three

3 0 0
                                    

Flashback...

Opláchla jsem si obličej, setřela kapky a šla konečně v klidu spát..

End flashback

Zahrály první tóny písničky na budíku a do slova vytancovala z postele.

Zastavila jsem se u šatníku a ještě jsem se chvíli vlnila.

Tákže, třeeebaaa tohle!! Vybrala jsem si černý legíny, sportovní podprsenku a přes ni dlouhou černou mikinu.

V kuchyni jsem si vyndala grapfrujtový džus, a jahodový jogurt.

Šla jsem vyvenčit Bren a Megg, nachystaná jsem si věci do školy a sešla schody.

Ségra teprve snídala a to,že je celkem klidná, znamenalo dvě možnosti..

1. Stíhá
2. Veze nás taťka

,, Dobré ráno princezny, za pět minut jedem!"

Ozval se za mnou hlas taťky, který s kávou v ruce vycházel z pracovny.

,, Dobře, dík."

Usmála jsem se vděčně na taťku a napsala z obýváku na skupinu.

Jein: Taťka mě hodí do školy, jo?❤❤

Honey: Se máš.😯😯❤

Jack: Mě mamka😅

Sára : Jop😉

Obula jsem si bílo-modrý conversky a bundu.
Ve škole jako obvykle. Jsem vysoká a celkem hubená, ale Jack je o půl hlavy větší. Někdy se provokujem, ale jsme jen kamarádi a za to jsem mu vděčná.
Občas se pošťuchujem a dokonce mi před týdnem, před bižulí vyhodil klíče z okna, naštěstí to byli přízemí, takže spolužačka vylezla z okna a zaběhla mi pro klíče.

Já: ,,Dík."

Jassie: ,, V pohodě."

Moc se spolu nebavíme, takže mě dost zaskočilo, když mi donesla ty klíče.

Přišla jsem, dala jsem si lívance, udělala si úkol do matiky a vyvenčila fenky.
Šli jsme do parku a házela jsem jim míček.

Když jsem se naučila Zeměpis, četla jsem si PSÍ POSLÁNÍ.

Když jsem byla unavená a bylo půl šesté, udělala jsem si na večeři topinky a natřela si je burákovým máslem.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

V sedm jsem šla do sprchy a projela mess. Poté jsem šla spát.

¡Hola!
Lidi srry, za to zpoždění a šťastný nový rok😊🎆🎆🎆

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 29, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BIG dance storyKde žijí příběhy. Začni objevovat