Capitolul VI

872 12 0
                                    

Eu: Cristian! Sunt obosită moartă ! Nu am chef de nimic!- spun căzând în pat.
Cristian: Asta e numai din vina ta! Cine te-a pus să ai grijă de satane?
Eu: Am crezut că sunt cuminți!
Cristian: Offffff! Mâine mergem la o cină cu câțiva asociați de-ai mei.
Eu: Nu putem mâine să vizităm ceva?
Cristian: Mâine o să am la treabă.... De nu știu dacă mai vin cu toți neuroni acasă. Dar la 18.00 ,să fii îmbrăcată, machiată, coafată....
Eu: Înțeleg mister perfecțiune!  Noapte bună!
Cristian: Chiar nu vrei să facem și noi ceva?
Eu: Cristian!!!
Cristian: Bine noapte bună iubire!-zâmbesc la afirmația lui ,iar apoi cad într-un somn ...care aș vrea să fie de vreo 12 ore!

Mă ridic din pat mai energică ca niciodată. Se pare că somnul acesta m-a ajutat mult. Mă uit la ceas care indică ora 11.00 ! Wow ,deci se pare că Cristian a plecat acum trei ore la muncă. Ce să fac eu toată ziua.... Fuck! La 12.00 trebui să mă întâlnesc cu Selena! Mă duc repede să îmi fac un duș , apoi merg să îmi iau câteva haine. Dulapul ăsta e imens , plin cu haine ...care cred că au costa cât douo de mine! Îmi iau un tricou vișiniu și o fustă neagră strâmtă. Îmi pieptăn părul și îl las pe spate. Un ruj vișiniu îmi acoperă buzele , iar la ochi aleg un model pin-up negru. Îmi pudrez fața ,apoi mă încalț cu o pereche de pantofi negrii cu un toc de zece  centrimetri. Îmi iau o geantă neagră și plec din apartament. Un bipait mă anunța că am primit un mesaj.
Selena:Să fii în fața hotelului în cinci minute! Pupici!

Ies din recepție și aștept "nebuna" așa cum o numește Cristian. Arată bine la ce-i douăzeci și șase de ani. Are părul negru tuns bob cu un breton ce îi acoperă sprâncenele ,ochii ei sunt albaștri închis și un corp de invidiat. O mașină neagră își face prezența. Un claxon înnebunitor de tare mă indică să intru.
Selena: Ce faci my dear!- spune pornind mașina și apăsând accelerația.
Eu: Bineeeee,tu?
Selena: Bine! Mamă, dar ador tricoul pe care îl porți, la fel și geanta! Și pantofi! Dar fusta asta e cam prea strâmtă... Te-a lăsat nebunul ăla să ieși din casă?- încep să râd la comentariul adăugat de ea.
Eu: Nu e acasă, e la o ședință.
Selena: Înțeleg!
Eu: Și să știi că decolteul ăla e cam .....maileu!
Selena: Hei... Vreau încă să fac bărbații să saliveze atunci când mă văd.
Eu: Ouuuuu...domnișoara e cam ..... Nu știu ce cuvânt să folosesc!- aceasta râde de mine atât de tare încât mă face și pe mine să râd.

Selena: Și atunci i-am spus italianului că eu nu știu nici o boabă de italiană, dar el tot continua cu filtrul ăla... Recunosc că al dracu arăta.... Sexy! -nebuna asta vorbește de trei ore în continuu , dar chiar e de treabă , am râs , am mâncat și cred că am băut peste trei cești de cafea.
Eu: De ce omul ăla ne face poze?
Selena: Paparazi!
Eu: Cum? Ești cumva vreo vedetă și nu știam?
Selena: Hello! Suntem cu doi bărbați incredibili de bogați care dețin peste douozeci de firme în lume! Obișnuiește-te!
Eu: Deci...-nu mai am timp să răspund că încă doi vin la noi și mă asaltă cu întrebările...
-Domnișoara Anastasia ,unde lați întâlnit pe domnul Grey?
-Domnișoara relația voastră este una care va rezista?
-Ați fost prima femeie cu care domnul Grey sa afișat în lume!
-Cum vă simțiți știind că aveți lângă dumneavoastră un bărbat miliardar?
Selena: Băi oameni buni! Ea e logodnica lui așa că ceau! - aceasta mă ia de mână și ieșim din restaurant .Intrăm în mașină ,iar aceasta o pornește.
Eu: De ce le-ai zis că sunt logodnica lui?
Selena: 1.Așa e! 2. Lăsai și pe ei au nevoie de o pâine!
Eu: Offffff Selena!
Selena: Stai liniștită! Când au aflat acum trei ani că sunt împreună cu Nicolas , au dat un zvon în ziare că sunt însărcinată!
Eu: Cum??
Selena: Dap! Keep kalm , că în maxim douo zile o să apari și tu cu "chestia asta"!
Eu: Ouuu doamne!! Acum unde mergem?
Selena: Cumpărături!!!!

Cred că sunt de aproximativ șase ore în magazinul ăsta. Am cumpărat și eu câte ceva ,dar obsedata asta a luat tot magazinul.
Eu: Selena! Mă dor picioarele , telefonul meu e în mașină și la ora 18.00 trebui să fiu gata că o să merg la o cină cu Cristian.
Selena: E ora 17.00.
Eu: Ce???
Selena: Ai dat banii pe haine, du-te în cabina de probă și îmbracă-te ! - merg înăuntru cabinei de probă și îmi iau rochia vișinie mulată și perechea de pantofi cu un toc de cinsprezece centimetri tot de culoare vișinie. Îmi retușez machiajul și ies.
Selena: OMG , ce bunaciune!
Eu: Termină.. Lumea o să creadă că suntem pe invers. - râde de mine în timp ce înaintam spre ieșire.

Cele 50 de umbre ale lui GreyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum