1. Legenda o lasti

343 45 13
                                    

Jeste li culi nekada o "Legendi o lasti"? Jer u mom gradu svako je zna. Njom se uspavljeju deca tmurne kisovite noci. A ta deca pamte. Jer se tako nesto ne sme zaboraviti. Niko ne zna kada ili kako je nastala ali na velikom belom zidu biblioteke u centru grada postoji natpis koji glasi.

"Ovu knjigu uzimas od onoga ko ti je da, dajes onome ko je zasluzuje i nikada ne zaboravljas procitano."

Ovaj natpis ukrasava jedan zid biblioteke.

Drugi ukrasava citata: "Od mene nikada neces cuti "zbogom". Kada budem odllazila necu ti nista reci jer ces znati da je kraj."

Police su bile u unutrasnjosti prostorije dok su stolovi i stolice bili postavljeni uz zidove i samim tim ko je sedeo vise puta u ovim stolicama zna napamet natpise na zidu.

*

Setam se parkom i vidim pored klupe devojcicu koja veselo prepricava legendu drugarima koji radosno klimaju glavom. Sigurna sam da su je culi sto puta ali nikada dosta legendi, zar ne?

I ja je se secam. Legenda govori o knjizi koju samo odabrani mogu imati. O tajni koju samo odabrani mogu znati.

Sta pise u knjizi? Pa to sam saznala ovog leta. Da, dobro ste procitali. Ja znam sta pise u knjizi, ili bolje reci dnevniku. I odlucila sam da ste vi odabrani. Odlucila sam da zasluzujete znati.

Ispricacu vam sta pise u tom tajanstvenom dnevniku a vi ce te posle moje price znati sta da radite.

Dobrodosli u legendu.

Legenda o LastiWhere stories live. Discover now