Λιγο καιρο μετα

10 0 0
                                    

#Panagiotis pov
Περασε ενας μηνας απο τοτε που εφυγε η αντιγονη και μου φαινεται σαν αιωνας,αλλα δεν γινεται τιποτα αλλο εκτος απο το να κανουμε υπομονη και οι δυο.Μου ειπε οτι θα ερθει σε 10μερες γιατι θα παει διακοπες με τους δικους της στην αιγινα αλλα θα μπορεσει να ρθει να με δει για μερικες ωρες.Οταν μου το πε χαρηκα παρα πολυ γιατι επιτελους θα την ξαναβλεπα.Ο ενας μηνας δεν ειναι πολυ καιρος αλλα οτν εισαι ερωτευμενος σου φαινεται παρα πολυ και δεν μπορεις χωρις τον αλλον.Ευτυχως η αντιγονη εχει πολυ καλους γονεις και με συμπαθουν και θα την αφησουν να κατσει μερικες ωρες μαζι μου,μεχρι και να με γνωρισουν θελησαν!!απο την μια θελω να τους γνωρισω ωστε να την αφηνουν να ρχεται και μονη της,αλλα απο την αλλη ντρεπομαι.

#Antigonis pov
Οταν η μαμα μου μου ειπε οτι θα παμε διακοπες και οτι μπορουσαμε να περασουμε απο την αθηνα για να δω τον παναγιωτη χαρηκα παρα πολυ αγκαλιασα την μαμα και τον μπαμπα μου τους φιλησα και τους ευχαριστουσα συνεχως!!Ανυπομονουσα να περασουν οι μερες να τον δω εστω και για λιγες ωρες..απο το τιποτα καλυτερο αυτο σκεφτηκα.Αρχισα να ετοιμαζω τα πρσγματα μου απο τωρα ηθελα να ναι ολα τελεια μεχρι κσι προγραμμα με το τι θα κανουμε εχουμε κανει τα χω ετοιμασει ολα τελεια!Πρωτα θα παμε καπου να κατσουμε ν φαμε να πουμε τα νεα μας μετα θα παμε καπου να φαμε γλυκο και μετα θα παμε καλου στην αθηνα ψηλα να κατσουμε αγκαλια και να βλεπουμε μαζι την θεα κανοντας ονειρα για το μελλον μας.Τα ειχα ετοιμασει ολα τελεια και απλα ανυπομονουσα να ερθει αυτη η μερα.

#Panagiotis Pov
Οι μερες περνουσαν ειχαν περασει μολις οι 8μερες και σε δυο μερες επιτελους θα εβλεπα την αντιγονη!το βραδυ ομως της ογδοης ημερας 25ιουλιου αρρωστησα.Μολις το πηρα χαμπαρι βλασθημησα γτ φοβηθηκα οτι ισως δν βγω με την αντιγονη!Μετα απο λιγη ωρα π ειχα ηρεμησει σκεφτηκα θα πρμνω μεχρι αυριο να δω τι θα γινει μπορει να ειμαι καλυτερα.
Ξυπνησα την επομενη μερα και αντι να μαι καλυτερα ημουν χειροτερα..ενιωσα πολυ ασχημα δεν ηξερα πως θα τι πω στην αντιγονη...ηξερα οτι θα την στςναζωρουσε πολυ αλλα επρεπε να το πω να μην ερχεται τσαμπα μεχρι εδω,να παει κατευθειαν στο λιμανι.Μετα απο λιγη ωρα της το πα..στεναχωρεθηκε παρα πολυ εβαλε τα κλαμματα και ειπε οτι η ζωη ειναι αδικη.Μετα απο λιγο ξεκινησε ενας μεγαλος τσακωμος, ο πρωτος μας τσακωμος...

#Antigonis pov
Μολις μου πε ο παναγιωτης οτι ειναι αρρωστος και δεν θα καταφερει να βγουμε εβαλα τα κλαμματα.Το περιμενα πως και πως να βγουμε..ηθελα πολυ να τον δω αλλα δυστυχως δεν γινοταν.Εβαλα τα κλαμματα εκλαιγα ασταματητα για πολλες ωρες ο τσακωμος μας με εκανε χειροτερα αλλα οτν ηρεμησα και κτλαβα οτι δεν το κανε επιτηδες και οτι δεν μπορουμε να ελεγξουμε ουτε να ξερουμε ποτε θ ρθει του ζητησα συγγνωμη και τα ξαναβρηκαμε.Το γεγονος οτι τα βρηκαμε με εκανε να νιωσω καλυτερα αλλα το οτι δεν θα τον εβλεπα δεν αλλαζε...το ειπα στην μαμα μου η οποια μου εδωσε μια τελεια ιδεα!Μου προτεινε ν βγουμε οταν θ γυρνουσαμε απο την αιγινα,αφου το επεξαργαστηκα προς στιγμην κτλβα οτι ηταν υπεροχη ιδεα και μοναδικη ευκαιρια να τον δω!αμεσως ετρεξα να του το πω να χαρει.

#Panagiotis pov
Ειχε ερθει το βραδυ.Η μερα μεσα στο σπιτι δν περναγε και το γεγονος οτι δεν θα την εβλεπα το εκανε χειροτερο ολ αυτο.Ξαφνικα ομως ακουω τον ηχο του μηνυματος απο το κινητο μου.Το ανοιγω και βλεπω μηνυμα απο την αντιγονη μου.Ανοιγω το μηνυμα και ειδα κατι το οποιο δεν περιμενα!Ηταν ενα μηνυμα που ελεγε να βρεθουμε οταν θα γυρναγε απο την αιγινα!χαρηκα πολυ και αμεσως σκεφτηκα "καλα πως δεν το σκεφτηκα νωριτερα?τοσο χαζος ειμαι?".Μετα απο αυτη την χαρμοσυνη ειδηση επεσα στο κρεβατι μου και κοιμηθηκα σαν πουλακι αφου ηταν αρκετα αργα και ειχα αρχισει να νυσταζω.

Ερωτας με την πρωτη ματιαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora