Sensizken Seninle

191 3 0
                                    

SENSİZKEN SENİNLE | 6.BÖLÜM

1 hafta sonra~

Z:Of Kerem çok yoruldum ya

Zeynep o sırada kolinin üstüne oturur.

K:Al benden de o kadar.Ya acıktım ben bişeyler söyleyelim.Şu koltuğu çekelim,televizyonu bağlayalım film izleyelim yarın hallederiz şu kolileri.

Z:Valla hayır demem hem açım hem ölüyorum yorgunluktan.

K:Tamam pizza söylüyorum.Ee Roko ya ne yedireceğiz?

Z:Mamaları hangi kolide bilmiyorum sen bir tanede küçük boy pizza söyle.

K:Yer mi pizza?

Z:Roko benimle birlikte yemediği yemek yok.Hem pizzaya bayılır.

Roko yattığı yerden kalkar ve heyencanla kuyruğunu sallar acıkmış olduğu her halinden belli.

Pizzalar söylenir.Yemek yenir.Roko Zeynep'in biran olsun yanından ayrılmıyordur.Keremlede pek iyi anlaştıkları söylenemez.Zeynep'i Kerem'den kıskandığı her halimden belliydi.

K:Hangisini izleyelim istersin?

Z:Bilmemki.Sen seç.

K:O zaman bu nasıl?

Kerem oldukça duygusal bir film seçer.

Filmin ortaları~~

Zeynep ağlıyordur.

Kerem baş parmaklarıyla Zeynep'in gözyaşlarını silerken

K:Şşt ağlama,sadece bi film ve sonunda her zamanki gibi AŞK kazanacak bak gör

Zeynep gülümser ve onun dudaklarına doğru yaklaşan Kerem'i hissetmek için gözlerini kapatır.Kerem öptükçe yatar pozisyona gelirler.Zeynep'in belini kavrayan Kerem,Zeynep'in boynunu öpmeye başlar.Veeeee o sırada kapı çalar.Kerem farkında bile değildir birşeyin Zeynep Kerem'in omzunu iter.Kerem anlam veremez.Tam istemiyor musun diye soracakken tekrar kapı çalar ve Kerem neden Zeynep'in onu durdurduğunu anlar.Kerem hemen iner Zeynep 'in üstünden.Kapıya yönelir.Zeynep ise kıpkırmızı olmuştur.Gelen Yağmur ve Can'dır.

Kerem kapıyı açar

K:Hoşgeldiniz der ama aslında niye geldiniz zamanlamanız süper demek istemiştir ama ancak hoşgeldiniz diyebilmiştir.

Y:Hoşbulduk der ve içeri girer.

C:Ohooo abicim siz yerleşmemişsinizki daha.

Y:Aynen duruyor herşey.

K:Ya çok yorgunduk yarın halledicez.

Y:İyi yarın bizde geliriz birlikte hallederiz.

C:Evet evet bizim de yardımımız dokunsun

K:Peki nesıl isterseniz

Y:Zeynep sen niye böylesin?Zeyneep

Z:Hı.. Efendim

C:Noldu size?

Z&K:Yok bişey

Suçlu gibi söylediler aynı anda.

Y:Ay tamam sakin olun.

C:Ayakta kaldık geçelim hadi.

Z:Ee bişe ister misiniz?

Y:Zeynep biz seninle kahve koyalım hadi gidelim mutfağa

Z:Peki olur koyalım

Zeynep Yağmur mutfağa geçerler.

Y:Eee kızım anlat.

Z:Ne ? Ne anlatıcamki sana ben?Hem yok bişe nerden çıktı

Y:Canım anlarım ben.Bişey olmuş aranızda belli.

Z:Olmadı bişey Yağmur

Y:Ya Zeynep anlat hadi çatlayacağım birazdan meraktan.

Z:Canım bazı şeyler iki kişinin arasında kalır.Hem soruyo muyum ben Canla aranızda ne olup bittiğini

Y:Sormuyorsun çünkü ediyorsun tahmin.Aynı evdeyiz sonuçta.Yaşadık herşeyi.Bak ben söyledim hadi merak ettim söyle

Z:Ya işte olmadı bişe yani olacaktı sanırım siz gelmeseydiniz

Y:Ne ciddi misin?Biz gelince demek o yüzden ikinizde öyleydiniz.

Z:Ya Yağmur kapatabilir miyiz artık şu konuyu?

Y:Ya Zeynep kapatalımda sen niye bu kadar utanıyorsun.Aynı evde yaşıyorsunuz.Sevgilisiniz ve olacak illaha bişeyler aranızda.

Z:Of bilmiyorum çok erken oldu.Barda tanıştık bikaç eğlenceli gün geçirdik birlikte.Şuan aynı evde yaşıyoruz ve birlikte olmaktan bahsediyoruz.Yağmur çok erken gerçekten ama ona hayır diyemiyorum.

O sırada Zeynep elindeki bardağı düşürür.Bardak kırılınca Zeynep'in eli kanamaya başlar.Zeynep ağlamaya başlar.Nefes alışverişleri yine düzensizdir ve cırlamaya başlar.Kanı gördükçe geçmişte olan unutulan ama hiç unutulmayanlar yüzünden acı çekiyordur.Zeynep diyordur ağlamaklı erkek seni.Zeynep'e çok tanıdık hem çok yabancı bi ses.Soğuk özlemli ve yaşlı olan gözleri her Zeynep deyişinde hissediliyordu.

Hayatta üç şey uzun süre gizli kalamaz Güneş,ay ve gerçekler

Buda

Ortaya çıkan gerçekler beraberinde acıları da getirecek.Ayrılıkları ve gözyaşlarını da.

SENSİZKEN SENİNLEWhere stories live. Discover now