Part3-

2.5K 113 2
                                    

Luhan artık dayanamadı. Ve yığıldı. Kai güldü. Sonra ‘Kahretsin adımı bağırmadın!’ dedi. Ve onu öpmeye başladı. ‘Cidden yorulmadın mı?’ Luhan ağlamaktan bile yorulmuştu.

‘Hayır. Gel buraya’ Kai uzantı ve onun ellerini çözdü. Daha sonra yerleşti ve onun girişini yalamaya başladı. 

Luhan mayışmıştı ve resmen yatakla bütünleşmişti. Kıvırılan dil bunu daha önce yüzlerce kez yapmış olmalıydı Luhan onun saçlarını çekti.

‘Dur lütfen’ 

‘Ahh!! Lanet olsun! Yüzlerce kız becerdim ama kimse senin kadar nazlanmadı!’

‘B-ben..’

‘Hiç mi hoşuna gitmedi?’

‘Be-ben..’

‘Siktir et’

Kai yatakta sırt üstü yattı. Hayal kırıklığıydı. Kesinlikle zevk almış olmalıydı. Kai ile sevişen herkes zevk almalıydı. Kai karın kaslarının üzerinde ki eli hissetti. Luhan acı ile doğruldu ve ağlarken onu öptü. Öpücüğü kendi derinleştirdi ve Kai’nin ona dokunduğunu hissetti. Kai cevap veriyordu. 

‘Sadece çok acıyor jongin. Çok’ Luhan yutkundu. Kai çocuğun bu halini görünce üzülmüştü. Yani normalde hayvan gibi onu becermek istese de çocuğun canı acımıştı. 

Kai onu bir kez daha öptü ve çıplak bedeni bedenin üzerine aldı. 

Ona sarıldı.

‘Dinlen biraz’

Luhan, Kai’nin sakin sesini yeni fark etti ve acıyla uyudu. 

-- 

Luhan uyandığında Kai uyuyordu ve yanında yemek vardı. Doğruldu arkası acıyordu ama yine de yemeği yedi. Sonra banyoya gitti ve acıyan yerine baktı. Üzerinde ki iç çamaşırını Jongin giydirmiş olmalıydı.

--

‘Lanet olsun! Yataktan kalkma!’

Kai onu yakaladı ve yatağa götürdü. 

‘Acı çekecersin!’

Yatağa onu yatırdı ve yanına yattı. 

‘Sen.. Beni düşünüyorsun?’

‘Evet. Kes sesini. Yat’

‘Ama..’

‘Uyu’

Luhan gözlerini kapattı. Yanında ki adamın ona sarıldığını hissetti. Sonra sertleştiğini. Luhan kabul etmese de Kai gerçekten seksi biriydi. Kız veya erkek.. Herkesi baştan çıkaracak kadar. 

Luhan elini onun beline sardı.Yüz yüze gelmişlerdi. İki adam birbirine sarılıken Luhan bacağını onun bacak arasına yerleştirdi. Kai’nin sertleştiğini hissetti. Demek ki o da istiyor?

Luhan ne yaptığını fark etmiş şekilde gözlerini açtı. Yutkunamıyordu. Karşısında ki koyu renk gözler ona bakıp gülümsedi ve onu öptü. Luhan orda eriyebilirdi. Bu öpüşme diğerleri gibi değildi.. Sanki.. Sanki bunun içerisinde duygular vardı. 

Luhan’ın dili onun diline karşılık verene kadar Luhan’ bunu düşündü. Sonra Kai’nin dolgun alt dudağını emdi. 

Luhan bir erkekle sevişmişti.

Tacize uğramıştı.

Ama yine de bedeni bunu istiyordu. Hemde kıçındaki acıya rağmen.

Luhan onun çenesini emdi. KyungSoo ile sevişirken çenesinin güzelliği onu sertleştirmişti. Şimdi de sertti.

Luhan onun boynunu öptü. Sonra birden Kai onu altına aldı. Tekrar öpüşmeye başladılar. Kai onu öperken elini küçük çocuğun sertliğine götürdü.

‘Nasıl?’

‘Oh.. Tanrım. Yap şunu.’

‘Acıyor?’

‘Evet. Yine de yap lütfen’

Luhan kendi söylediklerine ve cesaretine inanamamıştı. Kai iç çamaşını çekti. Sonra kendininkini çıkardı. Ve üyesini okşarken Luhan onun penisine ilk defa dokundu. Küçük beyaz eller kavradı ve yukarı aşağı hareket etti. Kuru olduğu için acımıştı. 

‘Tükürmelisin’ 

Kai dişlerini sıkarak söylemişti. Luhan tükürdü. Daha sonra dili ile etrafında gezindi. Bu.. Büyüktü.. Ağzına sığmayacak kadar büyük. Luhan yinede ağzına aldı. Kai onun başınındaki saçlarını kavradı. Yeniden içindeki karamsar seks istediği çıkıyordu. Çocuğu bastırdı. Dişlerini hissedince inledi ve Luhan’ın gözünden yaş gelmişti.

Kai onu serbest bıraktı. 

Luhan ‘Lanet olsun’ dedikten sonra dizlerinin üzerinde durdu. Kai gibi. Sonra yaklaşıp onun kalçalarına tırnaklarını geçirdi. İkisinin üyesi birbirine değerken ikisi de inledi. Kai çocuğun saçlarını tuttu. Boynunu emdi ve onu sırt üstü yatağa attı.

‘Ben.. Kendimi bu konuda dizginleyemem velet. Seni becermek.. Yorulana kadar becermek istiyorum’

Luhan onun kolay yorulmayacağını bildiği için çarşafı sıkıca tuttu. Kai çekmeceye koyduğu Lube’u çıkardı gencin morarmış değiliğine bocaladı ve içine yavaşça girdi. Luhan o girene kadar kendini sıktı. 

Kai tekrar doğru noktayı bulana kadar gitgel yaptı. Ve eğilip çocuğun dudaklarını emdi. Belli bir ritim yaratmıştı.

‘Tadını sevdim’ 

Kai onun hassas her noktasını ısırdı. Islatıp üfledi ve dokundu. Kai onun üyesine lube dökmek için içinden çıktı.. Ve sonra vazgeçip eğildi. Üstteki çizgiyi diliyle yoklarken Luhan çırpınıyordu çünkü bunun verdiği his onu becermesinden bile ağırdı. Kai’nin dişleri üyesini acıtırken Luhan zevkten ölecekti. Ve daha fazla dayanamayacağını biliyordu. ‘Boşa-boşalacağım’ Kai bunu söylediği için zevk ile geri çekildi ve onun gişine sertçe bastırdı. 

Luhan onun bedenine boşalmıştı. Kai yukarı çıktı ve bekledi. Luhan nefesini düzene sokunca anladı ve kendinden çıkan beyaz sıvıyı dili ile aldı. Kai eğilip onun dilini emdi. 

Luhan onun her yerini temizlemekle görevlendirilmişti. 

Jongin’inin büyük üyesini de. Jongin iyice akan zevk suyunu fark edince çocuğu tekrar konumlandırdı. 

Kai onu daha sert beceriyordu. 

Luhan bağırıyordu. ‘Tamam!! Hadi bitir şunu.’ Kai gerçektende geç boşalıyordu. 

‘Adımı söyle’

‘Kai lütfen!’

‘Gerçek adımı!’

‘Jongin bitir lütfen!!’

Jongin onun içinden çıktı ve ilerledi.Çocuğun çenesinden göğüslerine kadar boşaldı. Sonra onun çenesinde ki meniyi dudaklarına sürdü.

‘Tanrım bu pisliği yapmayı o kadar çok seviyorum ki’

Eğildi ve onu öptü. Sonra yalayarak temizledi.

‘Şimdi sıra sende’

‘Yorulmadın mı?’

‘Ahh.. Sen bayılana kadar yorulmayacağım!’

‘Seni pislik beni öldürsen daha iyiydi!’

‘Burada sana cenneti yaşatıyorum’ Kai güldü ve onu öptü. Bir yandan küçüğün penisini çekiyordu. 

‘Sen.. KyungSoo’yu gördün değil mi? Benimle sevişmek için uzun yoldan geldi. Ve tekrar geldiğinde seninde olmanı istiyorum.’

‘Beni bırakmaya- Ahh—Hızlanmalısın! Beni bırakmayacak mısın?’

‘Babana olan sinirim geçene kadar benimle seviş. Sonra gideceksin. Gitsen bile benden kurtulamayacağını biliyorsun değil mi?’

‘Yürüyebileceğimi sanmıyorum’

Kai güldü ve tekrar sevişmek için vakit kaybetmedi. 

-Son-

KaçırılmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin