Akşam oldu. Herkes uyumuştu. Senem terasa çıkmıştı. Chanyeol oradaydı.
Senem: Chanyeol Rahimeyle aran nasıl?
Chanyeol: İyi. Ya senle Suho?
Senem: İyi. Sizin için çok mutluyum.
Chanyeol: Lütfen beni affet. Seni tanıyamadım.
Suho: Ben bile tanımamışken , sen nasıl tanıyacaksın.
Senem ve Chanyeol arkalarını döndüklerinde Suho arkadaydı. Ve onun arkasında da Rahime vardı.
Senem:Rahime ve Suho burda ne arıyorsunuz?
Suho ve Rahime aynı cevabı verdiler. "Hava almaya çıktık." dediler.
Senem hemen ordan çıkmak istedi.
Senem: İyi geceler hepinize.
Senem gidip yattı. Sabah uyandığı gibi kahvaltıyı hazırladı. Herkes uyıp kahvaltı yaparken Senem şunları söyledi.
Senem: Bugün işiniz var mı Exo grubu ve kızlar?
Hepsi hayır dedikten sonra Senem:
- Bugün kızlar siz Chanyeol'un getirdiği giysileri giyin erkekler siz de Suho'nun getirdiklerini giyin.
Sonra heiniz Chanyeol'u takip edin sizi bir yere götürecek. Başka soru sormayın.
Senem her şeyi önceden belirlemişti. Akşam Suho ve Chanyeol'a mesaj atmıştı planı. Onlar da kabul etmişti. Senem dışarı cıkmıştı. Çıktığında Suho ve Chanyeol giysilri almıştı. Suho kızlara verip geri döndüğünde Senem planladıkları yerdeydi. Chanyeol kızlar ve erkeklerle beraber gelecekti. Bu partiye eski Exo üyeleri de gelecekti.
Senem: Suho erken gelmişsin.
Suho: Ben yalnız geldim. Chanyeol onlarla gelecek.
Senem: Neden yalnız geldin? Onlarla gelmeliydin.
Suho: Senle yalnız kalmak istedim.
Senem: Suho abartma.
Suho : Hiç de abartmıyorum. Seni kıskanıp kaçırdılar.
Onlar böyle konuşurken saat 17.00 oldu. Biraz sonra burda olacaklardı. Hemen gidip giyindiler. Onlar da geldiler. Herkes geldiğinde Senem konuşma yaptı.
Senem: Hepiniz hoş geldiniz. Bu akşamı bana ayırdığınız için teşekürler. Bu akşam çok eğleneceğiz. İlk bir aşk şarkısı çalındı. Lay ile Helin, Chanyeol ve Rahime,Kris ve Şilan, Baekhyun ve Semanur , Senem ve Suho dans ettiler. Ardından Exo grubu Lotto adlı şarkılarını söylediler. Akşam böyle bitti.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo Ve Fanların Yaşadıkları
Любовные романыTürkiye' nin İstanbul ilinde 4 arkadaş var. Bunların adları Rahime, Senem, Gül Pelin ve Layla ydı.Senem ve Gül Pelin müzeye giderken yolda Exo grubunu görürler. Maceraları burada başlar.