Capitolul I

3.7K 50 4
                                    

Anastasia povestește:

Ora 09.00

Răsfoiesc ziarul căutând cu disperare un loc de muncă. Menajeră la hotelul Paris? Am învățat atât pentru a fi o menajeră? Mai bine tai după listă acest job. Chelneriță pe un vas de croazieră? La fel , un job prost! Nu am muncit atât și am investit atâția bani în facultatea de limbi străine doar că să devin o chelneriță! Nimic pe placul meu. Merg spre dulapul meu micuț și îmi iau o pereche de blugi negrii mat și un pulovăr vișiniu puțin lărguț , mă încalț cu nelipsitele mele cizmulițe maronii și îmi iau paltonul din cuier . Iam promis Amandei că o să ieșim la o cafea azi! Ea se pare că a nimerit un job de a fii profesoară de limba franceză. Intru pe ușa micuțului restaurant și caut cu privirea blonda care îmi mănâncă sufletul. O văd stând la o masă citind meniul zilei. Paltonul ei verde smarald îi scoate ochii verzi în evidență.
Amanda: În sfârșit ai sosit!- lasă meniul jos , iar eu îmi dau paltonul jos punând-umil pe spătarul scaunului și așezând-uma.
Eu: Bună și ție domnișoară franțuzoaică!
Amanda: Vai , dar ce aer emani! Ai găsit ceva?-scot un "pfffff" de milioane. Asta înseamnă nu?
Eu: Nu am găsit nimic pe placul meu! Nu am învățat atât pentru a devenii o chelneriță sau o menajeră!
Amanda: Știi.... Fratele unui prieten este un om de afaceri , deține compania "Grey" din New York!
Eu: Prieten?- spun ridicând sugestiv o sprânceană.
Amanda: Să continuăm... Și am auzit că se caută o jurnalistă!
Eu: Jurnalistă?
Amanda: Îți recomand să te duci , am vrut și eu să aplic pentru acest job se câștiga foarte bine ,dar mie îmi e drag de copii.
Eu: Și fratele "prietenului" tău e un om bătrân  atât de bogat că a investit atâția bani în compania "Grey" , am auzit că e o firmă foarte excelentă?
Amanda: Boșorog? Are douăzeci și opt de ani , este in tânăr foarte frumos și ...sexy.
Eu: Cum se poate ca un bărbat atât de tânăr să investească și să dețină o companie de jurnalism ? Im...sexy?
Amanda: La prima întrebare nu pot să îți  răspund ,dar la a doua , trebui să recunosc arată foarte bine , dar mă întreb ....o fi homosexual ?
Eu: Cum poate un bărbat ...sexy.. Să fie homosexual?
Amanda: În nicio revistă de scandal sau la televizor nu a apărut alături de o femeie.
Eu: Immmmm....  Poate nu vrea să își includă viața personală .
Amanda: Asta nu știu , dar du-te și interesează-te de acest job , compania e doar la trei kilometri distanță de noi.
Eu: Să știi... Că o s-o fac!
Amanda: Super!
Chelnerul: Ce doriți ?
Eu: Immm.... Douo cafele cu lapte și meniul zilei.
Amanda: Faci cinste?
Eu: Când o să am un salariu!- aceasta râde , făcând-uma să  zâmbesc .

Ora 20.30

"Compania " Grey" a domnului Cristian Grey este a patra cea mai bună firmă de jurnalism din lume. Firma sa lansat pe data de 12.IX.2013. Această firmă este în New York pe strada "Soarelui" sector 27 , număr de telefon fix 037891003477 . Pentru obținerea slujbei de a fi jurnalist la o companie atât de bună ,trebui să aveți facultatea de jurnalism sau de limbi străine. Va trebui să veniți la companie și o să vorbiți cu proprietarul care e și director Cristian Grey , trebui să scrieți întrebări care vă leagă curiozitatea pentru domnul Grey , întrebările trebui să fie în număr de 10 . O scurtă caracterizare despre dumneavoastră cel care vrea să aplice la post...
Deci , întrebările sunt gata , autocaracterizarea gata .Curiozitatea mă omoară , de ce un bărbat atât de bine făcut și frumos să fie singur? Chiar o fii homosexual? Nu apare cu nici o femeie în poze, dar cred că femeile sunt moarte după farmecul lui. Părul lui negru-castaniu , ochii albaștri ca douo oceane separate și chipul său minunat , nici nu poți descrie frumusețea întruchipata ce o emană , dar interiorul contează! Cine o fii cu adevărat acest Cristian Grey?

Cele 50 de umbre ale lui GreyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum