"Beliz kalp şu mutfağı toparla!" diye haykıran annemin sesiyle irkildim. "OFF ANNE TAMAM Bİ DUR!" Resmen bağımlıydım. Annemi , babamı, kardeşimi o an umursamayacak kadar bağımlıydım bu oyuna. Ben daha 14 yaşındayım. Ama oynadığım sanal oyundaki arkadaşlarım 17-16 yaşlarında. Bende sanalda 17 yaşındayım. Nasıl mı? Fake'im. Korktum. Oyuna yeni başlarken gerçek ismimle gerçek beni söylemeye korktum. Oradaki insanlardan. Ve şimdi 3 yıl oldu. Oyunda 17 gerçekte 14 yaşındayım. Oyunda beni tanımayan yoktu. Kullanıcı ismimi vesaire. Çok ortamım vardı. Bu ortamın içinden Berke diye bir arkadaşım da vardı. Hatta oyunda online iken inadıma senin ismin İrem miydi diyordu. Bu arada oyundaki fake ismim Gamze'ydi. Leptop'u kapattıktan sonra annemin dediklerini yapmaya gittim. Bana en fazla 2 dakika bağırıp 5 dakika kavga ediyor. Kendi kendine yarım saat konuşuyor. Tabii ben kimim ki diye falan. İşleri bitirdim yine o bağımlılığım olan şeyin başına geçtim. İşte başlıyorduk. Klavyeyi kıracak gibi attığım Randomlar*. Aptal aptal ekrana gülümsemelerim. Annem bir gün yaptıklarımı videoya çekmiş. Dışarıdan gerçekten zavallı şizofren gibi duruyordum. 2017'nin Mart aylarında oyunu bırakacaktım. TEOG'um vardı. Daha sonra yakın olduğum insanların numarasını aldım yazdım. Ppmi herşeyimi kaldırdım telefondan. Fake olduğum deşifre olmasın diye. Berke'ninde numarasını almıştım. Bana bi akşam yazdı. İkinci ve üçüncü akşam sabahladık. 4. Günün gündüz vakitleri teyzemde kalıyordum. Abim olan kuzenim telefonumu alıp WhatsApp 'ımı indirmiş. Bende sinirlenmiştim telefonu aldı diye. Argo kullanmıştım. Kankalarımla bel altı konuşuyorduk. Abim hiç sevmemişti bu konuşmaları. Bir de bana başka bir isimle hitap edildiğini okuyunca. Evde yaşıtım büyük kuzenim herkesin telefonunu toplayıp gitti. O akşam da beni anneme götürdü. Babamın haberi olmasını istemiyorduk.
Birinci bölüm sonu <3 oy vermeyi. Unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Dünya
Teen FictionBeliz ve Berke 3 yıllık sanal arkadaşlar. Sanal oldukları için başlarına gelmedik kalmıyor. Ha bir de birbirlerini sevmesiner mi..