A doktor és újdonsült ,,munkáltatója'' közt egy hosszú beszélgetés vette kezdetét - a férfi nem nézte volna ki belőle, de az asszonyság eléggé értett a pszichével kapcsolatos dolgokhoz. Mint megtudta, ma páciense házon kívül van, így a nap hátralevő részében szabad keze van ideje eltöltése kapcsán.
Szobáját felkeresi, majd amint megtalálja be is lép. A fa ajtó egy krém színű szobát rejt, melynek halaiban hatalmas ablakok díszelegnek s árasztják be a kinti fényt, valamint egy üvegajtó egy kis erkélyre, míg egy másik egy apró fürdőbe enged bejutást. A szobában egyszínű, világosbarna bútorok foglalnak helyet. Az íróasztalon egy fax, valamint egy laptop s irattartó mappák foglalnak helyet. A szekrények s a könyvespolc még üresen áll, de már nem sokáig. Joseph első dolga a dolgainak megtalálni a megfelelő helyet, majd mikor ezzel megvan az erkélyre kisétálva tekint végig a festői tájon. Ahogy elmélázik megkívánja a dohányt, így rágyújt. Nem láncdohányos, ám néha jól esik neki egy-egy szál, segít elmélyét kicsit kitisztítani.
Még a szál közepén sem tart, mikor a fax berregni kezd s nyomtatványokat ad ki magából. Gondolja, az előző itt lakónak jöhetett s majd másnap értesít róla valakit.
Komótosan elszívja még a maradékot, s a csikket elnyomja.
Belép a szobába, majd az iratokhoz sétálva megnézi azokat. Legnagyobb meglepetésére nem az előző ittlakónak jöttek, hanem az előző ittlakótól - az előző pszichiátertől. Újdonsült betege kapcsán kap pár elég érdekes információt. Ajkaira mosoly szökik olvasás közben.-Végre egy érdekes személy. -mondja ki halkan amire gondol.
Le sem tagadhatja, érdeklődése fel lett keltve...
*********************************************************
Tudom, tudom... Nyugodtan el lehet küldeni mindenhova, hogy ekkora kihagyás után csak ennyit tudtam összehozni, de nem akartam ezt sem húzni és a következő jelenetet pedig már új részbe tervezem, szóval tessék nekem elnézni azért egy ici picit... Viszont a következő részben már megjelenik a másik fő szereplő is, ez nyugtasson mindenkit aki a rész hossza miatt morogna xD
YOU ARE READING
Álarc mögötti élet
RandomAz emberek élete nem mindig habostorta. Főleg ha a saját utad nem is te irányítod. Ha mindig egy álarc mögé bújsz, elfelejted ki is vagy valójában - vagy, mint a mostani esetben lelkileg teljesen szétroncsolódsz. Történetünk egyik főhőse Adam épp ez...