one

16 1 0
                                    

Jane: ,,Hej ségra, vrať mi tu mikinu!!"

Ségra Elizabeth: ,, Jakou!? Žádnou nemám!!"

Jane: ,,Nelži!! Myslím tu šedou, teplou a hebkou z H&Mka!!"

Eliz: ,,Jo tuhle! Potřebuješ ji rychle? Mě se v té hromadé nechce hledat!!"

Jane:,, Já tě zabiju!!! Jo vážně ji potřebuju, tak ji hleď najít nebo tě přijdu polít vodou a rovzpomeneš se!!!!"

Eliz: ,,Už jsi jak mamka, skusim to, ale nic neslibuju!!"

Jane: ,, Fajn." povzdechnu si rezignovaně.

Jdu se upravit do koupelny. Dám si rychlou sprchu, ale vlasi nechám ve skřipci. Vyčistím si pleť a dám si pouze píling, který spláchnu a korektor, kterým zamaskuji svůj nos a pár pupínků. Kdo by se líčil na trénink?! Jo, jen ta kráva Nicol [nikol] spolu se svojí partičkou slepic. Chodí se mnou k trenérce Vik spolu s mojí partou, Jackem [džekem], Cameronem [kemeronem], Sarah a Hanah ( sestry) a Riley [rajli], Mylei [majlí] a Taylor [tejlor].
Tohle je asi ta nejlepší a nejdůvěrnější parta na světě!!!

Z mého přemýšlení a rozčešávání vlasů mě vyrušlí Liz.

Liz:,, Nq tady je ta mikina."

Já:,, Jo dík"

Liz:,, Není zač. A mimochodem, sluší ti to."

Usměje se na mě.

Já :,, Jo dík"

Liz: ,, A ještě něco, je za pět minut půl sedmé, jo?"

Já: ,,Jo dík, za chvíli už vypadnu." zašklebím se na ni.

Liz :,,Jo a v kolik se vrátíš??"

Já:,, Asi kolem půl deset až deset. Asi se půjdem projí do parku."
Usměju se na Liz. Je mi už sedmnáct, takže mám volno. Rodiče se jmenují Daveid a Meggie [ dejvid a megí] a mé sestře je za měsíc šestnáct, takže jí bude šestnáct až 10. Dubna.
Bydlíme ve velkém moderním domě, taťka i mamka jsou advokáti, je to vtipné, jejich společným, nejlepším kamarádem je soudce Marshl [màršl]. Seznámil je a mamka i taťka tvrdí, že to byla láska na první pohled...

Já :,, Tak čáu!! Pozdravuj naše! A nepořádej párty!!" zařvu do baráku, nazuju si NIKE air a zavřu a zamknu dveře."

Dám si sluchátka do uší a hned překliknu na believer od imagine dragons, zbožňuju ji skoro stejně jako Thunder.
Když už jsme u té hudby, nesnáším Justina Biebera. Prostě se mi příčí jeho styl.

Zaposlouchám se do písniček a za chvíli mám těch pár bloků za sebou a stojím před velkým sálem dance academy New York.

Je jako všechny méně slavné budovy v New Yorku posprejovaná, i když docela hezky...

Naše parta má ve zvyku chodit o půl hoďky dřív na pokec. Otevřu dveře, které se za mnou zavřou a neudělám ani tři kroky a je p4ede mnou Nicol.

Nicol: ,,Co si jako myslíš, že děláš?!"

Zasyčí na mě.

Já: ,,Jdu za partou?"

Zeptám se jí jak na debila ( problém je v tom že ona je blbka) a mám co dělat abych se nezačala smát.

Dívá se na svým přelíčeným ksichtem.

Když už si myslím, že se smíchy doslova potrhám..zakřičím přes celý sál..

Já:,, Ó můj bože to je Justin Bieber!!!!!???"

Nicol, jako jeho bláznivá fanynka se bleskově otočí a než se nadá, já už sedím v rohu u party a společně se nahlas řehníme.

Když skončil trénink, šli jsme s partou do parku. A kecali a kecali a kecali...

V deset jsem byla doma a šla pro naší Bren, zlatého retrívra a pro Meggan borderkólii. Nepotřebuju vodítko, poslouchají mě. Jsou to zlatíčka.

Když jsem je vyvenčila, šla jsem domů dala si sprchu..znáte to a ještě šla na mobil prozkouma t sociální sítě atd.

Po chvíli jsem si oddechla, že zítra bude sobota a šla spát.

Doufám, že se bude líbyt.
V New Yourku jsem nikdy nebila, tak omluvte nepříliš pravdivé údaje.😸😰

Vaše baruapple😍😘🙈

BIG dance storyKde žijí příběhy. Začni objevovat