4 časť

21 2 1
                                    

Rýchlo som vybehla do izby a prezliekla sa. Môj outfit na dnes čierne rifle s dierami na kolenách, pásikavá košeľa a moje staré Vansy. Keď som bola hotová vyšla som pred dom. Nikde nebolo nikoho a tak som si sadla na múrik. Mohla som čakať dobrých 20 minút kým prišla.

„Ahoj, nejako dlho ti to trvalo.” „Prepáč mala som ešte niečo na práci a zabudla som koľko je hodín,” nahodila ten jej smutný výraz. „No čo ideme už?”, pýtala som sa nedočkavo. „ Jasné a nebude ti vadiť keď tam príde aj Will?” „Nie ak mi najskôr povieš kto to je,” usmiala som sa na ňu a pomaly sme vyrazili. „ Vieš on je tu nový. Nasťahovali sa vedľa nás aj s jeho rodičmi a tak som sa ponúkla či ho neprevediem po meste.” „Aha. Koľko má rokov?” bola som hrozne zvedavá. Než mi stihla odpovedať už sme boli pred kaviarňou.

Sedeli sme úplne vzadu pri okne. Prišla za nami čašníčka a podala nám nápojový lístok. Bola som zahladená do lístku a ani som si nevšimla kedy prišiel Will. „Ahojte,” pozdravil, Ela ma drgla. „Ahoj,” odzdravila som. Čašníčka prišla k nám a my sme si objednali. Dala som si Café latte, Ela Cappuccino no a Will horúci čokoládu. „Ou prepáčte ja som vás ešte nepredstavila. Will totoje Lilly, Lilly toto je Will,” potriasol sme si rukou. Will je celkom vysoký k tomu ešte  aj svalnatý a je to brunet s modrými očami (takými nezábudkovými).

Išli sme po ceste domov a prešli sme sa ešte cez park. Will niekam utekal, naskytla sa mi príležitosť spýtať sa na jeho vek. „ Ela? Koľko má Will rokov?” „On má 17.” Než som sa stihla čokoľvek opýtať pribehol Will. Niečo držal za chrbtom a zrazu vytiahol krásne kvety, jeden červený ten dal Ele a mne krásny žltý. „Už by som mala ísť musím mame pomôcť.” „A s čím?”, opýtala sa Ela. „No veď vieš,že mám za 2 dni narodeniny,” Will sa len pousmial. „A ste obidvaja pozvaný,” usmiala som sa. Rozlúčili sme sa a išli domov.

„Ahoj mami,” zakričala som, keď som prišla. „Ahoj Lilly, no ako bolo?” hneď vyzvedala. „Boli sme v kaviarni, a Ela mi predstavila nového chalana. Nasťahovali sa len prednedávnom vedľa nej.” „No a ako sa volá?” Bože ona je zvedavá ale tak poviem jej. „Volá sa Will a je strašne pekný,” cítila som ako sa červenám, už len keď som si ho predstavila. „Mami mám ti s niečím pomôcť?” „Zatiaľ nie ja ťa zavolám.”

Sedela som za počítačom a pozerala Fb, keď mi prišla žiadosť o priateľstvo. Hneď som ju otvorila a koho tam nevidím? Bol to Will Tarowski najskôr som len nechápavo pozrela na jeho priezvisko. Čudovala som sa lebo nemal žiadny ruský prízvuk, hovoril pekne po anglicky. Tak som si ho rozklikla a prezerala si jeho fotky na jednej bol s nejakým dievčatkom. Asi to bude jeho sestra bola hrozne zlatá. „Lilly poď sem dolu potrebujem aby si šla do obchodu,” kričala na mňa mama. Zišla som dole po schodoch mama mi podala lístok, peniaze a tašku.

V obchode som hľadala už len poslednú vec ale ani za boha som ju nevedela nájsť. Nepozerala som pred seba a nechtiac som vrazila do niekoho. „Och, prepáč ja-ja som nechcela.” „To je v poriadku nevadí,” hneď som spoznala ten hlas bol to Will. „ Ahoj Will naozaj mi prepáč.” „Ahoj Lilly, to nič stáva sa,” usmial sa tým jeho nádherným úsmevom. „ Prosím ťa nevidel si niekde marshmallows? Neviem ich nájsť už som tu asi celú večnosť,” pozrela som smutne. „Jasné poď za mnou.” „Ďakujem tak ja už idem,” nestihla som dopovedať. „Čo keby si ma počkala a mohli by sme ísť domov spolu? A ešte pomôžeš ty mne na oplátku nájsť kyslé uhorky.” „ No dobre teda, poď za mnou,” teraz som sa ja usmiala a úsmev mi opätoval.

Išli sme pomali domov keď sme stretli Elu a jej kamarátky. Chvíľu sa rozprávala s Willom a odišli. Boli sme už pred mojím domom tak sme sa rozlúčili a vôbec som nečakala, že ma obíme.

Dúfam že sa vám bude páčiť aj táto časť a budem rada keď za ňu zahlasujete.🙂

Fake friendWhere stories live. Discover now