Sensizken Seninle

465 5 1
                                    

SENSİZKEN SENİNLE | 7.BÖLÜM

Kerem ve Can ağlama seslerini duyunca hemen mutfağa koştular.Zeynep hıçkıra hıçkıra ağlıyordur.Onun bu kadar tepki vermesine şaşıran Yağmur'u Kerem ve Can soru yağmuruna tutmuşlardı.Zeynepi yerde ağlayarak gören Kerem hemen yanına çöktü ve ona sarıldı.Sakinleşmediğini görünce Yağmur'a döndü.

K:Ne oldu Zeynep'e

Y:Bi..bilmiyorum bardak kırılınca elinde küçük bi kesilme oldu.Neden bu kadar tepki verdi anlamadım.

K:Zeynep..güzelim burdayım tamam mı şşt sakin ol

Kerem Zeynep'in saçlarını okşarken Zeynep Kerem'e döndü

Z:Burdasın değil mi?

K:Burdayım güzelim burdayım.

Z:Kerem uyumak istiyorum.

K:Tamam gel yukarı çıkartayım seni ama önce elini yıkayalım bitanem der ve saçına öpücük kondurur.

Zeynep tamam anlamında başını sallar ve kollarını Kerem'in boynuna dolar.Kerem kucağında onu odasına götürür.Yatağına yatırıp üstünü örter.Sonra aşağı iner.Yağmur ve Can'ı unutmuştur.

Y:Nasıl oldu Zeynep?

K:İyi daha iyi.

C:Yağmur gidelim bizde artık.

Y:Tamam hayatım.He Kerem bişey olursa ara tamam mı ?

K:Ararım tamam merak etme.

Yağmurla Can'ı yolcu eder.Sonra koltuğa atar kendini yarım saat televizyon izler.Televizyon izlerken neden Zeynep'in bu kadar fazla tepki verdiğini anlamaya çalışır fakat bir türlü anlam veremez.Kerem bu düşüncelerle boğuşurken sehpanın üstendeki Zeynep'in telefonu çalar.Tabiki başta açmanın doğru olmadığını düşündüğü için açmaz ama tekrar arayınca kalkıp bakar ve arayanın Psikolog Ceyda Hanım olduğunu görür.Açmanın doğru olacağını düşünür çünkü Zeynep'e nasıl davranması gerektiğini bilmiyordur.

K:A..alo

Ceyda H. :Ee Zeynep ile görüşebilir miyim?

K:Imm..Ben Kerem.Zeynep'in erkek arkadaşı.Zeynep şuan yukarıda uyuyor.

C:Aaa öyle mi?Kusura bakma Keremcim rahatsız ettim.O zaman ona aradığımı söylersin öyle değil mi?

K:Tabiki söylerim.Ee bişey sorabilir miyim?

C:Tabi canım buyur?

K:Zeynep demin bişey oldu ve olaya fazla tepki verdi ve ben ne olduğunu bilemiyorum dahada kötüsü ne yapmalıyım onu da bilmiyorum.

C:Keremcim eğer bilmeni isterse Zeynep söyler ama sana şunu söylemeliyim Zeynep çok zor zamanlar geçiriyor.Senden ricam onun yanından ayrılmaman.

K:Peki teşekkür ederim iyi akşamlar size.

C:Sana da canım.Hoşçakal.

Kerem telefondayken koltuğa oturmuştu.Kendi kendine soru soruyordu.

K:Zeynep neden böyle yapıyorsun neden?

Z:Biliyor musun bunu ben de bilmiyorum.

Zeynep telefon konuşmasını merdivenden inerken duymuştur

K:Zeynep?Ö..özür dilerim.Telefonunu açmamalıydım ama ısrarla arayınca önemli bişey olmuştur diye düşündüm.

Z:Sorun değil.

Zeynep Kerem'in yanına oturmuştur.

K:Sen uyumamış mıydın?

Z:Uyku tutmadı.Dönüp durdum yatakta.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 19, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SENSİZKEN SENİNLEWhere stories live. Discover now