Użytkownik NajlepszyOjciecŚwiata dodał się do grupy.
NajlepszyOjciecŚwiata: Synu. Ta nazwa jest świetna, ale mógłbyś ją zmienić.
Użytkownik NajbogowszyZBogów dodał się do grupy.
NajbogowszyZBogów: Tak on ma rację... Może Najcudowniejsi poddani przecudownego Zeusa?
MójChłopakGlonomóżdżek: Ta... Za długa...Użytkownik WinnyChopak dodał się do grupy.
MójChłopakGlonomóżdżek: Chopak? XD
NajlepszyOjciecŚwiata: Dionizosie... Nie za dużo dietetycznej coli? xD
NajlepszyOjciecŚwiata: Annabeth... Proszę, zmień mojemu synowi pseudonim.
MojaDziewczyna: Któremu?Użytkownik MojaDziewczyna dodał użytkownika TysonowyCyklopowy grupy.
Użytkownik MojaDziewczyna zmienił pseudonim użytkownika TysonowyCyklopowy na TysCys.NajlepszyOjciecŚwiata: Obu!!!!!!!!!
WinnyChopak: Upssss...
NajlepszyOjciecŚwiata: Co 'Upssss...'?
WinnyChopak: A o czym co mnie dotyczy rozmawiamy?
W waszej rodzinie głupotą jest chyba dziedziczna... ;_;
NajlepszyOjciecŚwiata: Nie zapominaj, że 'wasza rodzina' jest też twoją rodziną <3
NajlepszyOjciecŚwiata: Czy ktoś może ustawić nam normalne pseudonimy?!!!
MójChłopakGlonomóżdżek: Jasne ^^
MójChłopakGlonomóżdżek: Ale nie ja :*
NajbogowszyZBogów: Jest tu moja córka? Thalia? Jesteś tu? Czemu nikt nie dodał mojej córki do tej cholernej grupy!!!Użytkownik NajbogowszyZBogów dodał użytkownika SosenkaThalienka do grupy.
NajbogowszyZBogów: Córeńko, kochana! Tak się cieszę, że tu jesteś!!
SosenkaThalienka: Percy!!!! Czemu ja dopiero teraz dowiaduję się, że jest jakaś grupa herosów.
NajbogowszyZBogów: Ykhm.
SosenkaThalienka: I bogów *przewraca oczami*
MójChłopakGlonomóżdżek: Bo... Tak?
SosenkaThalienka: Ej. Czemu nie mogę sobie zmienić pseudonimu?
NajlepszyOjciecŚwiata: To dobre pytanie. Annabeth? Zhackowałaś system?Użytkownik SowaMądraGłowa dodał się do grupy.
SowaMądraGłowa: Moja krew!
SowaMądraGłowa: Ale chociaż na lepsze zmień te nasze pseudonimy.
MojaDziewczyna: Ok, mamciu.Użytkownik MojaDziewczyna zmienił pseudonim użytkownika SowaMądraGłowa na Ateńcia.
Użytkownik MojaDziewczyna zmienił pseudonim użytkownika NajlepszyOjciecŚwiata na Ryba.
Użytkownik MojaDziewczyna zmienił pseudonim użytkownika MójChłopakGlonomóżdżek na OnNieJestBogiem.
Użytkownik MojaDziewczyna zmienił pseudonim użytkownika WinnyChopak na Winorośl.
Użytkownik MojaDziewczyna zmienił pseudonim użytkownika NajbogowszyZBogów na ZadufanyWSobie.
Użytkownik MojaDziewczyna zmienił nazwę grupy na Herosi Rządzą.
Użytkownik MojaDziewczyna zmienił swój pseudonim na Ann.Ann: Thalii i Tysona nie zmienię. Są suuuuuperowe.
TysCys: O raju! Annabeth dodała mnie do grupy!!!
Ann: Nie ma za co.
Koza: A łaskawie zmienisz też mój pseudonim? *Robi oczy kota ze Shreka*
Ann: No ok.Użytkownik Ann zmienił pseudonim użytkownika Koza na Kozioł.
Kozioł: Dzięki, Annabeth. Po prostu super ;_;
OnNieJestBogiem: xD
***
Dziękuję za wszystkie gwiazdki. I mam prośbę. Jeśli widzisz jakiś błąd, to śmiało napisz do mnie! Na pewno nie będę urażona, co najmniej wdzięczna <3
~Sisi
CZYTASZ
Heroes' Chat
FanfictionBogowie, herosi, bohaterowie książek Ricka Riordana ze sobą chatują! Smutki, radości, miłość, zabawa... Tak, to tutaj! Wejdź, zobacz, przeczytaj, skomentuj i zagwiazdkuj! Okładka wykonana przez @Imired <3