4. rész

166 8 5
                                    

Joseph másnap reggel ellátogat a ház másik szárnyába, ahol a magánrendelő is helyet foglal, melyben az elkövetkező időkben praktizálni fog. A helyiség nem sokkal nagyobb a szobájánál, barackszín falain élénk, vidám képek szolgálnak díszül. A halvány polcokon rengeteg könyv és kisebb, illatozó szobanövények foglalnak helyet - ezek a szoba két oldalfalánál helyezkednek el. Középen egy vérvörös heverő, mely alatt egy barnás szőnyeg található. Az egyik főfalnál a bejárati ajtó, míg a másiknál egy épp olyan íróasztal, akárcsak a férfi szobájában. Az asztal mögött hatalmas ablak árasztja be a természetes fényt.

A doktor alighogy beült kényelmes székébe, szinte azonnal az ajtó kilincse lenyomódott majd a fából készült szerkezet kinyílt - a bejönni szándékozó látszólag a kopogás fogalmát.

A szobába egy, a feketeségnél alacsonyabb fiú jön be. Egyszerű utcai ruhákat visel tornacipővel. Haja vörös, míg szemei felemásak - kék s rózsaszín. Joseph a nyakát tenné rá, hogy kontaktlencsét hord, de a haja színének eredetiségében is kételkedik.

A srác kezeit zsebeiben pihentetve sétál beljebb egy szó nélkül, majd elfekszik a szoba közepén található fekvőalkalmatosságon. 

-Neked is szia. -követi tekintetével a fiú mozdulatait a zöld szemű, mire az semmit sem reagál, csupán kezeit feje alá csúsztatva tanulmányozza a plafont- Ha ilyen passzív vagy, akkor nem jutunk egyről a kettőre. -mélyen felsóhajt.

-Mintha másképp jutnánk. -morranja oda válaszát a vörös hajú. 

-Látom nem nagyon akarsz jól kijönni velem. -vállat von-De én megteszem amit tudok.

-Tökmindegy. Engem nem érdekel mit csinál. 

-Kezdjük elölről. Először is, nyugodtan tegezz.

-Jó. -most rajta a sor, hogy mélyen felsóhajtson, szinte árad belőle hogy nem akar itt lenni. 

-Ha már itt tartunk, bemutatkozás. Én Jo-

-Tudom ki vagy. -szakítja félbe. 

-Az lehet, de az embereknek illik első találkozáskor bemutatkozni. Szóval most te jössz.

-Úgyis tudja már a papírjaimról. 

A fekete hajú megingatja a fejét, majd felkel székéből. Míg odasétál a sráchoz, az az oldalára fordul, neki háttal. Vállára fogva fordítja vissza a hátára, majd kezét otthagyva nyomja a heverő felületéhez. Felé magasodva térdel fel fél lábbal lábai közé, s szabad kezével az állára fogva kényszeríti, hogy a szemébe nézzen.

-Először is, tegezz. Másodszor pedig, velem te csak ne ellenkezz. 

Az alatta fekvő először meglepődik, majd szemei játékos fénnyel csillannak fel.

-Rendben, dokibá. -ajkaira egy mosolyt húz-A nevem Adam. Remélem, nem őrülsz meg mellettem egy hónap alatt. -a második mondata elég iróniában gazdag hanglejtést kap. 

-No lám. Csak nem provokálni próbálsz? -egy féloldalas mosolyt hoz össze.

-Dehooogy...-hangját elnyújtja. 

-Ahha, persze. -ujjbegyét végighúzza annak alsó ajkán. Egyre közelebb hajol, mire a felemás szempárt elrejtik a lecsukódó szemhéjak, majd az utolsó pillanatban megáll s leszáll róla.

-Héka. -ül fel Adam.

-Előbb a munka, aztán a szórakozás. -halkan felkuncogva sétál vissza székéhez- Viszont van egy ajánlatom.

-És pedig? - ár rákérdez, látszik rajt, hogy érdeklődését elvesztette.  

-Egy fogadás. Ha tényleg neked lesz igazad, és egy hónap alatt felmondok, akkor bármit megteszek neked. De ha én nyerek, úgy hogy játszi könnyedséggel bírom melletted és javulást is érek el nálad, akkor ugyanez a nyeremény, csak nekem.

A felemás szemű kicsit elgondolkozik, majd az asztal elé sétálva nyújtja kezét.

-Áll az alku.

Kezetráznak s mint a kettejük fejében már terveződik is, mit is tudnának majd a másikkal tenni, ha győznek.

************************************************************

Ma még nem kellett bemennem iskolába, így volt egy kis időm, amíg a dokinál vártam a váróteremben és addig ezt összehoztam xD Remélem nem lett nagyon összecsapott attól még, s azt is, hogy elnyeri tetszéseteket ^^ Amúgy eddig kinek melyik főhős a szimpatikusabb? 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Álarc mögötti életWhere stories live. Discover now