Size bir tavsiye vereyim.. Sevdiğiniz insanlara dört elle sarılın. Onları hatalarıyla sevin. Şişmansa şişmanlığını, zayıfsa zayıflığını, hastaysa hastalığını sevin. Eğer sizi gerçekten seviyorsa kapatın gözlerinizi güzelliğini falan boşverin ve sadece sevin. Çünkü seven insan bir insanın karşısına çok az çıkar, Unutmayın. Ben eski sevgilimi öyle güzel sevmiştim ki onun güzelliğinin kat ve kat fazlasıydı. Onun beni sevdiğine o kadar inanmıştım ki o zamanlar benim gerçek anlamıyla herşeyim olmuştu. Beni seviyordu çünkü 4 yıldır mükemmel bir ilişkimiz olmuştu belkide bu yüzden kaybetmiştik birbirimizi ne dersiniz? Aklımda ondan başkası yoktu, gördüğüm duyduğum hissettiğim başka kimse yoktu. Sonradan öğrendim ki herşeyimin benden başka seni seviyorum diyebileceği bi başkası daha varmış. " Seni seviyorum " kelimesi öylesine bi kelime değil. Sen herkese diyemezsin bunu. Sevginin kuralında yok böyle birşey. En çok aldatıldığımda kırıldım en çok o zaman üzüldüm ama teşekkür ederim ki onun sayesinde önceden bana büyük gelen ama şimdi canımı bile yakmayan olayları atlatabiliyorum. Ben sadece sevmiştim onu sadece onu sevmiştim ondan birşey beklemeden istemeden sadece sevmiştim eminim yaşamışsınızdır, sevebilmişsinizdir. Ben şimdi sadece, sabahları gördüğüm çöpçüleri, sokak hayvanlarını, her ay gittiğimde beni sorgusuz kabul eden yaşlı amca ve teyzelerimi seviyorum. Sizde sevin. Doğru insanları sevebilmek, çok güzel sevebilmek önemli..
Teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Binbir Türlü Acı
SachbücherBazı özel insanların hayatında olup biten üzücü yaşanmışlıkların özet sözleri. Evet özel diyorum çünki bunları yaşayıp ayakta kalmaya çalışan her insan özeldir. İyi okumalar...