Keď prišiel tak povedal.......Markus nemusíš sa ničoho báť.
Odstupil do strany a Líza stala za nim obiala ma a medzi tým Tinus radsej odišiel. Dala mi pusu a a a proste nemal som slóv bol som milo prekvapený a vedel som že má stale rada a že jej nevadí že keď pride oco že bude zle. No čo nehovorím už prišiel oco a Martinus začal kričať
Tinus:JE TU OCO!!JE TU OCO!!JE TU OCO!!JE TU OCO!!
Oco:Martinus čo ti je??
Tinus:Nič čo by mi malo byť??
Oco:No že tu ziapeš ako zmyslov zbavený že JE TU oco!?
Tinus:Aha to toto tak to nič
Oco:Keď je Marcus a Líza??
Tinus:Nevieme
Oco:No tak ich chote hľadať už musíme ísť na hotel
Tinus:To už??
Oco:Áno musíte ísť o chvíľu tu majú tréning dievčatá z reprezentácie.
Tinus:Aha tak dobre.Oco odišiel a išli za nami už sme sedeli na zemi a rozprávali sme sa ako to všetko je. Som hrozne rád že sme si to vysvetlili. A tak sa radostu a rukou v ruke sme šli do auta a priama čiara na hotel. Celú cestu sme sa držali za ruky a počúvali sme pesničky. Keď sme prišli na hotel tak som šiel za ocom.
Ja:Oci??
Oco:Áno Marcus.
Ja:Mám takú menšiu otázku.
Oco:No daj akú.
Ja:No že čí by sme mohli natočiť noví videoklip s Lízou a Barčou??
Oco:No ja s tym nemám problém len ci budú chcieť oni. Zajtra sa ešte o tom porozprávame. Choďte uz spať!
Ja:Dobre oci dobrú.Keď som prišiel do izby tak Líza už spala. Bola tak zlatá mal som chuť ju zobudiť a vyboskávať ju ale nechcem som byť zlí nechal som ju tak. Prikril som ju a laho som si vedľa nej. Nedokázal som zaspať furt som musel rozmýšľať že čo bude zajtra. Ale už som musel dako zaspať lebo asi za nejakých 5h sme mali vstávať a ísť na ďalší koncer. Keď som sa ráno zobudil tak Líza nebola v izbe bolo to dosť divné a dosť som sa čudoval že keď išla. Ale nechala mi odkaz.
OD LÍZI PRE MARCUSA:
Ahoj Marcus ak tot čítaš buď som odišla alebo sa mi niečo stalo viem je to tkto narýchlo a je mi to hrozne ľúto. Ale teraz ti to takto nejdem vysvetľovať dúfam že sa ešte stretneme.....
Ani som nedocítal vetu a do izby prišla Líza vythrla my list z ruky a vyzeral dosť naštvane.Ja:Líza čo ti je??
Líza:To si si nemal čítať!!Keď so to našiel.
Ja:Bolo to tu položené a ty si tu nebola.
Líza:Si si nevšimol že tu mám mobil bez neho by som neodišla.
Ja:To je pravda.
Líza:Nechápem ako satu objavil ten listmala som ho v taške. Myslíš ze je tu Natália??
Ja:Aj keby tu bola nemala by sa sem ako dostať
Líza: Myslím že by mala totižto mali sme cu noc otvorený balkon ak ma tu dakde objednanú izbu.
Ja:No hej ale aj tak.
Líza:Ale potom ako my vysvetliš tento list??
Ja:No ja neviem
Líza:No veď už to je jedno hlavene zesi si to nedocítal celé.Obial som ju a isli sme sa naraňajkovať. Keď sme dojedli tak sme sa šli obliec. Všetci štyria sme si dali kockovanú košeľu sice ja s Tinusom sme ju mali oblečenú a Líza s Barčou si ju obviazali okolo pásu. Dali sme si biele deravé rifle a dáke obyčajne tričko. Odfoli sme sa a dali sme to na insta keď sme šli cestou na koncert tak Líze prišla divá sprava od.........
Tak ahoj tu je ďalšia časť ospravedlňujem sa vám za všetky moje chyby ale ja si je potom dako opravím. Neviem ešte či bude aj ďalšia časť tak veľa od toho neočakávajte. Tento pribeh som práve dopísala tak prepáčte. 😍😊😉
ESTÁS LEYENDO
Nesnaž sa Gunnarsen
RomanceDve kamarátky Líza a Barča išli na ihrisko a stretli tam M&M Líze sa Marcus moc nezdal ale Marcus si povedal že ju zika.......získa ju ???