2.časť

68 4 0
                                    

Ráno keď som sa zobudila mama na mňa kričala s kuchyne aby som sa išla najesť. Ako som sa postavila s postele začala sa mi krútiť hlava. Ledva som prešla za mamou. Naraňajkovala som sa a mama mi podala ibalgin. Zrazu mi zazvonil mobil. Zodvihla som.

"Ahoj Lilly. Máš na dnes nejaké plány?" hneď som vedela kto to je. Bola to Ela ale bolo to divné veď ja som jej číslo nedala.

"Ahoj nie nemám."

"Tak už máš. Ideš so mnou a s mojimi kamoškami nakupovať. Prídeme po teba okolo 14:00."

"No dobre. O 14:00 vás budem čakať pred domom." bolo zvláštne,že ma zavolala nikdy som sa s ňou až tak nebavila.

Tak som sa išla prichystať umyla som sa,učesala a dala si špirálu. Obliekla som si modré tielko k tomu čierne legíny a obula biele conversy. Ani som sa nenazdala a už bolo 14:00.Vyšla som pred dom a už ma tam čakali Ela a jej 3 kamarátky. Ela nás predstavila.

"Lilly toto je Briana,Selly a Catherine."

"Ahojte."

"Ahoj." ozvalo sa zborovo.

"Kam ideme?"

"Ideme do toho nového nákupného centra a potom sa môžeme zastaviť v kaviarni Sibyla."

Tak sme sa pobrali. Nebolo to ďaleko asi len osemsto metrov. Ani nie za 15 minút sme tam boli. Ela vybrala, že pôjdeme do H&M. Vybrala si tam kvietkované šaty. Selly volánikový crop-top, Briana dvoje šortky každé v inom odtieni zelenej, Catherine hnedé sandálky no a ja ružový overal. Ela sa nám bola predviesť v jej kvietkovaných šatách, padli jej ako uliate. Keď sme mali zaplatené išli sme do Sibyly.

"Dobrý deň. Čo si dáte?"

"Ja si dám nízkotučné cappuccino." Ela si vybrala a aj Briana,Selly a Catherine si dali to isté.

"A vy?" ani som si neuvedomila,že som si ešte neobjednala.

"Prepáčte. Dala by som si latte."

Objednali sme si a sedeli sme tam asi ešte hodinu. Potom sa Briana, Catherine a Selly sa zobrali,že idú domov. Tak my dve s Elou sme sa išli ešte poprechádzať do parku. Potom sa rozhodla,že ma ide odprevadiť domov. Už sme boli pred mojím domom keď som sa s ňou lúčila,no vtedy mi to napadlo.

"Ela?"

"No."

"S kade máš moje číslo?"

"No poprosila som tvoju kamarátku Jane."

"Aha."

"Prečo?"

"Ja len tak lebo som nevedela."

"Okey. Ja už musím ahoj."

"Ahoj."

Len čo som vošla do dverí mama sa hádala s mojím bratom. Chvíľu som počúvala a ako som zistila hádali sa kvôli tomu,že môj brat nedal mamke vedieť kde išiel.

Dúfam,že sa vám bude páčiť aj tento kúsok.😃



Fake friendOnde histórias criam vida. Descubra agora