I don't like your little games. Don't like your tilted stage. The rol....
Vypnula jsem budík s písničkou Look what you made me do od Taylor a zabořila hlavu do polštáře.
Věděla jsem,že znovu neusnu, a tak jsem vzala mobil a začala projížďet insta, fb a youtube.
Po asi hodině jsem vstala a šla si něco udělat k snídani.
Liz ještě nebyla vzhůru, což mi bylo jasný, protože, jsem viděla světlo v jejím pokoji, když jsem přišla z procházky.
Takže jsem si namazala tousťák arašídovým máslem a marmeládou.
Po snídani jsem si dala sprchu a vyčistil si zuby a pleť.
Dala jsem si okurkovou sloupávací masku a šla si vybrat oblečení na které jsem měla náladu.
Vzala jsem si kalhotky, teplou, velkou mikinu a látkové, teplé papuče.
Když jsem sešla dolů, sedla jsem si na gauč a zapla telku.
Ráno opakovali Game of trones. Můj nejoblíbenější seriál.
Za chvíli přišla i Liz. Dala si kuličky s mlékem a sedla si ke mě. Když to skončilo, dala nádobí do myčky a šla do pokoje. Já jsem se ještě chvíli dívala a pak jsem se trochu upravila a šla vyvenčit Bren a Meggan, šla jsem s nimi do parku a tam jsem jim házedlem na míčky házela tenisáky a dala trochu odměny...
Když jsem se vrátila domů, utřela jsem jim tlapky a co nejtišeji to šlo, jsem je zavedla do mého pokoje, protože by mě Liz mohla prásknout.
Vzala jsem ze skříně misky a dala jim do nich vodu.
Lehla jsem si na postel a mazlila se s nimi. Jsou to takoví plyšáčci...
Ňuňu!
Vypískla jsem, aniž bych si to uvědomila.
Ale naštěstí to Liz neslyšela.
Po asi hodině neustálého hraní a mazlení a unaveného spaní jsem je šla zavést na zahradu a ještě jim párkrát hodit míček.
Potom jsem šla na oběd udělat waffle s javorovým sirupem a ovocem.
Liz jsem je nechala holé, prostě bez ničeho a zavolala ji.Dojedli jsme se a já jsem šla do pokoje na notebook.
Šla jsem na fb a napsala do naší skupiny Rebelové😈:Jein: Čau lidi. Jste tu?
Cam: Jo.
Sar: Jj
Milki: Jasně. Děje se něco?
Honey: Jop. Co děláte?
Riley: Jdu k Jackiemu hrát hry.
Psychicky je kluk, ale zvenku holka. Je skvělá..
Jack: Připravuju hru a brambůrky.🙌😈
Sar: Hmm. Dala bych si😍😋😋
Taylor: Učím se a na klíně mám Boba.
Je to její milovaný králíček..
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Nakonec jsme fandili Jackovy a Riley a dopadlo to opravdu těsně, ale vyhrála Riley!
Cam: Jen klid kámo. Příště ji rozdrtíš.😈😈
Jein: Jo!🙌 Čest poraženým!!
Jack: Když já tak trénoval, a porazila mě holka.
Riley: Já nejsem holka!!! 😒😬😬 Ale jestli chceš, tak příště dáme odvetu.
Jack: 😈 Odvetu beru.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»««««««««««««««««
S úsměvem jsem šla do pokoje a otevřela notebook.
Podívala jsem se, ale na youtube nebylo nic nového. Protáhla jsem obličej do hrané smutné grimasy, ale hned jsem toho nechala, zakřenila se a šla se dívat na Hry o trůny.
Když skončily, nasadila jsem si sluchátka, a šla si číst.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,, No kruci, to už je půl osmé?!"
Vzala jsem vodítka a šla na zahradu pro Bren a Megg.
Začaly vrtět ocasy a začali po mě skákat.
Šli jsme na louku za městem. Házela jsem jim tenisáky a dávala jim pokyny. Když mi byla zima a pamlsky mi došly, běželi jsme domů.
Šla jsem do sprchy a do postele.
Dala jsem si melounovou masku, udělala malinový čaj a sedla k notebooku. Je 21:00. Tak za 30 minut půjdu spát. Podívala jsem se na nové video od How to cake it a šla si sundat masku, vyčistit zuby, učesat vlasy a ještě jsem si promasírovala pleť krémem, byla totiž slupovací (ta maska).
Šla jsem zkontrolovat Liz. Měla štěstí, už spala. Šla jsem tedy do pokoje, věci do školy jsem už měla nachystané, naposledy jsem si zkontrolovala budík a zhasla.
Hned jak jsem zhasla jsem šla spát.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bylo ráno a já snídala. Dneska jsem měla divnou náladu, jako bych měla zlou předtuchu.
Šla jsem do školy parkem, jako vždy, ale byl podivně tichý, viděla jsem jen pár běžců. Ovanul mě chladný vzduch.
Najednou mi někdo přiložil dlaň na ústa a zatáhl mě do keře. Bylo mi to tu známé. Ten keř byl hustý ale měl ve své koruně prostorné, dobře skryté místo.
Měla jsem na sobě červeno-černou, kostovanou košili a černé legíny.
Začal mě líbat, abych křičela, ale já byla tak zaskočená, že jsem byla potichu.
Rozepl mi košili a zmáčkl mi jedno prso. Zvlykla jsem a začali mi po tváři stékat slzy.
Už se mi chtěl dostat pod legíny, když v tom....
Zase. Zase ta děsná noční můra.
Probudila jsem se celá spocená. Přesně tohle se stalo před půl rokem.
Naštěstí, když mě ten ůchyl chytl, spadl mi baťoh, který našel běžec, co pochopitelně běžel kolem a toho úchyla, ze mě sundal a zavolal policii, a ti ho odvezli.Soud mu dal tři roky ve vazbě a půl na psichyně.
Já chodila tři měsíce k soudnímu psychiatrovi a skoro se z toho dostala, až na noční můry a strachu, chodit po parku sama.
Opláchla jsem si obličej, kapky setřela ručníkem a konečně v klidu usla.
Snad se nová kapitola líbila a snad jsem to nepřehnala 😂.
Vaše baruapple🍎🐕
Hezký podzim přeji...🍁🍁🍂🍂🍃🍃🍃☔
ČTEŠ
BIG dance story
RomanceJane [džejn] chodí na taneční akademii v New Yorku a jelikož je v posledním ročníku, pojedou na zájezd ke zpěvákům do nových videoklipů. Jane se to ale trochu zvrtne. A skončí to jinak než si myslela. Vaše baruapple