#Panagiotis pov
Οι μερες περνουσαν.Ειχαν περασει μολις 25μερες απο την τελευταια φορα που ειδα την αντιγονη.Ημουν πολυ ενθουσιασμενος καθως σε μερικες μερες θα ερχοταν η μερα που θα πηγαινα στο camp οπου θα καναμε προετοιμασια για την νεα χροννια με το tae kwon do.Εκει θα ειχε και αλλα παιδια αλλους συλλογους απο αλλες περιοχες και φυσικα και αλλα κοριτσια.Οταν το ειπα στην αντιγονη δεν χαρηκε και πολυ αντιθετα φοβηθηκε πως θα βρω καποια αλλη και θα την παρατησω.Η απαντηση μου ηταν πως ολο συτο το διαστηνα τους 2μηνες που ημασταν μαζι ειχα αρκετες προτασεις να κανω κατι με κοπελες αλλα τους ελεγα οχι επειδγ ειχα εκεινη και ηθελα μονο εκεινη αρα οποια προσπαθουσε το οτιδηποτε θα περνε την ιδια απαντηση.#Antigonis pov
Φοβαμαι.Φοβαμαι πολυ εκει που θα παει μην βρει καμια αλλη και με παρατησει.Ξερω οτι δεν ειναι τετοιο ατομο και οτι δεν θα μου εκανε κατι τετοιο..Με αγαπαει και πρεπει να εμπιστευομαι τα λογια του.Αλλωστε δεν το εχει κανει ποτε γιατι να το κανει τωρα?Πρεπει απλα να χαλαρωσω και να μην το σκεφτομαι οι μερες θα περαουν πολυ γρηγορα ουτε που θα το καταλαβω.Βεβαια ειναι και το αλλο..αυτες τις 6μερες που θα λειπει δεν θα μπορει να ειναι στο φασεμπουκ αφου δν θα εχει ιντερνετ...τι θα κανω εγω...?Αχχ δν πρεπει να σκεφτομαι εγωιστικα εκει παει για προετοιμασια οχι για να μιλαει στο facebook.Απλα δεν θα το σκεφτομαι και οι μερες θα περασουν.(2μερες μετα)
Σε 2 μερες θα φυγει για την προετοιμασια και την τελευταια βδομαδα δεν εχουμε σταματησει να τσακωνομαστε για αυτο τον λογο..ξερω οτι δν πρεπει να ζηλευω ουτε να τον καταπιεζω αλλα δεν μπορω...ειναι πολυ δυσκολο για εμενα ελπιζω να με καταλαβαινει και να μην με χωρισει...#panagiotis pov
Οι τσακωμοι εχουν αυξηθει μεταξυ μας λογο αυτης της κωλοπροετοιμασιας..πραγματικα αν ηξερα οτι θα γινει ολο αυτο δεν θα πηγαινα καν.Προτιμω να μεινω απροετοιμαστος παρα να τσακωνομαι ετσι καθε μερα με την αντιγονη.Δεν μαρεσει να τσακωνομαστε νιωθω πολυ ασχημα..τουλαχιστον τα βρισκουμε παντα.(3μερες μετα)
Η μερα για το καμπ εφτασε.Πηγα στην σχολη μου ολοι εκει ειχαν προετοιμαστει ειχαν παρει τα πραγματα τους και τα εβαζαν στο πουλμαν για ν φυγουμε.Εδωσα στο δασκαλο μου τα υπολοιπα λεφτα για το καμπ.Αφου τακτοποιηθηκαν τα παντα ξεκινησαμε να φυγουμε για το καμπ.
Εκει στο καμπ περναγαμε πολυ ωραια προπονηση πισινα και ολη μερα πινκ πονκ ηταν πραγματικα πολυ ωραια γνωρισα μαλιστα και μια κοπελα την ναντια.Οταν γνωρισα την ναντια πιστευα οτι θα γινομασταν πολυ καλοι φιλοι και καθε μερα μιλουσαμε.Ηταν η μονη κοπελα που ειχα ερθει τοσο κοντα και της ελεγα τα παντα.Της ειπα και για την αντιγονη και σθγκινηθηκε απο την ιστορια μας και ευχηθηκε να πανε ολα καλα.
#Antigonis pov
Οι μερες περνουν εχουν περασει ηδη 5μερες αυριο γυρναει ο πανγιωτης μου.Απο οτι μου λεει περναει παρα πολυ καλα και χαιρομαι πολυ για αυτο παρολπ που δεν μιλαμε πολυ.Το μονο π θελω ειναι να περναει καλα.#Panagiotis pov
Το βραδυ της τελευταιας μερας εφτασε.Καθομασταν ολοι μαζι στο αναψυκτηριο η ναντια επαιζε τιτσου με τις φιλες της εγω διπλα της την κοιτουσα και την βοηθουσα.Καποια στιγμη ηθελε να παει στην τουαλετα στο δωματιο τηε και προθυμοποιηθηκα να την παω για να μην παει μονη της επειση ητν σκοταδι.Στο δρομο ομως εγινε αυτο που φοβομουν.Απατησα την αντιγονη.
Την επομενη μερα ξυπνησα και ενιωθα απαισια για αυτο που ειχα κανει στην αντιγονη.Της το ειπα αμεσως και οπως ηταν φυσικο τσακωθηκαμε.#Antigonis pov
Ξυπνησα πολυ ευχαριστα το πρωι καθως ηξερα οτι σημερα γυριζει ο παναγιωτης μου και θα ξαναμιλουσαμε ξανα οπως πριν.Δυστυχως ομως το μηνυμα που ειδα ηταν κατι που δεν περιμενα ποτε απο αυτον.Ηταν ενα μηνυμα που ελεγε οτι ειχε κανει μ καποια αλλη.Πεταξα το κινητο μου κατω και αρχισα να ουελιαζω και να οδειρομαι.Βγηκα εξω στο δρομο και αρχισα να κοπαναω τα παντα η μανα μου τρομαξε νομιζε οτι με πατησε αμαξι και οι γειτονες καλεσαν την αστυνομια γιατι νομιζαν οτι ημουν σχιζοφρενης.Αυτο δεν θα του το συγχωρεσω ποτε!Με πληγωσε ανεπανορθωτα με μαχαιρωσε πισωπλατα.Το ιδιο βραδυ πηγα στην φιλη μου και ηπια ενα μπουκαλι ρετσινα μονη μου,η φιλη μου η "κολλητη μου" αντι να με παρηγορει μου ελεγε για τους πρωην της!απο κει καταλαβα οτι ειμαι μονη μου θα πρεπει να το διαχειριστω ολο αυτο μονη μου...
YOU ARE READING
Ερωτας με την πρωτη ματια
RomanceΟ παναγιωτης ερωτευεται μια κοπελα η οποια μενει αρκετα μακρια του.Αποφασιζουν ν κνουν σχεση υπαρχουν ομως πολλα εμποδια στην σχεση τους.Θα τα προσπερασουν?Η θα τους διελυσουν αυτα τα τοσο υπεροχα συναισθηματα που νιωθουν ο ενας για τον αλλον.