Capitolul IV

1.1K 14 1
                                    

Somnul îmi piere atunci când o melodie nostalgică răsună . Mă ridic înfășurând în jurul trupului meu gol cearceaful alb ieșind din cameră. Cântă atât de nostalgic , privirea lui e atât de melancolică. Merg în spatele lui și îmi înfășor mâinile în jurul gâtului lui , dar cât ai clipi mi le prinde și mă pune în poala lui lăsând cearceaful să cadă jos. Se ridică cu mine și mergem în dormitor.


Mă trezesc din cauza razelor orbitoare care mă forțez să îmi deschid ochii. Asta și fac. Privirea îmi pică pe el, doarme liniștit , îi iau cămașă și o îmbrac ducând-uma în bucătărie . Scot ingredientele necesare pentru a face clătite. Muzica se aude în încăpere în timp ce eu dansez și răsucesc micuțele clătite . Mă întorc și să scap spatula din mână când văd bărbatul brunet stând în tocul ușii rânjind de micul spectacol.
Cristian: Buna dimineața!
Eu: Bună dimineața!
Cristian: Gătești?
Eu: Fac clătite!
Cristian: Super!

Ajungem în baie , el este gol pușcă în spatele meu , eu las să cadă cămașa și să rămân la fel ca el. Mă bag în cada plină cu apă , iar el venind lângă mine , intră în cadă și se așeză în spatele meu. Îmi mângâie corpul cu un burete plin de gel cu o aromă bărbătească.

Ajungem în cameră, mă sărută în timp ce îmi dă halatul alb jos.
Cristian: Ai încredere în mine?- dau din cap afirmativ , iar acesta zâmbește și merge să ia dintr-un sertar o cravată. Îmi leagă mâinile și mă trântește în pat. Îmi duce mâinile legate deasupra capului .
Cristian: Să nu le miști!- dau din cap , iar acesta începe să îmi sărute lent coapsele , din amuzament îmi dau mâinile ,dar acesta mi le pune la loc. Nu le mișca!- acesta își continuă săruturile chinuitoare pe întreg corpul. O senzație de adrenalină mă izbește în întreg corpul.
??- Cristian!- acesta se oprește și începe să mă dezlege .
Cristian: La dracu e maică-mea!- încep să râd de îmi dă lacrimile.
Eu: Dar sunt dezbrăcata!
Cristian: Îmbrăca-te!- se dă jos după mine și se îmbracă în pijamale.
??- Unde e?
William: Cred că încă doarme doamnă!
??- La ora asta ? Poate o fii bolnav! A uital! - Cristian își face apariția îmbrăcat într-un tricou albastru închis și o pereche de pantaloni de pijamale.
Cristian: Hei mama! Ce cauți aici?
??- Păi cred că era timpul să te mai revăd și eu !- imediat îmi fac apariția eu în perechea de blugi și cămașa lui. Oare unde o fii bluza?
Eu: Buna dimineața!
??- Ouuuuu! Buna ! Ce frumoasă este! Cum te cheamă frumoaso?
Eu: Anastasia!
Dakota: Dakota!
Eu: Încântată!- Cristian începu să zâmbească ,telefonul meu începu să sune în disperare.
Cristian: Poți să te duci să răspunzi iubito!- rămân surprinsa la apelativul pe care mi la dat , pot să văd scânteia și zâmbetul venind din partea mamei sale.
Eu: Desigur! Mă scuzați!- merg în fugă să văd cine este. Iau telefonul după masă și văd numele Amandei.
Eu: Da!?
Amanda: Da bună my dear , șeful te-a răpit sau ceva de genul ăsta că nu ai mai dat nici un semn de viață pisi?
Eu: Scuze dear , numai că acum nu pot să vorbesc ,te sun mai încolo! Pa.
- intru într-o  cameră și mă așez pe pat.
Cristian: Sa întâmplat ceva?- spune venin în fața mea!
Eu: Nu! Îmi place de mama ta!
Cristian: Nu ma văzut niciodată în compania unei femei! Tu ești prima!
Eu: Cate femei au fost aici?
Cristian: Cinsprezece.
Eu: Cam multe femei!- spun deranjată de răspunsul afirmat.
Cristian: Ți-am spus dacă vrei să pleci....
Eu: Dar nu vreau să plec!- spun ridicând-uma din pat. Eu chiar nu înțeleg Cristian , îmi spui "iubită" , am petrecut noaptea ca doi oameni normali , de ce trebui să semnez chestia aia ?
Cristian: Nu pot să-ți spun!
Eu: Adică tu vrei mai mult o sclavă sexuală? Asta vrei să fiu eu?
Cristian: Nu , nu vreau să fii sclava mea sexuală! Vreau să mii te supui!
Eu: Și dacă nu fac față , o să folosești toate chestiile alea din camera ta de jocuri ca să mă pedepseați?
Cristian: Da!- răspunsul lui îmi provoacă mii de fiori în întreg corpul. Ai drept o săptămână să te gândești la asta.
Eu: Știi ceva! Vreau acasă! Dacă am atât termen. - acesta se uită la mine șocat ,dar cu o urmă de amuzament .

Mergem într-un loc unde sunt multe mașini care mai de care luxoase și care cred că ar costa o avere.
Eu: Care e mașina ta?
Cristian: Toate!- răspunsul lui nu mă chiar ia prin surprindere. Ne urcăm în mașină și plecăm.
Eu: De ce ai nevoie de un șofer personal,dacă tu conduci?
Cristian: Asta nici eu nu știu cum să-ți răspund!- spune cu o urmă de amuzament ,iar pe mine mă face să râd.

Eu: Și în "contractul" ăla ce scrie?
Cristian: Sunt lucruri care ar trebui folosite în timpul actului sexual! Tu trebui să spui ce îți place și ce nu.
Eu: Dar eu nu am experimentat niciodată așa ceva Cristian! Eu nu știu dacă o să-mi placă sau nu!
Cristian: O să citești acordul și o să-ți dai seama!
Eu: Și după ce terminăm "acordul ăla" nu ne vom mai întâlni?
Cristian: Anastasia tu ai ceva special , eu celorlalte femei care au fost supusele mele , nu am dormit cu ele în pat, nu le-am sărutat, nu le-am plimbat cu elicopterul ,cu mașina sau orice alt-ceva , nu am luat cina! Înțelegi? Tu ești prima femeie cu care fac asta! Eu nu sunt romantic pentru că nu știu să fiu !
Eu: Ești orb? Nu cred că e mai romantic să te plimbi cu iubitul tău cu elicopterul noaptea prin New Yorck , California!  Sau să ai o noapte de dragoste sau să faci toate lucrurile pe care le-am făcut cu tine! Tu faci lucruri romantice ,dar nu știi că le faci!- acesta tace și conduce , până când sparge liniștea.
Cristian: Anastasia , nu vreau să pui prea mult sentiment în ceea ce se întâmplă între noi , nu vreau să te rânesc.
Eu: Adică tu ai profitat de puritatea mea și acum ....
Cristian: Nu am profitat de puritatea ta Anastasia!



Cristian: Anastasia! Anastasia!- mă trezesc din somnul pe care lam avut , cam nașpa. Am ajuns Anastasia! Sper că o să vrei să accepți ! Dă-mi un email când ești de acord!
Eu: Leptopul meu e stricat!
Cristian: Atunci încearcă să îmi răspunzi cât mai repede iubito!
Eu: Bine!- ies din mașină. Mulțumesc!
Cristian: Pentru ?
Eu: Că mai adus!- plec și intru în bloc.  




Cele 50 de umbre ale lui GreyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum