Onlara bir sürprizi vardı.
Senem: Yarın akşam sizi bir yere götüreceğim.
Chen:Hayır biz gelemeyiz. Bizim konserimiz var.
Şilan: Senem biz de gelemeyiz.
Senem çok üzülmüştü. Ama onlara belli etmeden çıktı ve odasına girip kapıyı kilitledi. Ağlamaya başladı. Sonra ağlamayı bıraktı. Dışarı çıkıp hava almayı istiyordu. Dışarı çıkıp hava alırken araba geldi ve ona çarptı. Çarpan araba hemen oradan kaçtı. Tam oradan da Exo'nun arabası geçiyordu ki Senem'i gördüler. Hemen Suho "Senem" diye bağırdı ve arabadan indi. Senem'ayıltmaya çalıştılar ama olmadı. Hemen onu hastaneye götürdüler. Senem 1 saat kendine gelemedi. Kendine geldiğinde ise çok kötü bir şey olmuştu: Senem hafızasını kaybetmişti. Senem kendine geldiğinde yanında Chanyeol vardı. Exo' yu hatırlıyordu ama Rahime ve digerlerini hatırlamıyordu. İlk uyandığında nerede olduğunu sormuştu. Çünkü en son hatırladığı şey Exo'yu Türkiye'de gördüğüydü. Ne hatırlatmaya çalışsalar da Senem hiçbir şey hatırlamıyordu. Sonra doktor onlara geçici olduğunu söyledi. Senem'i alıp eve gittiler. Evin her yerini gezdiler ama Senem hiçbir şey hatırlamıyordu. Chanyeol ,Senem'in ona verdiği saati gösterdi. Ama Senem hatırlamıyordu. Suho ona her gün ona hatırlatmaya çalışıyordu. O tek değil Exo ve kızlar da hatırlatmaya çalışıyorlardı. Ama hiçbir şey hatırlamıyordu. Bir gün evde kimse yokken dışarı çıktı.Devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo Ve Fanların Yaşadıkları
Lãng mạnTürkiye' nin İstanbul ilinde 4 arkadaş var. Bunların adları Rahime, Senem, Gül Pelin ve Layla ydı.Senem ve Gül Pelin müzeye giderken yolda Exo grubunu görürler. Maceraları burada başlar.