Kako sam dobila knjigu nije bitno. Nisam je mogla odbiti. Da bi ste razumeli knjigu moramo se vratiti u 2017. godinu kada je sve i pocelo.
Spremite se.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Ovde nismo da bih vam pricala o mojoj skoli vec da podelim moje nezaboravnu avanturu sa vama. Mozete je nazvati klise ali ko kaze da je klise los?
Los decko i dobra devojka. Da. Ali ovaj klise je moj zivot pretvorio u nesto mnogo vise.
---------------------------------
Ah. Taj tmurni dan i da hocu ne mogu izbaciti iz secanja. Kisne kapi su plesale svuda po prozorima dok je napolju bio jak vetar.U sred te oluje, ja kakva jesam budem izbacena sa casa i krenuh polako ka izlazu skole. Kada sam vec izasla jedna lasta mi proleti kraj lica i zadje iza skole.
Ja je pratih.
A tamo On pije pivo iz flase duboko zamisljen. On vam je pravi skolski huligancic. Tuce i grafiti po skoli su mu svakodnevnica. Cak me je jednom zastitio od lika koji me je vredjao.
Znate, secam se njegovog pitanja koje mi je postavio dok smo u tisini slusali kisu na stepenicama iza skole.
Pitao me je:"Ako napravim srenje, ali stvarno veliko sranje, izvinjenje to ne moze da popravi. Zar ne?"
I odgovorila sam mu da ce svako kome je stalo do tebe prihvatiti izvinjenje.
I tako. Sedimo i slusamo tisinu.
Najlepsih deset minuta mog zivota.
Posle zvona svako ode na svoju stranu. Obicno tako biva.
Svi cujemo zvono i to je znak da odemo ali ima i onih koji ga ignorisu i ostanu. Da li smo to trebali da uradimo? Da li bi se nesto promenilo? Ne znam. Mozda nikada necu saznati. Ali znam da na svemu mogu zahvaliti lasti.
Zivot. Cudno je to znate.
Jedna lasta vam ga promeni.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Prica ukupno ima 7 delova.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Legenda o Lasti
ContoJeste li culi nekada za "Legendi o lasti"? Jer u mom gradu svako je zna. Njom se uspavljeju deca tmurne kisovite noci. A ta deca pamte. Jer se tako nesto ne sme zaboraviti. Niko ne zna kada ili kako je nastala ali na velikom belom zidu biblioteke u...