6.

204 35 13
                                    

Znas kazu da postoje tri ljubavi.

Prva.
Prava.
Neuzvracena.

Ti si sigurna sam moja prva ljubav. Znas li sta je smesno?

Mislila sam da si i prava. Ne brini to vise ne mislim.

Pogledi bi nam se cesto sreli po hodniku ali to je sve.

Samo se pitam sta pomislis u onom trenutku kada tvoje cokoladne oci sretnu moj pogled.

Pa valjda necu nikad znati. Ne moze los momak i dobra devojka zar ne? To je laz. Klise los momak dobra devojka je laz.

Pa mozda smo nas dvoje stvarili i "nemogucu" ljubav.

A onda mi je sinulo. Kakva bre ljubav. Zasto meni budala da slama srce? Ne mogu to dozvoliti.

Secas li se sta je onda bilo?

Onda sam te opet pogledala i zaledila se. Sve je utihnulo dok sam ja shvatila da lazem samu sebe.

Dan za danom. Pero za perom. Nismo se vise srecali iza skole.

Ja bih dosla ali tebe nije bilo.

Onda sam prestala da dolazim. Imao si ti svoju crnokosu. Imao si svoju ekipu.

Znas sta sam shvatila?

Ne treba meni klise. Meni treba samo iskreni zagrljaj.

Ali ne. Nisi ti za zagrljaje. Mozda se negde opet sretnemo i ti mi poklonis jos jedan osmeh. Jos jedan grafit. Ali to je sve sto moze da se desi.

Srce mi se lomilo u tisini ali nije me briga. Ti si mi prvi kojem sam srce dala i hvala ti na tome.

Naucio si me da cutim i pravim se snazna u zivotu. Jer postoje ljudi koji jedva cekaju da vide moje suze.

 Jer postoje ljudi koji jedva cekaju da vide moje suze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jos jedan deo do kraja.

tamaraaa03

Legenda o LastiWhere stories live. Discover now