Clara terkejut bila terjaga dari tidur dan melihat dia berada di rumah Zack.Clara bangun dan mencari Zack diruang tamu sambil rambut Clara yang kusut masai.Zack masih tidur di sofa kerana keletihan membawa Clara ke rumahnya.Kemudian secara perlahan Clara pergi dekat dengan Zack dan menolak pipi Zack guna jari telunjuk nya untuk membangunkan dia.
"Awak.....awak.....awak..."kata Clara sambil mencucuk pipi Zack itu.
"Urmmm?????ouh Clara....."kata Zack bila ternampak Clara di depan nya.
"Awak maafkan saya ek?"soal Clara."ye..."jawab Zack ringkas lalu sambung tidur.Clara keseronokkan seorang diri.
"Alaaaaa...awak bangun laaa...dah pukul 10 dah ni..."kata Clara.Zack masih lagi pura pura tidur.Tiba-tiba Clara mencubit bahu Zack dan Zack terjaga."ehh sakit la...😧"kata Zack.
"Padan muka...😄"kata Clara.
Lalu Zack bangun dan ingin pergi ke bilik air.Clara pula menunggu untuk Zack habiskan mandian nya.Kemudian mereka berdua bersiap untuk menceroboh dan menggodam komputer Ex-boss Clara.Zack agak pelik kenapa Clara agak manja semacam pagi nih.Pedulikan,kerja nih lagi penting.Zack menggodam komputer boss Clara dan menjumpai 100 akaun bank yang bernilai berjuta ringgit.Clara memberitahu bahawa akaun itu adalah wang yang dicuri oleh boss nya itu bernama.Shader(penjahat sama dalam buku The mysterious magician).
"Huh....kita kena hentikan dia..."kata Zack.Zack merancang Plan bersama Clara dan rancanganya ialah untuk menggodam komputer Shader di rumah Shader sendiri.Clara boleh dijadikan orang dalam,tapi Zack yang perlu menggodam sendiri komputer Shader kerana hanya Zack yang boleh memecahkan kod komputer itu.
Clara akan masuk melalui pintu depan untuk alihkan perhatian boss nya.Kemudian Zack perlu mencari jalan menyusup masuk kedalam rumah Shader dan menggodam komputernya.Simple.
"Yeayyyy!!awak bijak!!😄"kata Clara lalu memeluk Zack😙.
Zack-😐🤔😗
~To be continued
YOU ARE READING
HACKER
Actionseorang lelaki yang selalu stalk orang ramai untuk tahu apa yang mereka buat.Hanya dengan manggunakan telefon pintarnya dia dapat godam segala galanya.Dia lakukan semua itu untuk kebaikan.