1-Agent's Blood

1.2K 32 22
                                    

Böyle bir kitap okunmaz da ne yapılır? Her halde kelimelerine bakarak uyursun. Kurgu yazma kafası olarak bana en yakın yazarlardan biri olan ahoyahoymcavoy'un kaleminden çıkan kurgu buketi serisinin yeni bir parçası olan Blood serisinin ilk, insanı kendisine çekecek bir cinsten.

Spoiler vermeyeceğim, fazla uzun da tutmayacağım açıklamayı. Akıcı bir olay örgüsü, sinematik evrene alternatif bir zaman dilimi, Agents of Shield dizisinden alınmış güzel kısımlar mevcut kurguda.

Burada yaptığım şey eleştiri veya inceleme değil. Sadece tavsiye. O yüzden kitabın derinliklerine inmeyeceğim. Onu başka bir kitaba saklıyorum.

Eğer Agents of Shield dizisini izliyorsanız kurgudan aldığınız zevk kat be kat yüksek oluyor. Eğer izlemiyor iseniz de kurgu karakterleri düzgün şekilde anlatmayı başarıyor zaten merak etmeyin.

Açıkçası nefessiz okudum ve herkesin okumasını istiyorum. Devam kitabı olan Soldier's Blood da bundan geri kalır değil. Kaç kitap olacağını bilmiyorum. Umarım üçleme olur ve güzel bir şekilde biter.

Kurguda sevdiğim bir yan olarak zaman dilimleri diyebilirim. Size bir günlül veya bir haftalık olayları anlatmıyor. Uzun bir döneme tanık oluyorsunuz okurken. Bu benim pek de beceremediğim bir şey. O yüzden yazarı takdir ettim.

O yüzden şiddetle tavsiye ediyorum size bu güzelim kitabı. Marvel kitabı fakat kendi kuralları ile bir Marvel kitabı. Böyle bir şeyi her zaman burada bulamazsınız.

-------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-------

Selamlar. Beni tanıdınız mı? Bu kullanıcı adı ile tanımamak zor olsa gerek. Burada kitapları tavsiye edeceğim. 200 değil, 199 tane tavsiyem olacak size. Heyecanlı mısınız? Bence heyecanlı olmalısınız.

Eğer sizinde tavsiyeniz olursa yazmaktan çekinmeyin. Kendi kitabınız da olur, eğer buraya yazabileceğim seviyede ise tabi. Şimdilik görüşmek üzere, hoşça kalın

ahmtpzn adlı hesabımdaki "İnanılmaz--Peter Parker" isimli kitabıma bakarsanız çok sevinirim. İyi günler, görüşmek üzere.

Okunması Gereken 199 Marvel KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin