Capitolul VII

1.1K 13 2
                                    

Razele soarelui îmi inundă camera cu strălucirea lui orbitoare. Mă ridic leneșă din pat având o durere incredibilă în zona "posteriorului".
Cristian: Cum ai dormit?- spune acesta întinzând-use.
Eu: Du-te dracu iubire! Ai fost sălbatic aseară.
Cristian: Ouuuuuu...deci atunci când mi-ai spus să fiu dur , cine a fost de vină?- spune ridicând o sprânceană și zâmbind .
Eu: Dar.....- acesta se suie peste mine și îmi închide gura pentru a nu mai putea vorbi , sarutanduma apăsat. Acesta se opri și un zâmbet de victorios îi apăru.
Eu: Ești un bou!
Cristian: Dar al tău!

Eu: Cristian , am promis că o să o ajut pe Selena astăzi pentru reînnoirea garderobei!
Cristian: Dar azi eu vreau să stai cu mine!!- spune făcând botic și punând-uși mâinile la piept.- merg spre el cu un zâmbet drăcesc pe față și încep să îi trasez lini cu degetul arătător pe abdomenul lui ,coborând în jos.
Eu: Știi ,trebui să vină peste treizeci de minute , am putea face ceva până atunci.- atunci un zâmbet pervers îi apăru și mă trânti pe canapea. Săruturile lui erau atât de pasionale încât mă topeam  m-ai ceva ca o înghețată.
Selena: Măi ,dar aveți chef de nebuneală dimineața?- spuse acesta și își lăsa geanta alba cu dungi negre pe fotoliu. Îl împing pe Cristian și mă ridic în sus.
Cristian: Doamne , dar a trebuit să vii tu chiar acum!- acesta îi dădu cu o pernă în cap,iar acesta se făcu roșie la față mai ceva ca un rac. Atunci începu între ei doi o bătaie zdravănă cu pernele .
Eu: Încetați!!!!- Selena se ridică și își aranjă rochia roșie cu dungi negre și se încălța cu pantofii ei negrii.
Cristian: Lasămi soția în pace!
Eu: Soție???
Selena: Nu sunteți logodiți?  Aaaaaaa gata ...gata...gata... Tu! Tu mister cuceritor , fermecător și cum spun toate curvele cu care ți-ai traso , sexy? Ai mințit că Anastasia e logodnica ta!!!
Cristian: Dar...o să fie!!
Selena: Abia aștept! O ador pe fata asta!! Când o să fie soția ta , o să ne mutăm toți patru într-o uriașă vilă în Dubai , și tu domnișoară o să faci douo fete!
Cristian:Ce ce ce?? O să facă un băiat, o fată și apoi.....nu ne mutăm cu tine nebuno!!- eram confuză la tot ce spunea ei acolo.
Selena: Im sorry! Dar eu și cu Nicolas o să vă găsim și în gaura de șarpe!
Cristian: Mâine ne întoarcem în New Yorck!!- spune făcând o față serioasă spre mine eu ramând tit la fel de confuză.
Selena: Super ! Trebui să-mi fac bagajele!
Cristian: Vorbeam cu viitoarea doamna Grey!
Selena: Păi și eu o să fiu doamna Grey!
Nicolas: Dar ce e aici?
Eu: Aoleu încă unu!
Selena: Vorbeam că Anastasia  ca o să facă douo fete!
Cristian: Doi băieți!!!
Nicolas: Stai stai stai ... Adică o să fiu unchi?- spune cu un zâmbet imens pe față! Ai pofte cumnățică?
Eu: NU.SUNT.GRAVIDĂ!!!
Nicolas: Păi ăștia...
Eu: Ăștia sunt nebuni!!!
Selena: Iubire, mâine ne mutăm în New Yorck!
Cristian: Te muți în Bulgaria , pe continentul European sau în altă galaxie!! Dar nu vii în New Yorck!!

Selena: Deci rochia verde smarald scurtă sau rochia albastru de caraibe lunga?
Eu: Îți scoate mai bine în evidență cea albastra de caraibe ,plus my dear că are și un decolteu wow wow!- spun și gesticulez cu mâinile.
Selena: Te iubesc!! Abia aștept mutarea!
Eu: Credeam că glumești!
Selena: Nu, vorbesc serios! Luni venim în New Yorck, dar să nu îi spui lu nebun !
Eu: Bine! Și care crezi că e mai super ,rochia aurie sau neagră?
Selena: Cea aurie o să îți stea superb, mai ales că îți scoate formele în evidență!- mergem să dam banii pe cele douo rochii cumpărate și cele douo perechi de pantofi.
Selena: My dear , poți să mă aștepți douozeci de minute am nevoie la toaletă!
Eu: Cât îți ea să îți faci nevoile?
Selena: Să îmi retușez machiajul!- aceasta plecă și mă lăsa singură, mă așez pe o bancă și deodată simt o mâna rece ce îmi atinge spatele.
Eu: Ai venit în doar..- atunci când mă întorc crezând că e Selena , înghit în sec când văd privirea pătrunzătoare a lui Mehmet.
Mehmet: Buna Anastasia!- spune și luă loc lângă mine. Mult prea aproape..
Eu: Hei Mehmet.
Mehmet: Ce te aduce pe aici?
Eu: Am fost la ...cumpărături.
Mehmet: Înțeleg! Și... Te-ai mai gândit la propunerea mea?
Eu: Propun...-atunci măresc ochii știind la ce se referă.
Eu: Eu nu..
Mehmet: Hai Anastasia, știu că și tu simți atracția asta care e între noi.
Eu: Cum? Nici nu te cunosc , nu știu nimic despre tine!
Mehmet: Am putea să ne cunoaștem..
Eu: Cred că ție nu îți e clar! Eu îl iubesc și îl voi iubi pe Cristian!
Mehmet: Dar eu nu îți poate oferi ce îți pot oferi eu!
Eu: Ba da! Îmi oferă ce nimeni alt cineva nu mi-a oferit! Îmi oferă dragoste și iubire! Ceea ce nu cred că ar venii din partea ta!
Mehmet: Te joci cu focul șateno!
Eu: Cum?
Mehmet: Eu ,când vreau ceva o să am acel lucru ,iar tu mică târfă ,vei fii a mea! - măresc ochii și simt cum mii de fiori reci îmi cuprind corpul.
Eu: Tu ești prost? Sau prost? Eu ,nu o să fiu în veci a ta! Pentru că eu ,nu te iubesc!
Mehmet: Nu îmi pasă dacă mă iubești sau nu ,tu , o să fii a mea!
Eu: Din păcate... Eu sunt a lui Cristian.. Ști tu ...el a fost primul care ...
Mehmet: Care ți-a traso?
Eu: E o dif....
Mehmet: Ascultă la mine.... Tu ești o începătoare în toată chestia asta. Tu crezi că tu ai făcut prima noapte de dragoste , dar nu! Tu ți-ai traso. Atunci când faci dragoste , bărbatul , săruta femeia pe toate părțile corpului , și atunci când începe .....știi tu , nu o bagă cu putere cum ți-a băgat-o Cristian , se face încet... Ia spunemi .... Te-a dus în camera roșie?
Eu: De- de unde știi?
Mehmet: Am fost prieteni buni pe timpul facultății. Pe fiecare curvă, că așa pot numi femeile cu care a împărțit patul , a trecut pe acolo. Toate au suferit dureri groaznice, pumnul în vagin... Tu Anastasia ,nu ești de el , tu meriți pe cineva..ca mine!- toate cuvintele pe care le-a spus mă fac să împietresc. Adică, chiar a avut dreptate , în noaptea în care noi doi am făcut ce-am făcut, a fost...dur! Nu a fost cum citeam și cum îmi povestea Amanda că se face.  Mă ridic în grabă de pe canapeaua maronie privind-ul pe el.
Eu: Să mă lași dracu în pace!- fug repede și intru în mașină. Lacrimile își făcu apariția, scurganduse pe obrajii mei. De ce plâng? Cristian vrea să se căsătorească cu mine ,iar eu ascult vorbele unui ipocrit ,obsedat fără creier. Cristian avea dreptate. STAI DEPARTE DE MEHMET!

Cristian: Hei iubire , ai venit mai repede!
Eu: Da , am venit!- spun și mă așez pe canapea
Cristian: În seara asta o să mergem ....într-un loc surpriză!- spuse și zâmbi drăguț .
Eu: Abia aștept!
Cristian: De ce ești tristă? Sau ce ai?
Eu: Mă doare puțin capul atâta tot.
Cristian: Vrei să îți dau o pastilă sau să îți fac un ceai? Sau să îți fac ceva de mâncare , cred că nu prea ai mâncat azi ! Ți-am spus să nu stai atâta cu nebuna aia, cred că te-a înnebunit cu rochițe , pantofi ...
Eu: Selena e o tipă de gașcă. Chiar îmi place mult de ea .
Cristian: Serios? Aia ți-a dat să bei cumva poțiunea ei magică?- acesta ridică o sprânceană și făcu o față tare amuzantă. Am bufnit în râs, iar el părea din ce în ce mai confuz ,iar eu mă îngropam în lacrimi de la atâta râs.
Eu: Dar de ce nu te înțelegi atât de bine cu ea?
Cristian: E o amintire mai veche. Când eram în primul an de facultate , ea era împreună cu fratele meu vitreg, când am venit mort de obosit de la cursuri , mi-am aruncat ghiozdanul și am spart un bibelou de porțelan moștenit de la stră stră stră stră bunica ei. Atunci nebuna ca să se răzbune a spus că sunt gay!- am bufnit în râs, iar el stătea încruntat cu o față tare amuzantă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 13, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cele 50 de umbre ale lui GreyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum