İlk Heyecan

39 3 2
                                    

Emre'nin ağzından:

"bu kız gerçekten çok güzel"diye mırıldanıyordum.
taki Thaylane gelene kadar ona önce nereye gitmek istediğini sordum cvp vermedi daha doğrusu veremedi çünkü buraya ilk defa geldiğini ve burası hakkında hiç araştırma yapmadığını söyledi hemen direksiyonu kırarak yolu benim çalıştığım yere götürdüm tabi öncesinde sordum
"neden olmasın bende çok merak ediyordum orayı" dedi.
Yolda hiç konuşmadık....
Derken varmıştık zaten  kapısını açtım oda bana teşekkür etti içeri girdik kimse yoktu içeriyi biraz gezdi merak ettiği soruları sordu sonra biraz sohbet ettik...
Belli ki buranin havası onu sarmamıştı 5 dk olmadan ona sıkıldıysan gidelim dedim sanki biraz kararsızlık duygusu içinde kafasını olur der gibi salladı.
Arabaya bindik onu boğaz manzaralı bir kafeye götürüp  birer kahve içtik...
Tam ona birseyler anlatacak ken kuzenim Marina dan telefon geldi sessizce"bu kız küçükken de benim işimi hep bozardi "dedim ve telefonu açtım   Thaylane donmus bi şekilde beni dinliyo
Marina telefonu thaylane' ye verirmisin dedi bende "tamam" deyip verdim konuştu lar ve thaylane'nin yüzünde bir tebessüm oluştu .
"Tabiki tahmin edebiliyordum".
"Gidelimmi" dedi bende ona
"Olur kalkalım"dedim hesabi ödeyip arabaya doğru yürüdük...
Yolda trafik vardı bu yüzden 1-1.5 saat sonra varmıştık thaylane arabada uyuyakalmıştı 1-2defa seslendim uyanmadı o yüzden onu yatağına kadar taşıdım .
kapıyı arkadaşım Lee donk wook açtı şaşırmıştı tam konuşacaktıki sessiz bir tonla onu susturdum.
Herkez sıcacık yatağında yatyordu bende tabi...
kahvaltıyı "Kızlar hazırlamış" çünkü buraya kadar koku geliyor aşağıya indim elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim.
"Günaydın millet" dedim aynı karşılığı aldım herkezden...
Thaylane'nin ağzından :
"Bugun hava çok güzel hep birlikte bi pikniğe gidelim" dedim.
Fakat kimse oral bile olmadı "bahçe miz yeterince büyük bence orada da eylenebiliriz "dedi Emre
İşte bu fikir güzel diyip Marina ve Lee donk ona katıldılar bende neden olmasın dedim.
"Heey çocuklar maça ne dersininiz" dedi Lee donk Emre'de bize baktı güldü "sizden güzel kaleci olur" dedi...
Marina bana baktı ben Marina'ya ikimizde kesin kararlarimizla Hayır dedik fakat 5 dk olmadan kendimizi kalenin içinde bulduk ben yarım saat sonra kendimi oyuna baya kaptırmıştim.
Bu arada grup halindeydik ben ve Emre Marina ile de Lee donk 3-1 öndeydik derken...
1 gol daha bizden maçı biz  kazanmıştık.

Gerçekten çok terlemiştik biraz mola verdik enerji içeceklerimizi içtik ve daha sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten çok terlemiştik biraz mola verdik enerji içeceklerimizi içtik ve daha sonra...
"Bu sefer de bizim dediğimiz hadi ama biraz seri voleybol oynayalım"dedi Marina.
Ve oynadık ben ve Marina bu işte biraz iyiyiz  diye bilirim  ben ve Marina birlikte olduk fakat berabere kaldık onların da buişte iyi olduklarını bilmiyorduk...
Ama ne yalan söyliyim gerçekten herkez bende dahil çok eylenmiştik...
"Bidahakine de basketboll oynarız " dedi Emre.

Umarım yazım hatalari yoktur varsa kusura bakmayın Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)

MERAKLI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin