BLACKPINK Arirang Super K-Pop
Soru: Köpekler ya da Kediler?
Jennie: Köpekler. 2 tane köpeğim var.
Rosé: Köpekleri seviyorum.
Lisa: Kediler. 2 tane Tayland kedim var
Jisoo: Köpek. İsmi 'Bandalgom' olan bir köpeğim varSoru: Favori yemeğiniz?
Lisa: Gamjatang (Domuz kemiği çorbası) Dün yedim
Rosé: Mango
Jisoo: Tavuk
Jennie: EtBir fan "Mandarince bir şey söyleyebilirler mi?" diye sordu. Rosé, "Jisoo unnie çok iyi." dedi ama Jisoo "Hayır" dedi.
Soru: En çok hangi şarkıda performans sergilemeyi seviyorsunuz?
Hepsi: Playing with Fire ve WhistleJennie: Lisa kısa saçıyla birlikte kakülleriyle gelmişti. Küçük erkek kardeş gibiydi. Rosé geldiğinde gitar almıştı.
Soru: Eğer kıyamet koparsa, ilk kim ölür?
Hepsi: Jisoo
DJ: Kim kurtulur?
Jisoo: Lisa
Rosé: Hayır, bence Jennie.Soru: Seçmelerle ilgili ipucu?
Rosé: Sadece kendiniz olun
Jennie: Kendinize güveniniz olsun.Soru: Eğer şarkıcı olmasaydınız ne olurdunuz?
Jisoo: Yazar
Rosé: Sanatla ilgi bir artist. Çizim gibi.
Lisa: FotoğrafçıSoru: Tatlı ya da Seksi?
Lisa, Jisoo, Rosé: Tatlı
Jennie: Seksi. Eğer ikisinden birini seçersem, orada duracağım.Soru: Yakışıklı ya da komik erkek?
Hepsi: Komik
DJ: Ehhh
Rosé: Mizah anlayışı olan biriSoru: Neredeyse birinci yılınız olacak, sizin için en çok unutulmaz olan anı neydi?
Jennie: Dün ilk imza günümü yaptık.Soru: Tüm dünyadaki kimle işbirliği yapmak istersin?
Rosé: Pop'un Kraliçesi, BeyoncéDJ, zamanlarının azaldığını ve BLACKPINK'in vedalarını yapmalarını söyledi.
Rosé: Uluslararası fanlara çok minettarım
Jennie: Hiç böyle konuşma şansımız olmamıştı, harika bir deneyimdi.