Doktor geldiğinde Senem'in iyi olduğunu ama her üzüldüğunde bayılacağını söyledi. (Aslında böyle bir şey yoktu. Senem doktoru tanıyordu.). Bu onlara sürpriz yapmak için bir fırsattı. Doktor gittikten sonra herkes üzmemek için elinden gelen her şeyi yaptılar. Aradan bir hafta geçti. Senem yine bayıldı. Doktor yine geldi.
Doktor: Üzüldükçe hastalığı artacak .
Doktor gittikten sonra onlar Senem'i sahil kenarına götürmeye karar verdiler. (Senem her şeyi önceden planlamıştı. Senem'in bayılması ise açlıktan olmuştu.). Yolda giderlerken Senem susadığını söyledi. Suho ve Chanyeol gidip su alırken ve herkes oyalanırken Senem arabadan yavaşça indi. Taksiye gidip bindi. Senem gittikten sonra Chanyeol ve Suho geldi. Senem orda değildi. Kimse nerede olduğunu bilmiyordu. Sonra bir adam gelip bir kağıt verdi. Senem onların sahil kenarına gemelerini istiyordu. Exo ve kızlar sahil kenarına vardıklarında Senem ve doktor onları orada bekliyorlardı.
Senem: Hepinizden özür dilerim. Zamanınız yok ama belki beni aramak için zaman bulabilirsiniz. Yalan söylediğimiz için bizi affedin. Doktor benim 12 yıllık arkadaşım.
Suho:Zamanımızın olmadığını biliyorsun. Hepimizin ödü koptu.
Senem: Tamam kötü bir şey yaptım. Hepinizden özür dilerim. Hepiniz geri gidebilirsiniz. Zamanınızı boşa aldığım için özür dilerim.
Senem oradan koşarak gitti. Hemen en yakın otele gidecekti. Ama onların hemen bulacağına inandığı için gidip çantasını aldı ve Exo'ya en uzak otele gitti.
Devam edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Exo Ve Fanların Yaşadıkları
RomanceTürkiye' nin İstanbul ilinde 4 arkadaş var. Bunların adları Rahime, Senem, Gül Pelin ve Layla ydı.Senem ve Gül Pelin müzeye giderken yolda Exo grubunu görürler. Maceraları burada başlar.