9-blur ➽ charles x wanda #Wattys2016

430 16 5
                                    

Selamlar, selamlar, selamlar. Uzun zamandır bu kitaba uğramıyordum. Yepyeni kitaplarla geldim buraya oturdum. Aklımda size tanıtmak için bir çok kitap var. Eminim ki bunları seveceksiniz. 

Bu kitapların ilki Blur isimli şaheser. Bölüm isminden anlayabildiğiniz gibi Charles Xavier ve Wanda Maximoff kurgusu. Charles'ın gençlik halini kullanan freakinneverland isimli yazar, kitapta Charles'ı ve Wanda'yı güzel bir aşk küvetinin içine atmış ve güzelce yıkamış. 

Nasıl olduğunu size söylemeyeyim. Çünkü mantıklı ve kabul edilebilir bir sebeple Wanda'mız, genç Xavier ile konuşturuyor. Üstelik, bunun suyunu çıkarmıyor. Oldukça güzel, uzun bir yeterlilik ile kitabını yazıp, bitirmiş.

Kendisi on bir bölüm. Başlamış ve bitmiş bir eser. Yani tek bir oturuşta okuma imkanınız bile var. Üstelik, güzel yazılmış bir eser. Tıpkı burada daha önce bahsettiğim kitaplar gibi, gerçekten güzel ve akıcı bir üslup ile yazılmış bulunmakta. 

Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Yüz doksan dokuz kitabın arasına da bu kitabı eklemek benim için büyük bir zevk. Umarım okursunuz ve Charles ile Wanda'nın aşkına tanıklık ederseniz. Üstelik on bir bölüm olması sizi daha çok teşvik edecektir diye düşünüyorum. 

----------------------

Bir Whatsapp grubu açtım arkadaşlar. Eğer gelmek isterim diyorsanız severek beklerim. Özel mesaj kutuma yazmanız yeterli.

Şimdilik benden bu kadar. Sonraki bölümlerde görüşmek üzere, hoşça kalın.

Okunması Gereken 199 Marvel KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin