Part 3

204 31 2
                                    

Selepas tamat persembahan

"Bonda, Ia nak pergi jumpa kawan jap tau"kata puteri sophia..

Bondanya hanya menganguk sahaja, dia terus berlari pergi ke Batu Riss

dengan perasan gembira kerana dia dapat berjumpa kawan lamanya yang sudah lama tidak berjumpa.



Apabila tiba Batu Riss dia tidak nampak bayangan melissa. Dia menunggu dan menunggu sophia sudah siap memikir strategi (author main eja je) untuk mengenakan melissa sudah.

Tetapi sudah berapa jam dia di Baru Riss batang hidung pun tak nampak lagi lagi bayang bayang melissa.

Aryana

"Aohhhh asal pulak dengan sayap aku ni ?"bisik hati aryana yang mendapati sayapnya sudah lemah.



"Serbuk, serbuk ,serbuk mana ye? "
Cari aryana di dalam pokeknya..

"What, aku lupa nak bawak serbuk ,matilah!!! "jerit aryana degan kuat..


Dia cuba untuk terbang naik ke atas tetapi tidak boleh dia terus terjatuh kedalam laut....




Aryana dan sophia

"Woooo bunyi apa tu "kata sophia dengan gelisah...

Sementara itu aryana sudah siap menarik nafas dia tahu dia akan mati..




Aryana cuba untuk membuka mata alangkah terkejut dia ada satu cahaya mengelingi dia..



Membulat mata aryana melihat ekor pada kakinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Membulat mata aryana melihat ekor pada kakinya... Alangkah seronoknya hatinya dapat menjadi ikan duyung..

" siapa disana? "tanya sophia yang sudah menggigir satu badan takut ada hantu ke ?

Sophia ternampak aryana sedang duduk di atas batu yang sederhana itu..

Sophia terus menjerit " Bonda tolong ada hantu " dia terus lari ke istana



..............

Hai semua sory lambat update harap semua puas ye 😊


💕The S.E.C.R.E.T Of Two World 💕 {stop}Where stories live. Discover now