ㅡ ii. ➳ chenmin special

408 58 3
                                    

+

Celý den jsem uvažoval o tom, co budu dělat. Neměl bych už být.. hm.. nepanic? Sakra, ani nevím jak se tomu říká. No, prostě už nebýt panic. I ten retard Lay měl sex a já ne.

,,Jongdae?'' Šeptl jsem.

,,Ano, Minnie?'' Řekl hlasitěji.

,,N-Něco bych potřeboval..''

,,Už je to tady, jsem připravený.'' Rozepl si kalhoty a oči se mu při jeho větě přímo rozzářily.

,,Co..?'' Chvíli jsem se na něj tak díval a pak zamlel hlavou.

,,No, jsem připravený připravit tě o to.''

,,Připravit mě o co?'' Vykulil jsem oči.

,,O panictví, pabo.'' Zasmál se tiše.

,,Oh.. um.. aha.'' Zrudl jsem okamžitě a on mi vtiskl polibek na rty, který jsem mu hnedky rychle oplatil.

Pomalu mě povalil pod sebe, což se mu povedlo dokonale, jelikož jsem seděl na své posteli, kterou mám hned kousek od té Jongdaeho. Z toho, co začal dělat se mi z hlavy úplně vytratilo, co jsem to vlastně chtěl.

Zapřel se nad mým tělem jednou rukou a tou druhou mě začal pomalu osahávat všude možně po těle. Jeho doteky byly vzrušující a až překrásně lechtivé.

,,A.. j-jak se to dělá?" Zeptal jsem se. Ano, kluci měli pravdu, nevím o sexu vůbec nic. Jednou se bavili u televize o tom jak super by bylo, kdyby do nějaké holky narvali dyldo. Teda myslím, že dyldo.. nebo je to dildo? No nevím jak se to píše a je mi to jedno, nevím co to je.

Jongdae se nade mnou jen opravdu tiše zasmál a polibky se pomalu přesouval od mých rtů k mému krku, který začal líbat, sát a všemožně kousat, což mě donutilo tiše zasténat. Cítil jsem moc dobře, co se děje tam dole. Začal jsem být až dosti vzrušený.

,,Tak.. jak se to dělat má." Zašeptal svůdně Jongdae u mého krku a začal cucat mé citlivé místo, díky čemuž mi tam nechal rudý znak.

,,C-Chene.." Šeptl jsem.
,,Vždyť víš, že o tom nic nevím.. vůbec nic." To bylo vše, co jsem dodal. Bylo mi to hodně trapné. Je mi jasné, kam se třeba zasouvá a tak, ale já asi nebudu ten typ, který by byl dominantní a zasouval do někoho jiného. Jsem spíše submisivní typ. Navíc je to ubohé, když si jen vzpomenu, že nejmladší člen skupiny, Sehun, o to přišel před deseti lety (ve 13 letech) a to navíc píchal on sám.. Luhana, kterému bylo 17.

Nemysli na ně Xiumine!

Zase jsem se trochu vrátil do reality a začal vnímat Jongdaeho, přičemž jsem si všiml, že už nemám tričko a jsem jen v boxerkách.

Svou nohu jsem omylem vsunul mezi Jongdaeho nohy a přitiskl své koleno na jeho rozkrok. Nevím jak jsem to udělal, ale on zavzdychal. Trošku jsem se nad tím pousmál a začal mu znovu oplácet láskyplné polibky na rty.

Rukou mi vjel do boxerek a pevně mě tam dole chytil. Nahlas jsem zasténal a nemohl popadnout dech. Bylo to tak moc úžasné. Nikdy jsem takový pocit nezažil. Možná bych se měl i někdy osahávat, ale přijde mi to trapné.

Jeho ruka mě znovu pustila a doslova ze mě strhla mé boxerky. Sám jsem se nestačil ani rozkoukat a Jongdae už byl taky nahý. Nevím ani zda se mi to zdálo, nebo zda mě pohled na jeho.. .... víte co... ... (penis) vzrušil ještě víc.

To bylo poprvé, co jsem své nádobíčko viděl takto tvrdé a stojící. Kdybych mohl, tak bych si do toho dloubl ukazováčkem, ale teď asi není vhodná doba.

Jongdae chytil má zápěstí a rychle mě otočil na břicho. Nevěděl jsem, co mám dělat a on jakoby si něco vzal do ruky.

Nadrženě, klepající jsem čekal, ale i tak promluvil.

,,C-Co.. to.. máš?" Můj hlas se až podivně třásl z té maličké slasti, která chvilkami projížděla mým tělem, díky myšlenkám na Jongdaeho víte co...

,,Lubrikant, baby." Oh. Co to?

,,Co to.. je?" Už zase ticho. Teď si musel myslet, že jsem snad totálně vypatlaný.

Už mi vůbec nic neodpověděl a já jen cítil něco malého a ani né tak dlouhého uvnitř sebe.

,,Neboj se, to jsou jen mé prsty."

Bylo to poprvé, co jsem něco takového cítil. Hlasitě jsem vzdychl a lehce se prohl v zádech.

,,Vzdychej pro mě, sweetie~" Šeptl svůdně Jongdae do mého ucha a dvěma prsty se uvnitř mě začal pohybovat.

,,Agh.. Ngh... ... .. Umm." Snažil jsem se opravdu moc krotit, ale vůbec to nešlo, jeho slova mě snad vzrušila ještě více.

Najednou, teď již svými třemi prsty přirazil do mého nitra na jakési dokonalé místečko, na kterém jsem všechnu tu slast cítil až moc dokonale.

,,AH! NGH!! AHH, BOŽE!!"

Jongdae ze mě okamžitě vytáhl své prsty a dovysvlékl se.

,,Kurva, už to nemůžu vydržet." Šeptl tiše a docela i naštvaně, když v tom jsem ucítil malou ránu na svém zadečku.

Jak bylo jasné, tak na nic nečekal. Okamžitě ho do mě vrazil a bylo mu jedno, že mě to bude bolet. Už jsem opravdu hodně začínal brečet bolestí, když v tom opět trefil to mé dokonalé místečko v mém nitru.

,,BOŽE MŮJ!! PŘESNĚ TAM!!" Vykřikl jsem s pláčem vzrušením.

,,ZASOUVEJ HO TAM." Chtěl jsem to cítit nejvíce. Celé mé tělo se chvělo a já doslova toužil po uvolnění. Cítil jsem, jak mi tam dole začalo cukat, což se nikdy předtím nestalo. Mé tělo bylo stále v jednom ohni. Bolelo to, ale zároveň to bylo až příjemně dokonalé.

,,BOLÍ TO?"

,,A-ANO!! MOC!!"

,,AHH! ANO TAM! TAM! ANO!! KURVA!!"

Neměl jsem tušení, co to do mě vjelo. Nikdy jsem nebyl nadržený, natož takto sprostý. Dole na svém.. .. víte čem (ano, Xiumin opravdu neumí říct 'penis') jsem ucítil Jongdaeho ruku, která mě do tempa pohybů pojenými s přírazy začala zcela rychle uspokojovat.

Vzdychal jsem jak to jen šlo a Jongdae též. Mé nitro se kolem něj stále podivuhodně stahovalo a jeho to očividně víc a víc vzrušovalo.

,,AGGHHHH!!!" Zařval jsem a vyvrcholil do jeho ruky. On sám se udělal ani ne minutu po mně.

Vystoupil ze mě a svalil se vedle mě, oba jsme hlasitě vydýchávali, co se právě stalo a zatím co jsem ležel zabořený, zpocený a utahaný v peřinách, tak si mě k sobě přitulil a ještě dodal; ,,Krásně jsi se udělal.."

Na jeho slova už jsem nic neřekl, ležel jsem tam a nic nedělal, když v tom jsem vedle sebe uslyšel tichý šramot. Mírně jsem se pootočil, abych zjistil o co jde, když v tom jsem na Jongdaeho mobilu zaregistroval zaplý hovor, očividně s kluky.

,,J-Jongdae, měl jsi zapnutý mobil!" Vykřikl jsem.

,,COŽE?!" On se na něj hned koukl, aby se ujistil, zda mám pravdu.

,,Gratulka!!''  Zasmál se Sehun.

,,Drž hubu, Sehune, nebo tě už do té tvé prdele nakopu!!''  Zařval Suho.

,,Wtf..?  .-.''  - Sehun

+

exo ㅡ chatKde žijí příběhy. Začni objevovat