haaaahhh ? Umi ni dah tak sayang aku ke ? Sampai nak suruh aku kerja bagai . Ke umi ni dah jemu dengan aku ?? Huaaaa umii ! " kenapa sampai macam tu mii ? Umi dh tak syg wanie ke ? hm ." "Ape yang kamu merepek ni wanie ? Umi just nak kamu berjaya macam abg² kamu tuh ! Bukan tak syg kamu !" *abg² ni bangga japp* " umi wanie taknak kerja la mii ! Umur wanie ni baru 19 thn k . DIULANG 19 TAHUN !" " sbb tu lah umi nak kamu kerja . Kenapa ? Kamu nak kerja umur bila ? 30 ? 40 ? 50 ? . Takkan dh besar nak jadi penganggur ? " wauuu sentap sekali . " hm umi nak wanie kerje pe ? ". "Kerje jadi p.a kawan anak abah ." Aikkk abah pun tau ? Ni mesti sepakat nak kenakan aku nihh ! Sampai hati betul lah diorang nihh !! " p.a ? Ape tuh ?" Oky berlakon tak tau jer lah . " p.a tuh maksud nya personal assistant bangang ! " -taufiq. "Fiqq , ape panggil adik sendiri bangang ? nak kene luku ?"-tengku syed . "Padan muka angah !" " so kau nak ke tak ni wanie ?" Syafiq menyoal . Haaih die ni kann . Dah elok² aku lupa kan tentang hal jadi a.p org tuh . Die ni pegi inggat kan pulak ! Adoiii . "Ye wanie setuju jadi a.p budak tuh ! " "woii wanii ! Bukan a.p tpi p.a . Kau ni tak belajar ke apa ? Suka hati die je nak ubah² " taufiq menegur . " oh yeke ? hehe .. Mane lah wanie tahu .. hm klah . Wani naik dulu ."
aku baring . hm aku malas lah nak jadi a.p eh apee ? p.a . haah p.a budak tuh ! entah dah tua kerepot ! bermisai . beruban . huaaaa aku taknakkkkk !! nanti die menggatal dengan aku camne ? Aku ni dhla cantek , molek , comel , macam model ! Umi dengan abah ni memang nak aku kerje ke ?? aku tak ready lagi lahh !! *krinnggggg* aik sape yang rajin sangat call aku nih ? Oh kylaa . Kawan baik aku niii ! Aku menjawab . " hoi minahh ! Kau kenapa lambat sangat nak angkat call aku ?! Kau pergi mana ? Beranak ? Berak ? "
"waalaikumussalam" . haa ambek kau . " oky sentap lak aku ." " tau pun kau sentap ! Kau boleh sabar tak ? Aku tengah serabut nihh !". "Haah serabut ? Kenapa ?! Kau nak nikah kee ?!! Asal awal sangat ?!! ". "Woi minah . Kau jangan ehh , dhla mulut masinn ! ". "Hehe . Habis tu ? Kenapa kau serabut ? " "mak aku suruh aku kerja .". "lahh , tuje ?". "Apa yg tuje ? " ". "Takde lah , aku ingat kan ape lah tadii . " " hm serabut lahh " tuttttt !aikkkkk ? Die main letak je ?! Kurang asam jawa betol !!! Haih baik aku tido !