Köszönöm szépen a díjakat! ♥
10 tény rólam:
1. A GOT7-ös Youngjae nevetésébe lettem szerelmes, nem a külsejébe.
2. Általában, az első benyomást mindig elrontom, ezért nagyon sokan nem kedvelnek/utálnak, veszélyesnek, furának tartanak satöbbi...
3. Mostanában nem tudom uralni az érzelmeimet. Emiatt sok konfliktusom van.
4. A jelenlegi kedvenc zeném: Hayley Kiyoko - Feelings.
5. A ruhatáram 90%-a fekete ruhadarabokból áll, a többi 10% sötét színű, vagy fehér textil.
6. Nagyon sokat csalódtam már, emiatt nehezen nyílok meg másoknak.
7. Nagyon fura az ízlésem ételek/italok terén, amivel a barátaimat le szoktam sokkolni.
8. Csak én szoktam elalvás előtt elgondolkozni azon például, hogy mi van, ha valami belemászik a fülembe...? :'D (Nyugtassatok meg, hogy nem csak én traktálom magamat ilyen hülyeségekkel, alvás helyett...)
9. Senkinek sem mondom, hogy szeretlek, még anyukámnak se, amit bánok, de egyszerűen nehezen tudom kimondani ezt a szót.
10. Csak én nem értem, hogy Taehyung hogyan dominálhatna Jungkook felett? Most őszintén, csak nézzetek rá erre a képreXD:
És akkor a kérdések:
_Luv_Kookie_ kérdései:
1. Top5 kedvenc film?
- Harry Potter összes része, Who am I?, Öngyilkosok szobája, Mulán és a Hacsi: a leghűségesebb barát.( Best sírós film.)
2. Miért kezdtél el írni?
- Azért, hogy kipróbálhassam magamat valami újban, az írás pedig tökéletes opciónak tűnt.
3. Szoktad úgy érezni, hogy egyedül vagy? (Bármennyien vannak melletted.)
- Igen, mostanában csak állok a Világban, és azt érzem, hogy egyedül vagyok.
4. Írás vagy olvasás?
- Nem tudok dönteni, sajnálom. :/
5. Hogy vagy?
- Köszönöm, jól. :)
6.Mik azok a dolgok, amik számodra nélkülözhetetlenek?
- Most lehet rám akármit mondani, de a telefon a legnélkülözhetetlenebb tárgyam. Ezen van minden fényképem, ezen tudok zenét hallgatni, olvasni, és ezekkel az opciókkal tudok elmenekülni mindenki elől. (És persze az anyukámat nem tudnám nélkülözni.)
ESTÁS LEYENDO
Díjaim és kihívások
De TodoEbben a könyvben a díjaim és különböző kihívások lesznek láthatóak.