Díjak

35 4 0
                                    


Késve, de köszönöm szépen a díjakat! ♥


10 tény rólam:

1. Egyik rossz szokásom, hogy elfelejtek visszaírni az embereknek.

2. Nagyon feledékeny vagyok. (Szerintem titkon szenilis vagyok.)

3. A korombeliek többségét nagyon utálom.

4. Nagyon sokszor azt érzem, hogy rossz helyre/rossz időben születtem.

5. Spagetti agyam van. Ez annyit tesz, hogy van olyan pillanat, hogy elkezdek beszélni és rá pár másodpercre elfejtem miről is beszélek, vagy éppen a kérdést felejtem el. Nagyon sokszor magamat zavarom össze, vagy bizonytalanítom el saját magamat.

6. Szeretem az olyan filmeket, amikben hatalmas csattanó/fordulat van, mint például: Az árva, Who Am I, Hívatlan vendég, Bújócska stb...

7. Egyszer magyar órán önéletrajzot kellett írni, és a hobbihoz odaírtam, hogy VKook, ami nem volt túl okos döntés, mert utána magyarázkodhattam a tanáromnak, hogy az mit is jelent. Nem számítottam arra, hogy be fogja szedni. XD

8. Nem annyira szeretem, ha beceneveket adnak nekem. Nagyon ritka, ha megszeretek egyet és hallgatok is rá.

9. Íme az összetételem:

10%=Dikk, miafasz, taka

90%=Kurva anyád fej

10. Szinte sosem én kezdeményezek. Az összes internetes barátnőmnél úgy volt, hogy ők írtak rám, mert én ehhez nagyon nyuszi vagyok, senkire se merek ráírni.


ChuwiNun díja:

1. Mit gondolsz, mennyire van hatással környezeted az írásaidra?

- Szerintem semennyire.

2. Véleményed szerint mi a kulcsa egy sikeres életnek?

- Fogalmam sincs, jó sokáig gondolkoztam rajta, de csak a pénz ugrott be. A mai világban, ha van pénzed, sikeresnek számítasz, de nem nagyon foglalkoztam még így ezzel mélyebben.

3.Mely tantárgyakat kedveled/kedvelted a legjobban az eddigiek során?

- Általános iskolában nagyon kedveltem a rajz órákat, hiszen, akkor szabadjára engedhettem a fantáziámat/kreativitásomat. A magyar órákat pedig a mai napig szeretem. Imádtam, azokat az órákat, amikor a szövegértéssel foglalkoztunk. Az összes barátnőm utálta, így egyedül maradtam imádatomban, és magammal beszéltem meg mindig, hogy ez is mennyire Wow volt. :'D Forever Alone.

4. Ha gondod van egy tanárral, akkor a tárgyát is képtelen vagy szeretni?

- Nem mondanám azt, hogy képtelen lennék rá, inkább azt, hogy nehezen szeretném meg a tárgyat. Ilyen élményeim voltak a német órákkal, hiszen sosem jöttem ki a tanárokkal, de most, hogy normális tanárom lett, kezdem újra megszeretni a német órákat.

5. Mi a kedvenc idézeted? Miért?

- Ez: "A képesség és a lehetőség semmit sem ér, ha nem járul hozzá a versengés iránti vágy és az akaraterő."

Azért ez a kedvencem, mert ez ösztönöz a való életben, hogy hiába vagyok elsődleges valamiben, akkor is küzdenem kell. (No, meg azért, mivel a kedvenc íróm mondta ezt.)

Díjaim és kihívásokWhere stories live. Discover now