. Çok geçmeden buldu ve onunda zevk alması için oraya vuruyordu.
‘Ahh.. Ahh.. Yeter. Yeter!!’
Kai onun penisine asıldı. Ve çekmeye başladı.
‘İyi mi bu hız?’
‘Hayır.. Yav- Seni pislik sana hızlan aaahhh demedim!! Dur!!’ Kai daha çok vurdu. Luhan sızlanıyordu.
‘Ben.. Boşalacağım yeter!’
‘Ne zaman?’
‘Ahh.. Sanırım şimdi’
Kai’nin gelmesi yakındı ama yine de bitirmek istemiyordu. Onun penisinin ucuna bastırdı ve boşalmasını engelledi.
‘Aynı anda gelmek istiyorum’
Kai biraz daha onu becerdi ve içinde bekledikten sonra parmağını çekti. Aynı anda boşaldılar.