Capitolul 1

36 6 0
                                    




Intunericul care o inconjoara nu este unul obisnuit, nu avea nicio sursa de
lumina pentru a-si da seama unde se afla. Si-a inchis ochii si a asteptat. Nu putea sa isi aminteasca motivul pentru care se afla aici.

     Pierduta – acesta era cuvantul ce o definea. Perduta in propria ei minte, in
propria ei suferinta.  Trebuia sa se zbata, ar fi trebuit sa se zbata, dar a lasat intunericul sa o cuprinda.

    Si-a deschis incet ochii. Razele soarelui se asterneau pe pielea ei palida si obosita. Nu isi amintea nimic de seara trecuta, nu voia sa isi aminteasca. In momentul in care s-a uitat la tunica ei gri si pantalonii negri patate de sange, o incruntatura s-a afisat pe fata ei. Stia pe cine a  omorat, isi putea aminti chipul acestuia care cerea sa fie salvat.

    Toate informatiile pretioase pe care le-a acumulat au avut un pret scump. Pentru amandoi.

    S-a ridicat de pe asfaltul rece si a pornit spre locul acela afurisit, la acele persoane escroce de la care avea nevoie de ajutor. Stia ca asta e unul din lucrurile pe care si l-ea asumat atunci cand a facut acea alegere proasta acum 3 ani.

    Mirosul de transpiratie si bautura misuna in acea cladire. Dezgustul se citea foarte usor pe fata ei. Asta era unul din motivele pentru care ura locul acesta.

    -Uite cine s-a gandit sa mai treaca pe aici. Asezata de rama usi se afla una din "slugile" gildei. Aly era imbracata intr-o rochie lunga fara maneci. Pe incheitura maini stangi se afla tatuat o bratara.

I-a aratat dezinteresata degetul din mijloc si s-a indreptat spre usa cea mare din lemn negru.

-Inainte sa treci pe aici puteai sa faci o baie. O voce aspra se auzi atunci cand ea a deschis usa. Si-a dat ochii peste cap si s-a apropiat de biroul visiniu.

S-a uitat in ochii barbatului care nu stia ce il asteapta. El nu stia cine era ea si ce planuri avea. El o pastra pentru ca era frumoasa, dar i-a lasat libertatea pe care Aly nu o avea. Prea multa dupa cum ar spune Artemis.

Zeita i-a spus ca acest barbat ii va cauza necazuri in viitor daca nu il va ucide. Si-a scos sabia din teaca si si-a inchis ochii. Acesta doar s-a uitat la ea. Stia ca aceasta zii va veni curand.

Asezata pe unul din scaunele barului, s-a uitat la inelul de pe mana ei. Inelul memei ei. Sentimentul de dor este singurul lucru pe care nu l-a putut da uitarii. A oftat. Nu isi putea aminti cum e sa zambesti sau sa fii fericita. Aceste lucruri au disparut acum multa vreme. Au fost date uitarii, odata cu numele ei. Hellen Moon nu mai e numele ei de multa vreme. Persoana care a devenit are un nume diferit, Katherine Azel. O hoata de vieti si suflete, asa cum au numit-o oamenii.

   Thanks for reading. :3

Sub Semnul LuniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum