The Beginning

160 20 0
                                    

”OPPA ! Please lepaskan Jisoo..
" rayu Jisoo pda Taehyung aka V iaitu kekasih lamanya atau lebih tepat her PSYCHO EX-BOYFRIEND. "Hahaha...kau ingat aku akn lpaskn kau mcm tu je ?" jawab V smbil smirk. V menarik rambut Jisoo yg berwrna merah tua itu dgan ksar smbil brkata, "Kau thu x yg aku syg dan cintakan kau lebih dri smua org !" tengking V dgan perasaan geram. Jisoo hnya mampu mnagis teresak esak smbil menahan kesakitan yg dialami. "Oppa! Mianhae. Tlong lpaskn Jisoo please, Jisoo akn buat apa shja yg oppa suruh." rayu Jisoo smbil menangis teresak-esak, seolah-olah air matanya tdak dpat berhenti. "Apa shja?" tnya V smbil membuat muka keliru. Dengan prlahan-lahan V melepaskan rmbut Jisoo yg dipegangnya sjak tdi. "Aduh!" keluh Jisoo smbil mengusap kpalanya sakit. "Kau kta apa shja yg aku nk ?" tnya V smbil merapatkn lgi jarak antara mereka. "Y...y...ye oppa! Jisoo snggup buat apa shja demi oppa." blas Jisoo cuba meyakinkan V smbil menangis teresak-esak. "Please V! Please trust me!" jerit Jisoo dlam hati. V menyeka air mta Jisoo yg berharga itu smbil berkata, "Klau aku sruh bunuh org, kau snggup ke?" sinis V smbil membuat muka jahatnya yg tidak dpat dijelaskan. "B..bu...bunuh org ??" blas Jisoo teragak-agak. "Wae ? Kau tak sanggup ke!?" tengking V.

Jisoo dpat mersakan aura jhat di sekeliling V. Jisoo hnya membatu dan membisukan diri. "Hahaha...aku dh agak kau tak snggup sbb kau ni yeoja yg berckap jr lebih." blas V selamba. "Jisoo, klau kau tak snggup, aku TERPAKSA bunuh kau." smbung V lgi. V mengeluarkn pisau miliknya yg baru diasah sebentar tdi. "O....op....oppa nk buat apa dgan pisau tu?" tnya Jisoo dgan rsa cemas. "Kau rsa ?" sinis V smbil merapatkan pisaunya ke pipi Jisoo yg putih itu. "Omma ! Appa ! Tlong Jisoo !" jerit Jisoo di dlam hati. Tiba² terdapat cecair merah kluar dri pipi putih Jisoo. Darah. Jisoo menggigil-gigil ketakutan. "Aku bgi kau peluang TERAKHIR, kau sanggup bunuh org ?" tnya V dgan lmbut. Jisoo berfikir sejenak. 20 minit berlalu, Jisoo msih berdiam diri tnpa mengeluarkn stu suara. V tdak boleh bersbar lgi. "OII PEREMPUAN! AKU BGI PELUANG KAU TAKNAK! AMIK NI!" tengking V laluV menghayunkan tangan kanannya yg mempunyai pisau dan mencucuk tpat pda jantung Jisoo. "AARRGGHH!" jerit Jisoo kesakitan. Dub dab dub dab akhirnya tiada lgi bunyi denyutan itu. Tnpa berfikir pnjang, V trus menghidupkan api lalu mencampak jasad Jisoo yg tidak bernyawa itu ke dalam api yg sudh marak bgi menghilangkan bukti dan DNA. "HAHAHAHAH!" kedengaran gelak ketawa V di dalam hutan itu.

TBC...
Vote n comments ? Gumawo <3
Don't be a silent reader nae !

THAT DREAM ?! || K.T.H ||Where stories live. Discover now