Yapabilirim, yapacağım

21 1 0
                                    

Annem üstüme atlayacak iken onu tutan abimle afalladı. Çok şiddetli bir konuşma ve sorgu sual akşamından sonra annem beni öldürür diye abim beni orda bırakmadı. Tekrar teyzeme döndüm. Çok ağlamıştım. Bitkindim. Telefonumu verdi abim. "Mesaj at şuna bir daha yazmasın sana. " Dediği gibi mesaj attım. Engelledim onu. İlk defa.

      "1 Hafta Sonra "

Dayanamıyordum. Numarasını da ezberlemiştim. En sonunda arkadaşım Yasemin bana smslerini kullanmadığı söyledi. Ertesi gün hafta sonu onu kendi telefonumdan arayıp ona mesaj atacağımı beklemesi gerektiğini söyledim. Dediğimi yaptım. Günlerce smsleştik. Benim telefonumu özelden aradı konuştuk. Ondan hoşlanmıyordum , onu seviyordum. Ama Hala Fake'dim. Bir akşam delilik yapıp fake olduğumu söyledim ve uyudum. Gece bi anda uyanıp telefonuma baktığımda sorun olmadığını söyledi. Şok olmuştum. Smile atıp telefonumu kapattım. Artık onunla rahat rahat konuşuyordum çok mesuttum. Gece gündüz her zaman. Benim arkadaşlarımla aramda olan bağı az çok biliyordu. Çok kıskanıyordu. Bir akşam tartıştık. Tabi bu tartışmadan önce o da beni başka anlamda sevdiğini söylemişti. Tartışmamızdan sonraki gün, "Yeni bir ilişkiye başladım. Seni seviyorum derken sadece söylüyordum" dedi. Ben şok. Aradım ağlayarak yalvardım. Böyle yapma saçmalıyosun. Veyahutta neden yaptın diye bağıra çağıra ağladım. Hiçbir şey demedi. Belkide diyemedi. Ve hayatımdan o gün çıkıp gitti.

         "4 Ay Sonra"

Oyuna girmiştim. Ortak arkadaşımız Elif vardı. Bana beklemem gerektiğini söyledi. Nedenini sorunca benim için oyuna gireceğini konuşmak istediğini söyledi. Bekledim ve geldi. Özel odaya gidip konuşmaya başladık.

Umarım beğeniyorsunuzdur 💕
Diğer bölüm yakında gelirr

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sanal DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin