13😊😜

136 22 1
                                    


Keď sme prišli na letisko.....Tinusovy zacal zvonit mobil. Zdvohol a asi 15 minút volal. Keď položil tak sa ho Barča spýtala.

Barča:Kto ti volal??
Tinus:To je jedno.
Barča:Ty ma podvadzaš??
Tinus:Nie nie.Ja by som ťa nikdy nepodviedol ty si moja laska a vždy budeš.
Barča:To myslíš vážne?
Tinus:Samozrejme že to myslím vážne.
Barča:Ja ťa tak milujem.
Tinus:Aj ja teba

Dal jej prvu pusu bola taka dlha že som mohla stopovať mynuti.

Ja:Nechcem rušiť ale uz ideme do lietadla.
Barča:Veď hej hej.
Ja:Barbora ale už by stačilo!
Barča:Už si ako moja mama
Ja:No Sorry.

Keď sme vošli do letadla uz tam bola Natalia. Sedela hneď za Macom. Keďže som sedela vedľa neho tak som sa bála celi let. Na šťastie sme šli v noci tak sme celu dobu spali. Ale aj tak som vedela že je za nami bala som sa ze mi daco urobí. Keď sme prileteli na letisko vo Francúzku zasr  tam čakal dav báb. Síce teraz už maju SBS ale vedela som ze minimálne jedna sa k nim predere. Bolo mi to jedno. Vedela som že ma má rád.
Zrazu sa ozvala Natalia.

Natalia:Mac pod sem.
Ja:Nechaj ho na pokoji pochop to uz konecne.
Nataloa:Hej Mac.
Mac:Nechaj to tak Líza ja si to vybavím
Ja:To myslíš vážne.

Pustil ma a išli za ňou. Dost ma to prekvapilo. Keď prisiel ku nej tak ho chitila za ruku vedela som že s nou  nechce byt. Ale zrejme mal daky dovod na to. Prislo my to ako keby ho vydierala.

Mac:
Ah kebyze tak Líza vie culu pravdu(Pomyslel som si)
Prečo prave ja mám také šťastie že my vynrali takú kravu. Bože aky je Tinus s Barčou šťastný. Aj ja chcem mať taký vstah ako maju oni. Musim sa proti Natalii zovrieť.

Ja:Natalia ja koncim milujrm Lízu a ty mi v tom nebudeš brati.

Pustil som ju a isiel som ku Líze. Bola prekvapená. Chitil som ju za ruku a povedal som jej.

Ja:Líza a uz ťa nikdy nechcem pustiť.
Líza:Ani ja ťa už nikdy nechcem pusti.
Ja:Milujem ťa a potom ti to všetko vysvetlím ale teraz sa musime predreť cez tie babi.
Ja:Ochranka!!
SBS:No
Ja:Ta baba čo ide za namy nas otravuje.
SBS:Chapem
Ja:Ďakujem.

Keď sme prišli na hotel pripravil som si pre Lízu prekvapenie. Nie nepoviem vám to nechám to na ďalšiu časť. Som zvedavý ako sa bude Líza tvarit.

Tak tu je ďalšia časť dúfam že sa vám to páči a ze tu zanechate hviezdičku. A že budete čítať naďalej tento pribeh.😉😉Ospravedlňujem sa za tie moje chybi.

Nesnaž sa Gunnarsen Donde viven las historias. Descúbrelo ahora