Răni deschise

2.8K 167 30
                                    

Nadia ajunse acasă cu inima în gât și se îndreptă direct spre camera Clarissei, unde aceasta dormea ca un îngeraș. O sărută apăsat pe frunte și după ce îi așeză pătura mai bine, porni spre camera ei.

După un duș lung și fierbinte, poate și puțin relaxant, tânăra se așeză la birou deoarece știa că oricum somnul nu avea să o prindă prea curând în mrejele sale.

Nu ăsta îi era planul, însă degetele sale scrise pe google numele ce continua să o chinuie de când s-a întors. Matias Filimon.

Tânăra bănuia că apărea zilnic câte o știre despre el însă nu se aștepta să găsească chiar atât de multe și mai mult, să fie menționat și numele ei printre penultimele adăugate.

Imediat intră la prima ce-i menționa numele și rămase uimită de cat de multe erau scrise despre ea, așa că lua articolul la purificat.

"Se pare că piedestalul pe care este așezat Dragomir Filimon a început să crape o dată cu apariția Nadiei Simonescu. De curând, tânăra Simon așa cum e cunoscută în Londra, acolo unde aceasta deține câteva ateliere, s-a întors doar pentru a se răzbuna. Reușind să pună mâna pe jumătate din acțiunile firmei Filimon, aceasta amenință să o târască în noroi până când nu va mai rămâne nimic din ea. Toate astea datorită unor vechi dispute, pe care, cele două tabere le-au avut cu ani buni în urmă."

— Ca să vezi. Mormăi Nadia și se lasă pe spate în scaun, citind mai departe, mult mai relaxată. Îi plăcea ce citea.

"Să fie acesta sfârșitul pentru imperiul Filimon sau tânăra luptătoare va pierde o altă luptă nedreaptă!.!"

Nadia își aruncă privirea și spre cel ce a redactat asta pentru că voia să afle pe cine are de partea sa, cu toate că, mare îi fu uimirea când văzu numele scris frumos caligrafic.

— Sebastian Neacșu.

Nu știa exact dacă sa se înfurie sau nu însă până la urmă, nu spusese nimic de rău și acesta era job-ul lui așa că se rezumă la a clătină din cap și a ieși de pe pagină, asta nu înainte de a lăsa un like.

Curioasă să vadă dacă găsea și altceva pe numele lui Dragomir, schimbă imediat.

Un titlu mai aparte îi captase cu totul atenția tinerei, care accesă imediat pagina pentru a citi tot.

"Să fie tânăra Simonescu o alta victimă feminină produsă de Filimoni?"

— Și asta ce ar mai trebui sa însemne?

"Se pare că imediat după ce tinerii îndrăgostiți au fost surprinși de paparazzi într-o cameră de hotel, aceștia s-au despărțit sau mai bine spus, Matias Filimon i-a dat papucii frumoasei șatene, asta imediat după ce aceasta ar fi cedat insistențelor tânărului de a ajunge la următorul pas. Colegii celor doi spun că cei doi nu se suportau în facultate și au fost destul de uimiți să-i vadă din senin împreună.

Cu toții știm că Dragomir și tatăl Nadiei nu se înghit din cauza terenului pe care nici unul nu vrea să îl cedeze, așa că majoritatea spun că asta a fost o răzbunare.

Până la urmă trebuie să mulțumim Domnului că, Nadia nu a sfârșit și ea ca mama lui Matias, între patru scânduri."

Inima Nadiei o luase la galop de când a citit titlul însă acum simțea că mai are puțin și face stop cardiac. Erau prea multe informații despre ea și mai mult de atât, misterul ultimei fraze o făcu să înghețe.

Știa că mama lui Matias murise la naștere, însă nu știuse că din vina lui Dragomir. Lucru de care avea de gând să se intereseze.

Revenindu-și puțin în simțiri analiza încă o dată pagina pentru a fi sigură că nu omise nimic și din nou, verifica autorul, care, de data asta era anonim.

Her name is Nadia ( FINALIZATĂ )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum