Köszönöm szépen a díjat JinnieMini (♥), és kérlek, ne nagyon öljetek meg néhány válasznál, én csak őszinte voltam, és a saját véleményemet mondtam el. Remélem nem leszek senkinek se unszimpatikus. :'D
10 tény rólam:
1. A kedvenc italom az eper-rebarbarás és a guava-epres víz.
2. Én vagyok az a személy, akihez a bajokkal fordulnak.
3. Nagyon gyűlölöm az osztályomat, éppen ezért várom, hogy végre elballaghassak. :'D
4. A legutóbbi film, amin sírtam a Hős6os volt. (X"D)
5. Egy szám, ami folyamatos lejátszáson van: BTS - 'Sea.
6. A kedvenc sorozatbeli karakterem Will, a Stranger Things-ből.
7. Végre, három év után lett egy Martens bakancsom.
8. 50% az esélye, hogy én továbbra is vendéglátó-eladó szeretnék lenni.
9. Mindig gáznak érzem magamat, amikor barátnőimmel beülünk egy kávézóba, és mindig limonádét, vagy jeges teát iszok, mivel a kávét nem szeretem. :'D
10. Jelenleg így érzem magamat: (Profi, saját szerkesztés, ami annyiból állt, hogy átírtam a dolgokat.)
A kérdések:
1. Mit gondolsz az emberi kapcsolatokról? (Barát, család, párkapcsolat...)
- Meg mondom őszintén, hogy a párkapcsolatot nem sokra értékelem. Lehet, hogy azért mondom ezt, mert még nem volt, de én fontosabbnak tartom a barátokat és a családot, mert nélkülük én személy szerint nem tudnék élni, de párkapcsolat nélkül pedig igen - nagyon is. :'D
2. Van valamilyen hobbid? Tudnál mesélni róla?
- Jelenleg csak az írás, azonban régebben nagyon sok volt; kosár, úszás, tánc, rajz, színjátszás, modellkedés (?XD) és a méta. (Leginkább a baseball- hoz, tudnám hasonlítani.)
Ezeket pedig mind azért hagytam abba, mert megszüntették az iskolámban, így a csalódottságtól és a dühtől elment a kedvem ezektől. A „modellkedést" pedig az osztályfőnököm erőltette rám, aztán rájöttem, hogy én imádok enni, így erről is lemondtam.3. Mi a kedvenc állatod? Neked pedig van-e háziállatod?
- Nincs kedvenc állatom, túl sokat szeretek. :'D És igen, itthon két kutya van, de csak az egyik az enyém. Hamarosan pedig egy papagáj tulajdonosa is leszek - megint.
4. Mit gondolsz a kedvenc bandád tagjairól? (Kifejtős; külön-külön mindegyik tagról egy kis összefoglaló mondat.)
Az én kedvenc bandám a Bigbang, szóval:
- TOP: Az én szememben egy nagyon erős személyiség, hiszen a drog botránya idején is erős maradt a maga módján, és nem adta fel.
Daesung: Angyali hang és egy angyali férfi. Rettentő motiváló számomra, hogy annak ellenére, mennyi megjegyzést kap az arcára, nem törődik vele, és boldogan él úgy, ahogyan kinéz. (Mert igen, Daesung nagyon is helyes.)
Seungri: Legcukibb panda a világon. Maknae, ezáltal kicsit el van nyomva, de nem hagyja magát, amit nagyra tartok benne.
Taeyang: A hűvös, de annál aranyosabb férfi. Emlékszem, hogy nagyon sok lánytól megkérdeztem, hogy miért Taeyang a kedvencük, amire azt a választ kaptam mindig, hogy „Mert kocka hasa van/Izmos", ezért egy időben elkezdtem őt sajnálni, mert a külsejét értékelték csak, nem a csodás hangját, vagy a kedvességét, ami a gyerekek, rajongók és a banda irányába tódult.
G-Dragon(Igyekszem nem elfogult lenni, ígérem. :'D): Best shy leader. Ha meghallom a nevét, mindig ez jut eszembe. 11 éve tartja egyben a csapatot, és mindenkire nagyon odafigyel, mindenkit előtérbe helyez, aztán jön csak ő maga. Sosem volt nagyképű, pedig igazán lenne mire. Szeretem, ahogyan a rajongóival bánik, vagy csupán a körülötte lévő emberekkel. És igen, szeretem, hogy felmeri vállalni, hogy cigizik és iszik. Ő is ember, hiába idol, így nyugodtan megtehet bármit, amit más is.
5. Mit gondolsz azokról az emberekről, akik "csalódnak" a BTS-ben, mert Amerikához "csatlakoztak"?
- Őszintén; semmit. Nem értem meg őket, és nem is akarom. Én úgy vagyok vele, hogyha ez a fiúknak jó, és tetszik nekik, akkor hajrá. Engem nem zavar, hogy Amerikában is tevékenykednek, hiszen látszik rajtuk az öröm és az izgatottság. Nem mellesleg pedig ez is hozzájárul a fejlődésükhöz.
6. Szeretnél megtanulni koreaiul, vagy más Ázsiai nyelven? Esetleg már tanulod valamelyiket?
- Igen, egyszer szeretnék, de először az angol és a spanyol a cél. Koreaiul már elkezdtem tanulni, de időhiány miatt feladtam. Pedig olyan menő lenne, ha azt mondhatnám tudok valamelyik Ázsiai nyelven...
7. Mit gondolsz azokról a "rajongókról", akik csak egy tagot szeretnek, a többiekkel pedig nem foglalkoznak, sőt, van, hogy fölöslegesnek tartják őket a csapatba?
- Army-k. Lol, nem, ez bunkó volt, bocsi. :'D
Megmondom őszintén, hogy utálom az ilyen embereket. Minden tag ugyanolyan fontos egy bandában, és én megértem, hogy van biasa, de akkor se szabadna elhanyagolni a többieket. (Mint mondjuk Jin-t... :'D) Ugyanez vonatkozik nálam azokra, akik csak a „szentháromságot" szeretik(EXO,BTS,GOT7), vagy a „leghíresebb, legjóképűbb" tagot. Attól, hogy valaki helyes, attól még lehet, hogy a személyisége nem annyira jó. Én, amikor kedvencet választok, mindig a személyiségre megyek, nem a küldőre. Nézzük csak Seungkwan-t, a Seventeen-ből. Nem ő a leghelyesebb tag, mégis ő a kedvencem.8. Szerinted a BTS tagok mások lettek debütálásuk óta? Ha igen, szerinted a jó vagy rossz irányba hajlott ez a változás?
- Persze, hogy változtak, mindenki változik, ezért tőlük se várhatjuk el, hogy ugyanolyanok maradjanak. Szerintem egyáltalán nem rossz irányba változtak, én most is ugyanúgy szeretem őket, akárcsak 2014-ben, amikor rájuk találtam. Olvastam, hogy valakinek nem tetszenek a mostani zenéik, mert túl „Amerikaiak". Ezzel sem értek egyet; nincs olyan banda, akik ugyanannál a stílusnál maradnak (Csak a Twice, lol.), így persze, hogy ők is változtattak, de nagyon is elégedettek a munkájukkal, így nem értem a felháborodást.
9. Mi a kedvenc színed? Miért? Mit vált ki belőled, amiért ez a kedvenced?
- A fekete, és nem tudok indokot mondani. Egyszerűen mindig a fekete ruhákat, cipőket, dolgokat nézem meg, és mondjuk egy csillogós vagy színes dolog mellett simán elhaladok anélkül, hogy vetnék rá akár egy pillantást is.
10. Volt mostanában olyan könyv, amit elolvastál és egyszerűen imádtad? Esetleg régebbről ilyen?
- Mostanában nem nagyon olvasok könyvet, de régebben volt; Rocksztárt kaptam karácsonyra. Ambivalens érzésekkel álltam neki, úgy gondoltam, hogy klisés lesz, de kellemesen csalódtam, amint a könyv végére értem. Persze, néha elegem volt a lányból, de nagyon tetszett. (Nekem mindig bajom van a női szereplőkkel; valahogyan sosem tudok egyikkel se azonosulni, főleg az animékben...)
Jelöltjeim pedig sajnos nincsenek, remélem megértitek. :/
ESTÁS LEYENDO
Díjaim és kihívások
De TodoEbben a könyvben a díjaim és különböző kihívások lesznek láthatóak.