"Hey,Clara...."Zack berkata setelah nampak muka Clara itu."ye ni saya haaa..."kata Clara."Jadi saya terfikir sesuatu la...."cakap Zack."apa?"soal Clara."Zack lalu memegang kedua dua tangan Clara dan menatap muka Clara dengan serious.
"Kenapa ni?"cakap Clara dengan suara manja."Dengar sini,saya dah akses fail awak dalam sistem,kemudian saya jumpa sebuah panggilan yang dibuat awak kepada seseorang dan awak mengatakan bahawa awak dah dapat pukau saya.Jadi sila terangkan."kata Zack
"Ok..ok....nama saya memang Clara."kata Clara.
Zack mengikat tangan Clara dan duduk kan dia di atas kerusi.
"Clara,bagitau kepada saya,semuanya.""Ok baik,nama saya Clara.Saya diupah untuk bunuh awak semalam.Tapi saya jatuh hati pada awak semalam.Awak baik sangat dengan saya.Saya tak pernah dilayan sebaik itu."kata Clara.
"Tolong,biar saya jelaskan."kata Clara meminta simpati pada Zack."Clara,saya memang tak boleh percayakan awak."kata Zack.Clara terdiam sahaja kesedihan.Clara memang adalah pembunuh upahan yang perlu membunuh Zack,tapi tidak jelas mengapa Clara tidak membunuh Zack.Zack tidak mempercayai Clara buat masa sekarang.Zack membuka ikatan Clara.
"Pergi sekarang,Clara.."kata Zack sambil menunjukkan pintu.
"Tapi...."kata Clara dipotong oleh Zack."KELUAR!!!"kata Zack.
"Bagitau boss awak!!!Zack akan cari dia...dan awak Clara...saya tak kan percayakan awak melainkan awak buktikan saya salah.."kata Zack.Clara berjalan untuk ke keretanya dalam kesedihan.Dia tidak pernah rasa begitu.Dia buat keputusan untuk menghilangkan diri dan tidak mahu berjumpa boss nya.Malah Clara tertidur di dalam keretanya pada malam itu.Clara sangat sedih,sejak kecil tiada sesiapa mempercayai dirinya,jadi dia berfikir cara untuk memujuk Zack.Dia tertidur di dalam kereta itu kejukan di malam hari.Kemudian datang seorang lelaki membuka pintu keretanya dan mengangkatnya secara perlahan.Itulah Zack,dia masih ada sifat prihatin nya.Dia sudah mempercayai Clara sekarang kerana dia tahu clara tidak akan berjumpa boss nya.
Zack membawa Clara ke rumahnya dan tidurkannya di katilnya sementara dia masih di sofa.Clara masih tidak sedar langsung ketika dia diangkat dan dibawa kerumah Zack.
YOU ARE READING
HACKER
Actionseorang lelaki yang selalu stalk orang ramai untuk tahu apa yang mereka buat.Hanya dengan manggunakan telefon pintarnya dia dapat godam segala galanya.Dia lakukan semua itu untuk kebaikan.